עפרונות צבעוניים טבולים במים

כתיבה שיווקית (קופירייטינג)

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

המסר יכול לקלוע רק עם קופירייטינג איכותי

קופירייטינג טוב חיוני לכל עסק שרוצה את תשומת הלב של הלקוחות של היום. קופירייטינג יעיל יכולה לעזור לעסק למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלו, לבנות אמון ושקיפות ובסופו של דבר להניע המרות ומכירות. קופירייטינג רהוט ומדוייק יכול להעביר לקוראים את הצעת הערך הייחודית של החברה, להעביר את אישיות המותג במהירות ולהבדיל אותה מהמתחרים. בין אם מדובר ביצירת מודעה משכנעת, כתיבת תיאורי מוצרים שמוכרים או סלוגן למוצר חדש, קופירייטינג טוב הוא המפתח להצלחה בדיגיטל. השקיעו בעתיד של העסק שלכם עוד היום!

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

מכירים את זה שיש עסק שהוא הטוב ביותר בתחומו, אבל מסיבה כלשהי הלקוחות לא מגיעים אליו אלא אל המתחרים? בעיה נפוצה זו היא לרוב תוצאה ישירה של שיווק נכון, או במקרה הזה – היעדרו. כדי שעסק יתפוס תאוצה ויגבר על המתחרים שלו, הוא חייב לשווק את עצמו במילים הנכונות, לשדר את התדמית הנכונה ולהגיע אל קהל היעד הנכון.

קופירייטינג – הדרך שלכם לבלוט מעל כולם

עסקים רבים מציעים את אותם שירותים ו/או מוצרים. לכן, הדרך של עסק אחד להתבלט מעל השאר ולגרום ללקוחות לבחור בו היא לגרום להם לחשוב שהוא מיוחד ושונה מעסקים אחרים. גם אם התוכן שהעסק מציע זהה לזה של עסקים אחרים, החוכמה היא שה”עטיפה” תהיה בולטת יותר, מושכת יותר, ייחודית יותר. וזהו תפקידו של הקופירייטינג.

מה הופך קופירייטינג למוצלח – כלומר, כזה שבאמת מביא תוצאות (לקוחות)? כותרת שתופסת את העין, מסר חד ובהיר, עיצוב נכון והנעה לפעולה.

כתיבה שיווקית מנצחת זה אנחנו

קופירייטינג הוא עולם ומלואו, כאן רק הוגשה לכם טעימה על קצה המזלג. כמומחים לקופירייטינג, נשמח לשתף אתכם בשיטות שלנו ולקדם אתכם להצלחה.

מעוניינים בקופירייטינג שיזניק את העסק שלכם קדימה? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן