דף הבית » כתיבת בלוגים » איך תהפכו את הבלוג של העסק שלכם לממש, אבל ממש מעניין?

איך תהפכו את הבלוג של העסק שלכם לממש, אבל ממש מעניין?

אשה מורחת על עצמה אודם

אם זה עדיין לא ברור לכם, אז כאן תוכלו לקרוא על הסיבה שבגללה עסקים חייבים היום לתחזק בלוג. מי שאינו עוסק בכתיבת תוכן מעולה נוטה לחשוב שבלוגים עסקיים לא יכולים להיות מוצלחים או מעניינים. האמת שזה לא רחוק מן האמת כי כאשר כתיבת תוכן ושיווק באמצעות תוכן הופכים להיות נפוצים יותר ויותר, הסיכוי שתיתקלו בתוכן משמים הולך וגדל. אז איך הופכים בלוג למעניין?

מה שיהפוך את הבלוג של העסק שלכם לממש מעניין – יצריך מכם מאמץ לא קטן או הוצאה כספית קבועה (אם תעזרו בשירותיה של חברה שתכתוב עבורכם את הבלוג), אבל בסופו של דבר זה ישתלם לכם ולחשבון הבנק של העסק שלכם. אז איך עושים זאת?

כתיבת בלוג שאי אפשר להסתדר בלעדיו!

האם קהל היעד שלכם יכול להשתמש בבלוג שלכם על מנת לספק פתרונות לבעיות שמטרידות אותו? תנו תובנות רבות יותר לקוראים שלכם ונסו ליישר את התוכן שלכם כדי שיענה על הצרכים שלהם. היו סופר-שימושיים וצרו פוסטים של “How to” או מקרי מבחן והפכו תשובות לשאלות נפוצות לפוסטים בבלוג. אם אתם יכולים להוכיח את המומחיות שלכם בקלות, זה מה שיהפוך את המותג שלכם לחזק בתחומו.

אל תתנו לאף אחד לקחת אתכם כמובנים מאליהם

על כל נושא אפשר לכתוב מספר מוגבל של תכנים. זה ממש לא אומר שהבלוג שלכם ימצה את עצמו מהר אלא זה אומר שאתם צריכים להיות יצירתיים בכל פעם מחדש. חפשו דרכים חדשות ויוצאות דופן כדי לשגר את המסר שלכם ולהפוך את הבלוג שלכם ליותר מעניין. נסו להביט על נושאים מזווית חדשה או הוסיפו אלמנטים של התנהגויות פופולריות של לקוחות או ספקים. נסו לדוגמה את בלוג האוכל הזה (באנגלית) – www.foodbeast.com

ערבבו, ערבבו…

בהמשך לקטע הקודם, כל הבלוגים הטובים והמועילים ביותר משלבים סוגי תוכן שונים. שילוב של תוכן עוזר לשמור על הבלוג העסקי מעניין. פורמטים של פוסטים שאתם יכולים לנסות הם: קטעי וידאו, slideshares, אינפוגרפיקות, או גלריות של תמונות. לדוגמה: למקדמי האתרים של MOZ יש פרוייקט בבלוג שלהם בשם: “הלוח המחיק של ימי חמישי”. בכל יום חמישי הם מצלמים וידאו – ניתוח אספקט מסוים בתחום קידום האתרים. מיותר לציין שהפרוייקט מושך אליו גולשים מכל העולם…

תהיו יפים!

למרות שאתם כותבים בלוג עבור עסק, אתם עדיין עוסקים בכתיבת תוכן שיקרא על ידי אדם אחר. כל עוד הוא מתאים לערכי המותג שלכם, אין שום סיבה שלא להכניס פנימה קצת תוכן אישי.

לדוגמא: הכותבים של ספקית תוכנת הדיוור האלקטרוני MailChimp מוסיפים ערימות של מחשבות אישיות והרהורים לבלוג החברה – ובכלל זה דברים שהם חושבים שהם (במילים שלהם) “מוזרים, מטומטמים או מצחיקים” – כדי לשמור על הבלוגים שלהם מעניינים ומרתקים תוך מתן מידע רב ערך לקוראים שלהם.

5. אל תשכחו לפגוע במטרה

סתאםםם… הכוונה היא שלא כדאי בכל פוסט לנסות ולהיות מעניינים עבור כל הקוראים הפוטנציאליים שלו. למרות שכדאי תמיד לכתוב תוכן מזווית חדשה, אל תשכחו לרגע מה הסיבות שבגללן אתם מתחזקים בלוג עסקי. תוכן הבלוג שלכם צריך לתמוך ביעדים העסקיים שלכם ולעזור לכם להפוך גולשים ללקוחות. לדוגמה, הסיבה שאתם רואים את הפוסט הזה היא כי אחד היעדים שלנו בשנת 2016 הוא לכתוב עבור לקוחות חדשים בכל חודש לפחות 10 בלוגים עסקיים חדשים.

פורסם ב: כתיבת בלוגים

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן