כתיבה נכונה של הנעה לפעולה

כתיבה נכונה של הנעה לפעולה

תחום השיווק וקידום המכירות השתנה מאוד במהלך השנים וביתר שאת, מאז פרוץ המהפכה הדיגיטלית. יחד עם זאת, המטרות של כל

המשך
צ'ק ליסט שחובה לבצע לפני כתיבת תוכן לאתר

צ'ק ליסט שחובה לבצע לפני כתיבת תוכן לאתר

הראש כבר מסתובב. כמה דפי אינטרנט צריך באתר הזה? מה צריך להיות בכל עמוד? איך נגרום לאנשים לקרוא וליצור קשר?

המשך
איך כותבים עמוד אודות?

איך כותבים עמוד אודות?

למרות שאין גבול לדרכים שבהן ניתן לעצב אתרי אינטרנט שונים, יש כללים מסוימים שתקפים כמעט לגבי כל אתר שעולה לאוויר.

המשך
איך כותבים קורות חיים?

איך כותבים קורות חיים?

או, נכון יותר, איך כותבים קורות חיים מעולים? כמעט כל משרה וכמעט כל תפקיד שאליהם רוצים להגיש מועמדות מחייבים לעבור

המשך
איך תקנו אמינות לתוכן שלכם?

איך תקנו אמינות לתוכן שלכם?

יש מיליוני עמודים של מידע באינטרנט. למעשה, האומדן נכון להיום (22/3/16) עומד על כ-4.64 ביליון דפי אינטרנט ואין ספק שמספר זה גדל

המשך
איך תקדמו את העסק שלכם על ידי כתיבת מקרי מבחן מעולים

איך תקדמו את העסק שלכם על ידי כתיבת מקרי מבחן מעולים

באמצעות שימוש מושכל במקרי מבחן מעולים תוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה מרשימה. שימוש מדויק ונכון במקרים המבוססים על לקוחות

המשך
תוספי חסימת פרסומות ועלייתו של התוכן

תוספי חסימת פרסומות ועלייתו של התוכן

רשת האינטרנט משתנה מעת לעת באופן משמעותי. אחד החידושים שקנו להם לאחרונה אחיזה בקרב הגולשים ברשת הוא התקנת תוספים לדפדפן

המשך
איך לתכנן אסטרטגיית שיווק מוחצת בעזרת תוכן?

איך לתכנן אסטרטגיית שיווק מוחצת בעזרת תוכן?

כולם מכירים את הביטוי הנדוש  "התוכן הוא המלך" אך לא כולם יודעים איך לכתוב תוכן מעולה ולהפיץ אותו. בעידן שבו כל

המשך
קישורים – המדריך למקשר המתחיל

קישורים – המדריך למקשר המתחיל

האם אתם משתמשים בקישורים? מתי? איפה? כמה קישורים זה יותר מדי? אלו הן שאלות שרבים מהלקוחות שלנו שואלים אותנו פעם אחר פעם ובשל

המשך
למה בחירת מילת מפתח נכונה היא מפתח להצלחה?

למה בחירת מילת מפתח נכונה היא מפתח להצלחה?

לאורך ההיסטוריה, כותבים וסופרים תמיד היו צריכים לקבל החלטות כמו איך לבחור את המילים הנכונות בקונטקסט הנכון. עם זאת, עבור הבלוגר

המשך