דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבה מדויקת מביאה לתוצאה מדויקת

כתיבה מדויקת מביאה לתוצאה מדויקת

דיוק בכתיבה יכול לחולל נפלאות ולהביא לתוצאה מהירה, לחיסכון בזמן ובמשאבים. כשיש לכם אינטרס כל שהוא, אתם בוודאי תעשו הכול כדי להשיג אותו. אתם תדברו עם אנשים שיכולים לעזור לכם, תקראו חומרים כתובים ותכתבו אימיילים ומכתבים לכל מי שיכול לעזור לכם.

עוגת יום הולדת

מילה מיותרת או שלא במקום עלולה לחבל בתוצאה לה אתם מייחלים, וכדאי להיות מרוכזים וענייניים בזמן הכתיבה. זכרו תמיד מה הנושא המרכזי שלשמו התכנסתם ולעולם אל תסטו ממנו אם אין לכם סיבה טובה לכך.

קולעים למטרה

בהנחה וכבר החלטתם להיות מדויקים, להלן רשימה של מילים וביטויים שיסייעו לכם לדייק יותר.

  1. כן. המילה כן היא אמנם קצרה ובעלת הברה אחת, אבל היא גם מאוד ממצה. מה יותר ברור ומדויק מ”כן”? “כן, אני רוצה להיפגש”, “כן, זו המתנה שאני בחרתי”, וכדומה.
  2. לא. גם לא היא מילה קצרה. ה”לא” תעזור לנו לבטא את הסתייגותנו מההצעה או ההחלטה בצורה החלטית ואסרטיבית. מידת האסרטיביות תלויה במילים שיעטפו את ה”לא” אבל היא חייבת להיאמר. עדיף שלא להיות ציניים ולהוסיף את המילה “כאילו” לפני הלא, אלא אם זה באמת משרת את המטרה שלכם.
  3. כ-75% מהאוכלוסייה משתמשים באות כ’ בכדי לציין משהו שהם לא בטוחים לגביו, או שהם בכלל לא בדקו את הנתון. אל תעריכו, תהיו מדויקים! ואז שמונה מתוך עשרה אנשים יעריצו אתכם. בטוח!
  4. זה אמנ ם לא ביטוי או מילה אבל בכל זאת. אם אתם פונים לקהל גדול, כמו בעת כתיבת תוכן לאתר אינטרנט, שימו לב שרובם יעלו בקלות על שגיאות הכתיב שלכם וינטשו אתכם לפני סוף המשפט הראשון. עשו הגהה ואפילו שתיים.

אתם עוד כאן? יופי!

כתיבה מדויקת היא כמו מתכון לעוגה, אם תקחו מינונים של “בערך”, העוגה לא תהיה טעימה ואתם לא תשיגו את המטרה. אז אל תהיו כמעט או בערך. כתבו בדיוק את מה שאתם רוצים ותראו תוצאות מיידיות.

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן