דף הבית » כתיבת תוכן » מה עדיף – חברת כתיבת תוכן או כותב תוכן עצמאי?

מה עדיף – חברת כתיבת תוכן או כותב תוכן עצמאי?

חברה לכתיבת תוכן או כותב תוכן: מה עדיף לעסק שלכם?

אם אתם זקוקים לתוכן או לשירותי קופירייטינג לעסק שלכם, סביר מאוד להניח שאתם מתלבטים האם להשתמש בחברה לכתיבת תוכן או בשירותיו של קופירייטר עצמאי. כאן נדון בשתי האפשרויות כדי לעזור לכם לקבוע איזה פתרון יהיה הטוב ביותר לצרכי העסק שלכם.

לפני שנתחיל כדאי להבהיר לשם ההגינות נקודה חשובה: אנחנו, כמובן, חברה לכתיבת תוכן ושירותי קופירייטינג אך ההתמקדות שלנו כאן היא על ההבדלים בין השימוש בשירותי חברה ובין שימוש בשירותיו של כותב עצמאי. לא קידום בחירה אחת על פני אחרת.

ילד מסמן בידיו אני לא יודע

מה הן הדרישות שלכם?

לפני שתחפשו כותב תוכן עצמאי או חברה לכתיבת תוכן בדקו עם עצמכם או עם הצוות שלכם באופן ברור, מה הדרישות שלכם עבור קופירייטינג. כעת, וגם בעתיד. האם אתם מחפשים סוג מסוים של חומר כתוב שיישאר בסגנון קבוע לאורך זמן? אם כן, כותב עצמאי עם מומחיות יכול להיות מתאים לכם. אם אתם מחפשים חומר כתוב מגוון, הן מבחינת סגנון והן מבחינת נושאים, הרי שבמקרה זה חברת תוכן שיכולה לספק מגוון רחב תהיה הבחירה הנכונה.

כך או כך, ודאו שהחברה או הקופירייטר יכולים לעמוד בדרישות הנוכחיות והעתידיות שלכם ויש להם ניסיון בכתיבת הסוג המסוים של החומר שאתם צריכים. כתיבת תוכן לאינטרנט, למשל, כרוכה במומחיות שונה מאשר כתיבת תוכן להדפסה. כתיבה שיווקית היא שונה לחלוטין מכתיבה עיתונאית וכן הלאה.

האם יש לכם די משאבים משלכם?

אם יש לכם מספיק משאבים לניהול, כתיבה, עריכה והגהה, יתכן שכותב עצמאי יכול להיות הבחירה הנכונה עבור העסק שלכם. כאשר אתם עובדים עם כותב חיצוני שעובד פנימי של החברה מבקר את עבודתו הרי שהעובד יכול לתכנן את תכנית העבודה, להבטיח עקביות, להגיה ולערוך את התוכן המיוצר על ידי הכותב.

מצד שני, אם אתם רוצים למסור את ניהול הפרויקט כולו לגוף אחר, החברה לכתיבת תוכן תעסוק בניהול הפרויקט, בהגהה, בעריכה ובפיקוח על הכותבים בשמכם. זו גם הסיבה ששימוש בשירותי הכתיבה של החברה עלול לעלות יותר משירותי הכותב העצמאי. אתם משלמים עבור שירות מלא, מקצועי המנוהל על ידי חברה מוכרת אשר תדאג לכותב חלופי גם במקרה של אסון או תקלה.

האם אתם זקוקים ליכולת כתיבה רחבה?

כותב עצמאי פרטי עשוי להיות מסוגל לספק את כל צרכי כתיבת התוכן אם העסק שלכם הוא קטן יחסית. אם אתם מתכננים לגדול, כדאי לשקול להשתמש בשירותי חברה לכתיבת תוכן. לסוכנות כתיבה עם מספר רב של כותבים תהיה את היכולת להתגמש בד בבד עם גדילת העסק שלכם.

בעולם האינטרנט של היום, שיווק וכתיבת תוכן הופכים להיות קריטיים יותר ויותר לעסק שלכם. אתם צריך לוודא שתמיד יש מישהו זמין לעבודה על החומר שלכם. בעת בחינת האפשרויות העומדות בפניכם, קחו לתשומת לב כי כותבים עצמאיים עשויים להיות כפופים להתקשרויות אחרות, חגים או ימי מחלה שעלולים להגביל את הזמינות שלהם. אם אתם בוחרים לעבוד עם חברה, בחרו אחת כזו שיכולה להציע מגוון רחב של כותבים.

איך לעשות את הבחירה הנכונה?

בכל הענפים, יש כותבי תוכן וחברות לכתיבת תוכן מכל הסוגים. טובים וגם רעים. כדי לעזור לכם למצוא את הכותב או החברה שתספק באופן עקבי חומר כתוב באיכות גבוהה עבור העסק שלכם, הסתכלו על דוגמאות של עבודות קודמות ועל המלצות מלקוחות. בנוסף, מאוד מועיל לברר מה המעורבות שלכם בתהליך. שאלו גם על זמני אספקה, תנאים עסקיים, תשלומים, ובקשו לראות את הסכם השירות.

הצרכים העסקיים המידיים שלכם לא צריכים להיות השיקול המרכזי בבחירה שלכם. קחו את הזמן כדי לברר את הנקודות לעיל ולשאול את השאלות הנכונות. הזמן שלכם בסופו של דבר יהיה שווה כסף. החברה או הכותב ייבחרו באופן נכון יותר ולכן סביר להניח שהם יעמדו בדרישות שלכם ויספקו את החומר הכתוב אותו אתם צריכים. כך תוכלו לבנות מערכת יחסים עסקית ארוכת טווח המבוססת על כתיבה איכותית והכי חשוב, כתיבה המתאימה לעסק ולצרכים המאוד ספציפיים שלכם.

מחפשים חברה לכתיבת תוכן עם תודעת שירות מעולה? – נסו אותנו

פורסם ב: כתיבת תוכן, קופירייטינג

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן