דף הבית » כתיבת תוכן » הקניות לכריסמס בעיצומן – התוכן באתר שלכם מוכן?

הקניות לכריסמס בעיצומן – התוכן באתר שלכם מוכן?

חג המולד מתקרב במהירות. רק 10 ימים נותרו עד החג שמשגע את אירופה וארצות הברית וזה אומר שללקוחות שלכם נשארו רק 10 ימים כדי לסיים את רכישת המתנות לחג. בארץ לא מעט חוגגים את החג הזה כמו בשאר העולם. כמשווקי אינטרנט, וזה לא משנה אם אתם משווקים בארץ או בחו”ל, אתם בוודאי מודעים למשמעות הגוברת של המסחר האלקטרוני בתקופה החגיגית הזו במיוחד, אבל האם ידעתם שבעזרת מספר צעדים פשוטים תוכלו להגדיל פי כמה את אחוזי הקניות באתר שלכם?

גרבי כריסמס

המגמה שמתפתחת בשנים האחרונות וניכרת במיוחד בסביבות חג המולד היא של גידול תמידי במספר הרכישות באינטרנט. בשנה שעברה, בישראל בלבד,  שוק הזמנות המוצרים מחו”ל באינטרנט זינק ב-26%  יותר מאשר ב-2013 וגילגל כ-5 מיליארד שקל. התנועה לאתרי המסחר האלקטרוני בדצמבר היוותה 21% מהתנועה השנתית באתרי המכירות ומחקר שפרסמה ICM הבריטית לאחרונה גילה כי שליש מהצרכנים מדווחים שהם יקנו יותר באינטרנט השנה. בקיצור, האתר שלכם עומד לקבל יותר מבקרים מאשר בכל השנה ולכן חשוב לוודא שהוא מצויד היטב ומסוגל להתמודד עם הגידול הזה.

עם זאת, זה לא רק עניין של רכישת חבילת אחסון עם רוחב פס מהיר יותר. ברגע שהלקוחות שלכם יהיו באתר, הם ירצו ניווט קל, תמונות מוצר גדולות וברורות, תיאורים מרתקים ומידע שהוא לא פחות ממושלם. מבנה תוכן רע או תוכן משעמם יגרום ליותר מ-50% מהמכירות הפוטנציאליות שלכם ללכת לאיבוד ולכן הכנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר שלנו. הם יעזרו לכם לוודא שהתוכן באתרי המסחר האלקטרוני שלכם נמצאים בטופ.

אז איך מגדילים מכירות בחג המולד?

  • כותבים תיאורי מוצר מושלמים
    המוצרים שלכם הם הסיבה שאנשים מגיעים לאתר שלכם. חובה להציג אותם באור הטוב ביותר האפשרי. אתה צריך כתיבה מדהימה ועם זאת גם פשוטה להבנה, כך שהקונים שלכם ידעו בדיוק מה הם קונים ולמה הם צריכים לקנות את זה דווקא מכם. כאן תוכלו לקרוא על הדרכים לשפר את תיאורי המוצר שלכם אבל אם תצטרכו עזרה מקצועית בכתיבה של תיאורי מוצר – אנחנו פה.
  • שאלות נפוצות בתפוצה רחבה
    הפיצו קישורים ברחבי האתר שלכם אל עמוד ה”שאלות הנפוצות” שלכם. מידע כמו זמני אספקה, מדיניות החזרה, הנחות וכל שאלה שחוזרת על עצמה יותר מפעמיים אצל הלקוחות שלכם – חייבת להיות שם. ללקוחות עשויים להיות שאלות על כמעט כל היבט של המוצר שלכם. וודאו שהתשובות קלות לאיתור!
  • פרטי יצירת קשר
    שימו את הכתובת שלכם ואת מספר טלפון במקום בולט. זה יעזור למי שלא מצליח למצוא את התשובות בדרך הרגילה.
  • קישורי מדיה חברתית
    כריסמס זה זמן מצויין לעשות הרבה חברים! הפכו את פרופילי המדיה החברתית שלכם לנגישים בקלות מהאתר. הציעו הטבות כגון הנחות או הגרלות לכל מי שמצטרף לעמודי המדיה החברתית שלכם בעונה זו. אתם תופתעו לגלות עד כמה הגולשים יהיו נכונים לעשות זאת עכשיו.
  • תהליך קצר, עסקה פשוטה
    אחת הדרכים המהירות ביותר לאבד מכירה היא להפוך את תהליך הקנייה למסובך מדי וארוך מדי. בנו תהליך פשוט ולא מסורבל ובקשו רק את הפרטים החיוניים לתהליך עם הוראות ברורות המלוות כל צעד.

צריכים עזרה? פנו אלינו

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תיאורי מוצר לחנות וירטואלית

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן