8 טיפים לכתיבת תוכן באינטרנט

8 טיפים לכתיבת תוכן באינטרנט

באינטרנט אף אחד לא מוכרח לקרוא שום דבר ואף אחד לא צריך לעבור בוחן בסיום הקריאה ולכן גולש שבוחר לקרוא את התוכן

המשך
תנו לבלוג שלכם לעבוד במקומכם

תנו לבלוג שלכם לעבוד במקומכם

בשנים האחרונות נוהגים עסקים רבים לקדם עצמם גם באמצעות בלוג. למה הם עושים את זה? כיצד זה מסייע להם? ואיך

המשך
מי זכאי לערך בויקיפדיה?

מי זכאי לערך בויקיפדיה?

העולם הדיגיטלי של האינטרנט הוא מאגר מידע אדיר בגודלו, כזה שמתקרב למעשה לנפח אינסופי. בתוך מאגר המידע הזה שמור מקום

המשך
לא הכל זה תוכן

לא הכל זה תוכן

הבדל מרכזי בין אתרים מוצלחים לבין אתרים שאינם כאלה טמון בתוכן, במאמרים וברעיונות המובעים בהם. באתרים טובים ניתן למצוא תכנים

המשך
מה ההבדל בין מאמר איכותי למאמר קידומי?

מה ההבדל בין מאמר איכותי למאמר קידומי?

תוכן תמיד היה חשוב אך דווקא בשנים האחרונות הוא חשוב כפליים. מצד אחד, אנשים קוראים פחות ספרים ועיתונים ולכאורה חשיבותה של

המשך
5 דרכים לצייץ בהצלחה בטוויטר

5 דרכים לצייץ בהצלחה בטוויטר

בדיוק לפני 10 שנים נכנסה לחיינו הציפור הכחולה – טוויטר. טוויטר מבוססת על הרעיון של להקת ציפורים: כל ציפור עוקבת אחרי

המשך
גוגל אוהב עובדות. עובדה.

גוגל אוהב עובדות. עובדה.

אם להאמין לחוקרי גוגל, בקרוב נביט אחורה ונצחק על הזמן שבו מנועי החיפוש דירגו אתרי אינטרנט שמבוססים על פופולריות של

המשך
6 דרכים למשיכת לקוחות באמצעות תוכן לאתר שלכם

6 דרכים למשיכת לקוחות באמצעות תוכן לאתר שלכם

הרעיון שעומד מאחורי פיתוח אתרי אינטרנט הוא משיכת גולשים והפיכתם ללקוחות. אתר האינטרנט שלכם משמש הלכה למעשה כ"חלון ראווה" ואליו מנוקזות כל

המשך
איך לבחור מילות מפתח מתאימות לאתר?

איך לבחור מילות מפתח מתאימות לאתר?

נפוליאון בונפרטה, שהיה איש קטן מידות אמר פעם:  "אדם אחד שמדבר עושה רעש גדול יותר מעשרת אלפים אנשים דוממים". אם

המשך
על תוכן מקורי, העתקות וכל מה שביניהם…

על תוכן מקורי, העתקות וכל מה שביניהם…

ביום שלישי החליט אבי לזמן אותי לפגישת עסקים ולהרצאה תקופתית שהנושא שלה משתנה בהתאם לימות השנה. הפעם הוא החליט להסביר

המשך