טוויטרים ליד עמוד חשמל

ידוע שכאשר אתם משתמשים בטוויטר, אתם יכולים להגדיל את המודעות והחיבור למותג שלכם במהירות וביעילות. בניית המוניטין של העסק שלכם בעזרת טוויטר יכולה להתבצע עם מעט מאוד השקעה. עם זאת, הציוצים שלכם הם לא הדבר היחידי שיכול להצעיד את העסק שלכם קדימה.

ציוץ מחדש (Retweets), במובנים רבים, מחזק את הכוח האמיתי של הפלטפורמה הזאת כשזה מגיע לתקשורת חברתית. לחיצה אחת פשוטה ע"י אחד העוקבים שלכם יכולה לשדר את הציוץ המקורי שלכם לאלפי אנשים חדשים שרבים מהם יחשפו בסופו של דבר למותג שלכם. ציוץ מחדש הוא סימן לכך שהתוכן שלכם הוא בעל ערך, כך שכדאי לכם לצייץ ציוצים יצירתיים ככל האפשר. את זה כמובן תוכלו לעשות בעצמכם או להיעזר בחברה לכתיבת תוכן שמספקת גם שירות של כתיבת תכנים לטוויטר.

אז כדי להרים את הציוצים שלכם למעמד של "ראויים לציוץ מחדש" עקבו אחרי העשה ואל תעשה הבאים:

עשו!

  • שימו תמונה של בן אדם, לא לוגו, בפרופיל הטוויטר שלכם (תמונה של מנהל השיווק שלכם זה רעיון מצוין או מי שאחראי על טוויטר אצלכם). אנשים אוהבים בטוויטר אנשים, לא מותגים חסרי פנים.
  • עקבו ובחנו ציוצים מחדש אחרים בתחומכם כדי לראות איזה סוג של תוכן משותף יותר ע"י הגולשים וצרו תכנים דומים להם.
  • קשרו לתוכן איכותי אחר, כמו מאמרים בעיתונות העסקית כולל שמו של העיתונאי. זה יעזור לכם ליצור מערכות יחסים עם התקשורת תוך מתן תוכן בעל ערך לקהל היעד שלכם.
  • צרו אינטראקציה מלאה עם הקהל שלכם. דונו והגיבו לעוקבים שלכם – הודו להם על השיתופים שלהם ושאלו אותם שאלות כדי להמשיך את השיחה.

אל תעשו!

  • כתיבה לטוויטר היא לחלוטין לא זרם בלתי פוסק של ציוצים אינטרסנטיים. אף אחד לא אוהב אנשים שחצנים והתנהגות מסוג זה היא מאוד שקופה בטוויטר.
  • אל תאמרו מה שתתחרטו עליו מאוחר יותר. דרמות קטנות הופכות לפעמים לסופות טורנדו ועלולות לפגוע קשות במוניטין שלכם כתוצאה מכך.
  • אל תתעלמו  מאנשים ששולחים לכם תלונות בטוויטר. פתרון בעיות של לקוחות בשטח הפתוח מציג את העסק שלכם באור חיובי.