מפחדים מניתוחים? את הניתוח הזה אתם חייבים לאתר שלכם

מפחדים מניתוחים? את הניתוח הזה אתם חייבים לאתר שלכם

הוא יושב בבית, או שהוא בכלל בנסיעה ברכבת… זה לקוח פוטנציאלי שמזין כעת בשורת החיפוש את המוצר שהוא מחפש. האזור

המשך
אז מה את עושה שם כל היום?

אז מה את עושה שם כל היום?

כשאני מספרת לאנשים שאני עובדת בחברה לכתיבת תוכן הם בדרך כלל מרימים גבה. אחרי הרמת הגבה אני לרוב נתקלת במטר

המשך
איך להיות קופירייטר?

איך להיות קופירייטר?

הפתגם העתיק אומר "אל תסתכל בקנקן – אלא במה שיש בו". כיוון שהמראה החיצוני אינו מעיד דווקא על הפנימיות. אך

המשך
8 דברים שחשוב ליישם בהליך של כתיבת מאמרים

8 דברים שחשוב ליישם בהליך של כתיבת מאמרים

החלטתם לכתוב מאמר, פתחתם מסמך חדש וריק, הנחתם את האצבעות על המקלדת ו… מה קורה עכשיו? איך עושים את זה

המשך
מדריך לכתיבת מכתב אישי

מדריך לכתיבת מכתב אישי

אם בראש השנה האחרון קיבלתם ברכות לשנה טובה במסרון, בוואטסאפ או בפייסבוק – אתם ממש לא לבד. שליחת "שנות טובות"

המשך
מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?

מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?

בעבודה היום יומית כאן במשרדי כַּתְבָנִית אנחנו כל הזמן מגלים דברים חדשים. זה לא סוד שכמעט על כל שאלה אפשר למצוא

המשך
כתיבת תוכן לאתרים – הטרנדים הצפויים ב-2017

כתיבת תוכן לאתרים – הטרנדים הצפויים ב-2017

אנחנו כבר יודעים שבחורף 2017 כולנו נלבש גרביונים מחוררים (אולי חוץ מהגברים) וחולצות מודפסות, נמרח ליפסטיק בצבע בורדו ונפזר נצנצים

המשך
כתיבת תוכן לאתרים: עשה ואל תעשה

כתיבת תוכן לאתרים: עשה ואל תעשה

לגולש ממוצע לוקח 8 שניות להחליט אם להישאר באתר שלכם או לא. מתוך הזמן הזה, 3 שניות מקדיש הגולש לכותרת שנתתם

המשך
קצת מחשבות על צנזורה בויקיפדיה

קצת מחשבות על צנזורה בויקיפדיה

ויקיפדיה הוקמה ב-2001 והרעיון שעמד מאחורי הקמתה היה מהפכני, אנציקלופדיה מקוונת שתשלב את "חכמת ההמונים" עם הטכנולוגיה החדישה. ויקיפדיה נוסדה

המשך
שנה חדשה עם תוכן מושלם והרבה לקוחות – זה בכלל אפשרי?

שנה חדשה עם תוכן מושלם והרבה לקוחות – זה בכלל אפשרי?

אנו בכתבנית עובדים עם המון לקוחות. אפשר לומר שבמהלך יום שלם אנחנו מדברים עם כמה עשרות מהם ועם הזמן והאינטנסיביות נוצרו

המשך