מדריך לקידום התוכן שלכם בלינקדאין

לינקדאיןמסיבה כלשהי, יש ללינקדאין נטייה להיזנח בהשוואה לפייסבוק וטוויטר כשמדובר בקידום שמתבסס על כתיבת תוכן. בישראל יש ללינקדאין נוכחות קצת יותר גדולה מטוויטר. שיתוף תוכן בלינקדאין לעיתים קרובות יכול ליצור תוצאות מצוינות, במיוחד לנושאים הקשורים לעסק שלכם. אם אתם עדיין לא כותבים ומשתפים תוכן בלינקדאין, זה הזמן לחשוב על כך שוב.

במקרה שאתם לא מכירים את Linkedin, זוהי רשת חברתית מקצועית בה משתמשים יכולים לבנות קשרים עסקיים. החברה נוסדה בשנת 2002 ויש לה היום יותר מ -300 מיליון חברים בלמעלה מ-200 מדינות.

למה לקדם תוכן בלינקדאין?

אם אתם רוצים להגיע לאנשי מקצוע בתחום שלכם, לינקדאין הוא המקום האידיאלי לחלוק בו את הידע שלכם עם קולגות. לדוגמה, מעל 15 מיליון אנשי מקצוע באנגליה משתמשים באתר. אגב, זו הרשת החברתית היחידה בה עושים שימוש יותר גברים מנשים. בשל אופייה המקצועי של לינקדאין, היא מושכת אליה משתמשים עשירים ומשכילים יותר מרשתות חברתיות אחרות.

כיצד לקדם תוכן בלינקדאין?

יש מספר מקומות בלינקדאין בהם אתם יכולים לשתף תוכן. האסטרטגיה הטובה ביותר היא להשתמש בשילוב שלהם כמוסבר להלן:

פרופיל אישי

ראשית, השתמשו בשירותים מקצועיים לכתיבה לרשתות חברתיות. לאחר מכן, שתפו את התוכן בפרופיל שלכם וזה יכניס אותו לתוך פיד החדשות של רשת הקשרים שלכם. ככל שיש לכם יותר קשרים כך יותר אנשים יחשפו לזה. בדומה לפייסבוק, אם מישהו אוהב או מגיב על תוכן, יוכלו לראות זאת גם אנשי הקשר שלכם. כתוצאה מכך, ככל שהתוכן שלכם יהיה יותר מרתק – כך תקבלו יותר חשיפה.

דפי חברה

עסקים יכולים להקים דף ייעודי עבור העסק ולשתף את התוכן שלהם עם העוקבים של הדף העסקי. תכונה נוספת של דפי חברה היא "חלונות ראווה", בהם אתם יכולים לקבץ יחד תוכן באותם נושאים.

בקבוצות

הצטרפות לקבוצות רלוונטיות בתחום שלכם ושיתוף של המחשבות שלכם כאשר זה רלוונטי ומועיל לקבוצה. לפני שיתוף, העבירו קצת זמן בקבוצה וגלו איך היא עובדת. חפשו הזדמנויות לשתף את התוכן שלכם בתגובה לשאלות של חברי הקבוצה.

דרכים נוספות לשיתוף תוכן בלינקדאין

לפרסם ישירות עם מערכת הפרסום של Linkedin

בלינקדאין הוסיפו רכיב פרסום (Publisher) ולכן בנוסף לקישורי שיתוף, אתם יכולים גם ליצור תוכן ישירות בלינקדאין. עד כה רק 1.5 מיליון מתוך 313 מיליון המשתמשים של לינקדאין מפרסמים על הפלטפורמה הזו ולכן יש לכם הזדמנות מצויינת לבסס את עצמכם כמובילי דעה בלינקדאין.

לקדם את התוכן שלך לאנשים ספציפיים

אם יש לכם מטרות ספציפיות אז פונקצית הקידום הממומן של לינקדאין יכולה להיות שימושית עבורכם מאוד.  תוכלו באמצעותה לשים את התוכן שלכם ישירות אל מול עיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. תכונת הקידום הממומן של לינקדאין מאפשרת לכם להציג תוכן לאנשים שעובדים במגזרים מסויימים, אזורים ספציפיים או אפילו למעסיקים מסוימים.

שיטות עבודה מומלצות

מכיוון ואנשים נוטים לבדוק את החשבון שלהם בלינקדאין פחות מרשתות אחרות, שיתוף תוכן פעם ביום הוא כנראה מספיק. זכרו גם שאתם יכול לערוך תמונות, קישורים ותיאורים בעת שיתוף וכך לנצל מדיומים אלה להשפעה אופטימלית על קהל היעד שלכם. זקוקים לעזרה עם כתיבה ללינקדאין? אנחנו חיים לינקדאין