קפה שפוך על מסמכיםגם עסקים גדולים יכולים לעשות טעויות כשזה מגיע לתוכן שלהם. מציאת האיזון הנכון עבור התוכן באתר האינטרנט שלכם היא אחת המשימות הקשות ביותר עבור כל חברה. התוכן הנכון יכול לגרום להגדלת מכירות ולצמיחת העסק ואילו תוכן שגוי יכול להשאיר כתם מאוד גלוי על הנוכחות של החברה שלכם ברשת. אז כשזה מגיע לכתיבת תוכן באינטרנט, אתם חייבים לעשות זאת נכון. הרבה יותר קל לייצר תוכן שהוא "בסדר" מאשר תוכן מצויין ולכן כדאי להקפיד על הכללים הבאים:

שמרו את קהל היעד שלכם בפוקוס

דאגו שלא לאבד את כוונתכם המקורית בעת העבודה על הטקסט, המאמר או כתיבת הפוסט לבלוג שלכם. תוכן טוב תמיד נועד למקסם את הפוטנציאל של העסק. עסק עם לקוחות הוא המטרה. מאמר שנכתב רחוק מדי מעולם התוכן של העסק יכול להוביל להסחת דעת ולבילבול אצל הגולש. מנעו זאת בעת כתיבת התוכן על ידי זה שתשמרו את הכוונות המקוריות שלכם בראש במהלך תהליך הכתיבה ואל "תזרמו" יותר מדי בעת הכתיבה.

היזהרו מתוכן ריק מתוכן

במשך שנים רבות, העיקרון החשוב של עולם קידום האתרים היה כתיבת תוכן במאסות. זה היה פשוט לכתוב לאתר של טכנאי מזגנים בחדרה 20 מאמרים שמכילים את מילות המפתח "טכנאי מזגנים", "טכנאי מזגנים בחדרה" וכיו"ב + כמה קישורים פנימיים. היום, לא רק שהמכניקה של עולם קידום האתרים מסובכת משמעותית הרי שאנו חיים במרחב אינטרנט מתוחכם יותר. לקוחות פוטנציאליים וגולשים כבר לא מסתפקים בנחיתה על דף אינטרנט מתאים לשאילתת החיפוש שלהם.

כדי ליצור חוויית לקוח באמת מרתקת, תוכן טוב צריך לייצר אינטראקציה עם הגולש ולהתייחס לקורא. בעוד שאופטימיזציה טובה היא חיונית, זה אף פעם לא צריך לבוא על חשבון תוכן מצוין.

אל תהיו יותר מדי חברתיים

בעולם של 2015 קל להניח שכדי להיות מוצלח – כל סוג של תוכן חייב להיות משותף ברשתות החברתיות ולצבור לייקים. אמנם, בעוד שרשתות חברתיות הם כלי חזק ביותר לקידום מכירות ויכולות להיות כלי חיוני לאינטראקציה עם הלקוח, לא תמיד יש צורך שכל דף באתר שלכם ינסה לבקש מהגולש לשתף אותו עם חבריו לרשת החברתית. במקום תוכן שמתעקש להיות משותף, יהיה הרבה יותר נכון ושימושי ליצור תוכן שאנשים מיוזמתם מעוניינים לחלוק עם חבריהם. למעשה, הרצון לחלוק את התוכן הוא הרבה יותר חזק מאשר תוכן שהגולש התבקש לשתף.

תנו לתוכן שלכם לעבוד

המטרה של תוכן באינטרנט, היא לגרום לעסק שלכם לנוע קדימה. מרכיב חשוב בעניין זה הוא להבטיח שהתוכן שלכם משולב כראוי עם האתר עצמו. אם אתם משתמשים במערכות לניהול תוכן, שימו לב שיש גישה לתוכן שלכם ושלא מדובר בתוכן שנמצא בדף שאי אפשר להגיע אליו ממקום אחר באתר. קשרו ישירות מאתר הבית שלכם אל הבלוג העסקי שלכם ואל רשתות המדיה החברתית שלכם.