דף הבית » כתיבת תוכן » מכפיל הכוח של התוכן: תמונה

מכפיל הכוח של התוכן: תמונה

כחברה לכתיבת תוכן וקופירייטינג אנו עוסקים בעיקר במתן שירותי תוכן אבל אנחנו גם מכירים בכך שאתר שמכיל רק טקסט ייראה פשוט נורא. התמונות המלוות את התוכן הן לא רק חשובות מאוד, אלא יכולות להיות להן השפעה גדולה על הביצועים שלו.

למה תמונות חשובות גם כן?

צלמת

יש כמה דברים נכונים מאחורי האמירה ש”תמונה אחת שווה אלף מילים”. המוח שלנו יכול לעבד מידע חזותי פי 60,000 מהר יותר מאשר מילים. 90% מהמידע המועבר למוח הוא חזותי. כתוצאה מכך, תוכן כתוב, הכולל תמונות משולבות בו יעיל יותר מאשר טקסט בלבד.

תמונות שימושיות גם להגדלת היעילות בעת שיתוף מאמרים באמצעות מדיה חברתית. ערוצי מדיה חברתית מבוססי תמונות כמו Instagram ו-Pinterest נמצאים כל הזמן בצמיחה וכתיבה לפייסבוק עם תמונות מייצרת 50% יותר לייקים ו-100% יותר תגובות מאשר אלו שלא.

צילום או קניית תמונות?

זה נכון שתמונות יכולות לעזור לכם להגביר את הביצועים של התוכן שלכם, אבל כמו בחיים, לא כל התמונות דומות.

בכל מקום שאתם יכולים, השתמשו בתמונות מקוריות. תמונות מקוריות לא רק עוזרות לתוכן שלכם להתבלט, הן יכולות גם לעזור לדירוג גבוה יותר של התוכן שלכם בגוגל. למרות שגוגל לא יכולה עדיין להבין את משמעות התמונה, היא כם יכולה לדעת האם זו תמונה מקורית. אז גם אם אתם בסופו של דבר מאפשרים לאתרים אחרים להשתמש בה, גוגל יודעת שהתמונה המקורית הגיעה מכם.

אם אתם לא מסוגלים לייצר תמונות מקוריות, אתרים המתמחים במכירת תמונות הן אלטרנטיבה מצויינת עבורכם. בבנקי תמונות אלה תוכלו למצוא כמעט כל תמונה שעולה על דעתכם, רשמו במנועי החיפוש של האתרים הללו את מילות המפתח שמתארות את התמונה או מילות מפתח מהעמוד וקבלו רשימה של תמונות שעלותם נעה בין כמה עשרות אגורות ועד “השמים הם הגבול”.

אתרים להורדת תמונות

אם רכישת תמונות נמצאת מחוץ להישג ידכם, יש מלאי עצום של תמונות בחינם באינטרנט מאתרי תמונות לשימוש חופשי בחינם או בלי זכויות יוצרים. בדקו תמיד את תנאי הרישיון של כל תמונה בזהירות לפני שאתם משתמשים בה כי לעיתים ידרשו מכם לקשר את התמונה אל אתרו של הצלם או יאפשרו לכם להשתמש בה אם תמלאו אחר תנאי אחר.

תגיות תיאור לתמונות

לא משנה היכן התמונות שלכם ממוקמות, תמיד הוסיפו להן תגיות alt (תגיות תיאור). זה חשוב במיוחד בתמונות מקוריות. תג זה מתאר את התוכן של התמונה ועוזר למנועי חיפוש ולאנשים עם מוגבלויות להבין את התוכן של התמונה.

האיזון בין התוכן לתמונה

למרות שתמונות יכולות לעזור להגדיל את האפקטיביות של תוכן כתוב, אין להמעיט בחשיבותה של כתיבת תוכן איכותי – או כזה שאתם כתבתם או באמצעות חברת תוכן.

חברות שירותים מקצועיות, למשל, צריכות תוכן שיבנה אמון בינם לבין הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. למרות שנותני שירותים חזותיים, כגון גרפיקאים ומעצבי פנים, יכולים לעשות שימוש בעיקר באתרי תדמית עם תוכן ויזואלי כדי להציג את עבודתם, עדיין, רצוי שאותו תוכן ילווה בקופירייטינג באיכות גבוהה, על מנת להבטיח שהאתר כולו יותיר על הגולש רושם חיובי ומקצועי.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן