דף הבית » כתיבת תוכן » כך תתגברו על בעיות הכתיבה שלכם בתוך פחות מ-10 דקות!

כך תתגברו על בעיות הכתיבה שלכם בתוך פחות מ-10 דקות!

מחסום חד כיווני כמטאפורה של מחסום כתיבה

גם אם כבר התיישבתם והתחלתם לכתוב, זה רק עניין של זמן עד שתמצאו את עצמכם תקועים. זה יכול לקרות היום, מחר ובעוד חודשיים אך אין כותב שלא נתקל ביום מן הימים בתקלות שונות הנוגעות לכתיבת תוכן או במחסומי כתיבה. את הפתרונות שנביא להלן תוכלו ליישם תוך 10 דקות ולהמשיך בכתיבה כאילו לא קרא כלום מעולם.

אין לי זמן לכתוב פוסט בבלוג!

אם אתה נתקלים באחד מאותם ימים שבהם כל דקה חשובה, אתם יכולים להרגיש כאילו הדבר האחרון שאתם מסוגלים לשבת עליו זה תוכן לבלוג שלכם. עם זאת, אתה לא בהכרח צריכים לכתוב כמה מאות מילים כדי ליצור פוסט מעניין. העתיקו והדביקו את התמונה המצחיקה הזאת שראיתם הבוקר בפייסבוק או הרכיבו רשימה מהירה של האתרים האהובים עליכם. כל מה שצריך הוא הקדמה קצרה והוקוס פוקוס! מאמר חדש נולד!

לא היינו ממליצים על פתרון זה לכל מאמר שאתם כותבים, אבל אם אתם באמת חסרי זמן היום – זה ישמור את הבלוג שלכם פעיל ומרתק עד שתמצאו את הזמן כדי לבנות פוסט קצת יותר משמעותי.

אני תקוע בתוך שגרה!

תנו לקהל שלכם להוביל. פרסמו סקר עם מספר אפשרויות שונות שהיו לכם בתת מודע במשך זמן מה ובקשו מהקוראים להמליץ על הנושא שהכי מעניין אותם.

לחילופין, כללו רשימה של פוסטים קודמים בבלוג (עם קישורים יוצאים כמובן) ונתחו איזה מהם נתנו את הערך הגבוה ביותר לקוראים. זהו פוסט קל ומהיר לכתיבה וזו דרך מצוינת להגביר את המעורבות של הקוראים שלכם בבלוג.

המתחרה שלי פרסם מאמר מעולה באותו נושא דקה לפני!

אם אתם כותבים בענף ספציפי אחד, רוב הסיכויים שאתם תדווחו על אותם נושאים חדשים כמו המתחרים שלכם. זה פשוט בלתי נמנע. עם זאת, אם הם לקחו סיפור שאתה כותב עליו ופרסמו אותו ראשונים – לא הכל אבוד. הבליטו את המאמר שלכם על ידי לקיחת זווית מסוימת בסיפור ולא רק דיווח חדשותי לאקוני (שזה מה שהם עשו, סביר להניח). קחו 5 דקות באויר הצח וחישבו על העמדה שלכם בנושא. זה יגרום למאמר שלכם להפוך למעניין יותר ויעזור לכם להתבלט כמובילי דעת קהל בתחום שלכם.

אני לא מוצא נושא לכתוב עליו!

קראו את המאמר שלנו בו פירטנו על 5 הדרכים המובילות למציאת נושא חדש לכתיבה או בדקו כאן את 25 הדרכים לקבלת השראה לכתיבה.

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן