הסוף לצפיפות (מילות המפתח)

הסוף לצפיפות (מילות המפתח)

מוכנים לתרגיל קטן? קדימה. קראו את הטקסט הבא: "אין כמו לשכב באמצע הבריכה עם מזרון ים מתנפח. מזרון ים מתנפח

המשך
כמה כדאי לשלם על כתיבה שיווקית?

כמה כדאי לשלם על כתיבה שיווקית?

נודה ונתוודה, רבים מגיעים לחברה לכתיבת תוכן לאתרים או לחברת קופירייטינג עם בריף כללי מאד, לאחר שניסו לכתוב את התוכן

המשך
כתיבת תוכן לאתרים – עמודי חובה באתר שלכם

כתיבת תוכן לאתרים – עמודי חובה באתר שלכם

אם אתם בתחילת דרככם בעולם העסקי אתם מן הסתם יודעים שכל עסק שמכבד את עצמו מחזיק באתר אינטרנט. האמת היא שרכישת

המשך
זה אמיתי לגמרי – מותר לאכול פירות בצוהריים

זה אמיתי לגמרי – מותר לאכול פירות בצוהריים

לא, לא חטפנו מכת שמש מהחום אלא פשוט קראנו את כללי הכתיב החדשים שפרסמה האקדמיה ללשון העברית וזו לא פחות מאשר

המשך
כתיבת מדריך דיגיטלי – איך תעשו זאת נכון?

כתיבת מדריך דיגיטלי – איך תעשו זאת נכון?

מדריכים הם כלים רבי עוצמה בתחום השיווק הדיגיטלי. מדריך דיגיטלי טוב יכול להפוך גולשים ללקוחות, להגדיל את שיעורי ההמרה ולגרום

המשך
תעזבו אותי מרובוט-כותב, באמשל'כם!

תעזבו אותי מרובוט-כותב, באמשל'כם!

לאחרונה, התבשרנו במגזינים הטכנולוגיים, על יציאתו של יישום חדש (תוכנה? שירות אונליין? אפליקציה? לא כל כך היה ברור מהכתבות, וגם

המשך
האם השימוש במילה "חינם" בכותרת באמת מועיל?

האם השימוש במילה "חינם" בכותרת באמת מועיל?

בהמשך לפוסט הקודם שלנו בנושא כותרות שממגנטות, החלטנו להתמקד במילת הקסם "חינם". חינם זו מילה שמושכת את העין ואת תשומת

המשך
כך תמשכו לקוחות בתוך 3 שניות בעזרת כותרות ממגנטות

כך תמשכו לקוחות בתוך 3 שניות בעזרת כותרות ממגנטות

כמו שכתבנו כבר בעבר, הגולש מקדיש 3 שניות לקריאת הכותרת של עמוד האינטרנט אותו הוא בוחן. מכיוון שכל תהליך קבלת ההחלטות

המשך
הלקסיקון המלא לכותבי התוכן

הלקסיקון המלא לכותבי התוכן

הן כותבים מתחילים והן כותבים האוחזים במקלדת מזה זמן רב, מגלים כי תעשיית כתיבת התוכן רוויה בשלל מושגים שלוקח קצת

המשך
והם חיו באושר ובעושר לשוני עד עצם היום הזה

והם חיו באושר ובעושר לשוני עד עצם היום הזה

אם אתם חושבים שאושר ועושר יש רק באגדות ילדים אתם טועים ובגדול. במהלך עבודתנו בכתבנית גילינו שדווקא העושר הלשוני מביא את

המשך