דף הבית » קידום אתרים » למה העסק שלכם חייב בלוג?

למה העסק שלכם חייב בלוג?

בלוג הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקשר עם הלקוחות שלכם. כתיבת בלוג משמשת עבור בעל העסק ערוץ נוסף להעברת מידע אל קהל הלקוחות שלו ומקור מידע מצויין למי שמתעניין בשירותיו. אם אין לעסק שלכם אחד כזה ואתם מסתפקים עבורו רק בכתיבת מאמרים לקידום אתרים, זה הזמן להתחיל בכתיבת בלוג או שתישארו מאחור. אם אתם זקוקים לקצת השראה, הנה מספר סיבות מדוע העסק שלכם חייב בלוג.

אשה כותבת בלוג
  1. בלוג הוא פלטפורמה פשוטה, קלה לשימוש המאפשרת ושיתוף מידע רלוונטי בזמן אמיתי עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. זה אמור להיות אחד מערוצי התקשורת החזקים והישירים שלכם.
  2. תדלקו את הבלוג שלכם בתוכן מעניין ובעל ערך מוסף. מנועי חיפוש אוהבים תוכן בעל ערך והם יגמלו לכם על זה בדרכם החיננית.
  3. אתם לא צריכים להיות מעצבי-על. פלטפורמות בלוגים רבות כמו בלוגר או גוגל-סייטס ידידותיות למשתמש ואינן דורשות כישורים גרפיים מתקדמים.
  4. לפי סקרים, 60% מהעסקים שמתחזקים בלוג באופן קבוע הופכים גולשים ללקוחות. אנחנו ממליצים על הכנסת תוכן באופן שבועי. לפחות פוסט אחד.
  5. הבלוג של העסק שלכם הוא מקור מידע שוטף ללקוחות שלכם ולכן אליו אפשר לקשר מעמודי הפייסבוק, הטוויטר והלינקדאין של העסק. ראו לדוגמה את הקישור למאמר זה בעמוד הפייסבוק שלנו.
  6. בלוג נותן לחברה שלכם רמקול עם ווליום גבוה. בלוג יוצר מקום לדבר על מוצרים או שירותים חדשים, להגיב על נושאים הקשורים לעולם התוכן של העסק או על מגמות בשוק. בלוג מאפשר להעלות תוכן במקום נוסף מעבר לאתר האינטרנט שלכם והוא מאפשר לעשות זאת בשפה פחות “רשמית”.
  7. כתיבת בלוג חולקת את המומחיות שלכם עם שאר העולם. אחרת איך תוכלו למקם את עצמכם כמובילי דעת קהל בתחומכם?
  8. בלוג יוצר שיחה עם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ועמיתים בתעשייה. הוא מעודד אינטראקציה, הערות ומשוב. ודאו שאתם עונים לכל התגובות!
  9. כתיבת בלוג איכותי יכולה להיות כיף גם לכותב. מה יותר מעניין מלכתוב על העבודה שאתם כה אוהבים?
  10. כתיבת בלוג תגרום לכם לחשוב: על נושאים מתאימים לפרסום, על התחום שלכם, על מתחרים, על לקוחות וספקים. בלוג טוב יגרום לכם לחקור קצת יותר את עולמות התוכן שלכם.
  11. בלוג ישמור אתכם ממוקדים על אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם. הרי עליכם ליצור תכנית פוסטים שנתית, לוחות זמנים ולעמוד בהם כדי לספק תוכן תכליתי ברציפות…
  12. בלוג יוצר יחסי ציבור בחינם. בלוגרים שרואיינו על ידי עיתונאים כמומחים עם הזמן הפכו למובילי דעת קהל בתחומם.
  13. בלוג בונה אמון עם הלקוח, אמון בונה מערכת יחסים ומערכת יחסים עסקית מייצרת מכירות.
  14. כתיבת בלוג מחדדת את המיקוד העסקי שלכם. כדי ליצור אסטרטגית בלוגינג טובה עליכם להגדיר מי אתם? מה אתם? ולמה אתם?
  15. דרך בלוג אתם יכלוים לספר את הסיפור של המותג שלכם. בלוג הוא מקום מצוין להציע תובנות רבות יותר על החברה שלכם, על העובדים ואת הרעיונות שלכם. דרך בלוג תוכלו לומר ללקוחות שלכם למה אתם בעסק הזה ואיך אתם יכולים לעזור להם.
  16. כתיבת תוכן מצויין לבלוג היא השקעה חסכונית בשיווק. כל פוסט שאתם מפרסמים נשאר לנצח באינטרנט והופך לנכס לטווח ארוך שעוזר לבנות מודעות למותג ולקדם את המומחיות, המוצרים והשירותים שלכם.
  17. בלוג טוב יעזור לכם לגבש תובנות על קהל היעד שלכם. ניתוח נתוני הבלוג יאפשר לכם לעקוב אחר דפים פופולריים, קליקים, נושאים מעניינים ותגובות. עם הזמן תוכלו לדעת אפילו באיזה יום בשבוע הגולשים שלכם מעדיפים לצרוך את התוכן שלכם.

נכון, לא כל בעל העסק הוא בלוגר בפוטנציה ולכן כתבו בלוג רק אם אתם חושבים שתוכלו לעשות זאת בצורה טובה. עבור כל היתר יש את שירות כתיבת הבלוגים שלנו ובעזרתו תוכלו להנות מבלוג מעודכן במתכונת יומית, שבועית או חודשית ובהתאמה אישית מלאה לצרכי העסק שלכם. קראו כאן עוד אודות שירותי כתיבת הבלוגים שלנו.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת בלוגים, קידום אתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן