דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת מאמרים מומחים

כתיבת מאמרים מומחים

כתיבת מאמרים מומחים היא היום הדרך הטובה ביותר לעשות קידום אורגני לאתר אינטרנט. האלגוריתם של גוגל מתעדכן ומתפתח ללא הרף. אמנם בעבר היה ניתן לבצע קידום אורגני יעיל רק באמצעות שילוב אקראי של מילות מפתח בטקסט שעיקרו ג’יבריש, אך היום המצב שונה.

מערכות החיפוש במנועי הקידום נותנות עדיפות לתוכן איכותי. בעגה של חלק ממקדמי האתרים תוכן איכותי נקרא ‘כתיבת מאמרים מומחים’. כתיבת תוכן לאתרים זו תורה שלמה הכוללת שני שיקולים: שיווקיים וטכנולוגיים – ‘כתיבת מאמרים מומחים’ היא נקודת ההשקה שמחברת את שתי המיומנויות המאוד שונות האלה. הרעיון פשוט, ייצור תוכן איכותי שגם יביא לקורא מידע רלוונטי, יניע את הלקוח שיווקית וגם יכיל, באופן טבעי וזורם, את מילות המפתח שמקדם האתרים זיהה. אבל כצפוי, העניין הזה יותר מסובך הרבה יותר.

אמן מומחה

‘מומחים’ – לא מה שחשבתם

באופן מפתיע מי שאמון על ‘כתיבת מאמרים מומחים’ הם לא בהכרח מומחים בנושא הרלוונטי. אבל הביטוי ‘מומחים’ בהחלט רלוונטי, כי האנשים האמונים על כתיבה כזו הם בהחלט ‘מומחים’ – מומחים לכתיבה.

כותב טוב ומקצועי, המיומן בביצוע תחקיר ומקבל מהלקוח מידע מוסמך ואיכותי, יוכל לייצר מאמר מוצלח יותר בכל פרמטר ממרבית המומחים בתחום. זה נכון אפילו כשמדובר בדיסציפלינות מאוד מורכבות כמו רפואה, משפטים או הנדסה. אנחנו לא מתכוונים, חלילה, שהכותב יכול להחליף רופא או עורך דין בעבודתו. אנחנו בהחלט מתכוונים לזה שכתיבת תוכן לאתרים היא תחום התמחות עצמאי וש’כתיבת מאמרים מומחים’ היא אחד האספקטים האסטרטגיים החשובים בו.

איך זה מתבצע תכל’ס? אם יש לך אתר או דף אינטרנט שאתה רוצה לקדם, אל תנסה לעשות הכול לבד. אולי אתה אינסטלטור תותח או קרדיולוג עילוי, אבל כמו שקרדיולוג לא יחליף בעצמו את הצנרת במטבח ואינסטלטור לא יפתח לעצמו סתימה במסתם הלב, גם לא מומלץ שאיש מהשניים יכתוב לעצמו את התוכן באתר השיווקי שלו. יש מומחים לכתיבת תוכן לאתרים, יש מומחים ל’כתיבת מאמרי מומחים’. חפשו אותם (רמז).

תוכן איכותי לאתרי אינטרנט

בסופו של יום יש היגיון בשיגעון של האלגוריתם. אין סיבה שתוצאות החיפוש יתגמלו ‘תוכן זבל’ כי הצרכן מחפש ערך מוסף ומנועי החיפוש משתדלים לספק לגולש את מבוקשו. תנו לו את הערך הזה, תשקיעו בו כי זה ישתלם לכם.

חלק ניכר מהתוכן שאנו מייצרים עבור אתרים הוא ‘כתיבת מאמרים מומחים’, הכותבים שלנו כבר יצרו תוכן עשיר ומאמרים איכותיים במאות תחומים. תוכן לאתרים של עורכי דין, תוכן לאתרי תיירות או אתרים של אינסטלטורים וליצנים רפואיים – האתר שלכם הוא תעודת הזהות המקצועית שלכם. עבור הלקוחות שלכם זה עולם ומלואו. אנחנו בכתבנית מבינים את זה וזו נקודת המוצא שלנו כשאנחנו מתחילים לכתוב לכם.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן