דף הבית » כתיבת תוכן » איך עושים מיליון דולר בעשר שניות?

איך עושים מיליון דולר בעשר שניות?

אתם מסתובבים לכם ברחבי הרשת, והמסרים מקיפים אתכם מכל עבר.

הם קוראים לכם מכל כיוון: ללחוץ, להיכנס, להתקשר ולקרוא עוד.

מידע רודף מידע, החושים מתקהים והמוח מפסיק לקלוט.

מיליון דולר בחבילות

עכשיו בשביל לגרום לכם לעשות משהו, כבר צריך הרבה יותר מסתם קריאה לפעולה וזה בדיוק הזמן לפעול באופן שונה.

בשביל שיקראו את מה שאתם כותבים עליכם להיות ממש מעניינים או קצת חצופים או להשתמש בעזרים (מי אמר פופ אפ?) שלא יניחו לקורא עד שיואיל בטובו להתייחס לדברי החכמה שלכם. לעתים אפשר מעט לרמות (אבל רק קצת) כמו למשל לכתוב עבור קטע מסוים כותרת שלא קשורה אליו בכלל.

אז נכון, זה לא באמת לקח עשר שניות

כשאתם מעוררים אצל הקורא רגש כלשהוא וזה לא משנה אם זה כעס, אהבה, עצב או צחוק, הוא מיד חש צורך להזדהות עם הטקסט, הוא יבלע כל מילה בשקיקה וסביר להניח שגם יגיב לכתוב.

שפת הרגש תמיד נמצאת שם, גם בעידן האינטרנט. מכיוון שהריחוק הבין אישי שהתרחש כתוצאה מהתפתחות רשת האינטרנט גורם לאנשים לחפש את הדברים המוכרים שהיו כאן בטרם הופעתה, שימו לב שהרבה מאוד מהמסרים כבר לא מתבססים על כתיבת תוכן אלא על ערוצים ויזואליים. סרטים, סרטונים, מצגות ותמונות, בין אם הן נלקחות מרחבי הרשת ובין אם הן נוצרו על ידי בינה מלאכותית. כדי להעביר מסרים מצחיקים ומגניבים כדאי לשלב סרטון מתאים. נניח כזה של מור חן. במקרה של כתיבת תוכן לאתרים “כבדים” כמו אתר בתחום הנוירולוגיה רצוי לשלב את תמונתו של פרופסור רפי קרסו עם ציטוט מתאים. הכול כמובן באישור, כן?

אחת הדרכים כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים היא הגזמה פרועה כי כשאתם יוצאים קצת מהקווים הכול נראה פתאום יותר מרגש.

זעזוע המתקבל באמצעות תמונה הוא שיטה נוספת, מקובלת וידועה שגורמת לקורא הממוצע תחושת שיתוק או חלחלה ומניעה אותו להמשיך לקרוא, בדיוק כמו שליד מקום בו אירעה תאונת דרכים יש פקק.

כותרת כמו: “אישה פתחה את דלת חדר האמבטיה – לא תאמינו מה קרה לה אחר כך…” ימשכו את הגולשים לקרוא גם כשברור להם שיש כאן טריק זול. יש לזה אפילו שם – קליקבייט. גם אם הגולשים רוצים לראות כותרות שלא ימשכו אותם לכתבות מיותרות, עדיין הם יקליקו ויקליקו ויקליקו על כותרות שמבטיחות הרבה ריגוש אך מספקות מינימום מידע.

בקיצור, חישבו לעומק גם על כותרות המאמרים והפוסטים שלכם. זה ישתלם לאתר האינטרנט שלכם.

לקריאה נוספת.

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, קופירייטינג

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן