מערבולת

כתיבת מאמרים לרשת אאוטבריין – Outbrain

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

כתיבת תוכן לקמפייני Outbrain ממירים

מחפשים לחסוך זמן וכסף ביצירת תוכן עבור מסעות הפרסום שלכם ב-Outbrain? אל תלכו רחוק. אנחנו בכתבנית מתמחים בכך ונשמח לעזור. צוות הכותבים המיומנים שלנו יכתוב לכם תוכן מושך ומרתק המותאם במיוחד לדרישות הייחודיות של פלטפורמת Outbrain, מה שיבטיח שהקמפיינים שלכם יהיה בולטים וימשכו יותר קליקים והמרות. עם השירות שלנו, לא תצטרכו להשקיע שעות במחקר וכתיבת תוכן משלכם. לחצו על הכפתור למטה כדי להזמין עכשיו ולהתחיל לראות תוצאות!

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

מה זה אאוטבריין?

אאוטבריין היא פלטפורמה פרסומית מבוססת תוכן. זהו שירות להמלצות על תכנים באתרי אינטרנט בצמוד לתכנים נוספים שאותם צרכו הגולשים. ההמלצות על התכנים ניתנות בהתאם לפעולות שביצעו הגולשים בעבר או בהווה. למשל: כאשר הגולשים קוראים כתבה בנושא מסויים, נניח באתר YNET, אאוטבריין ימליצו לו על תכנים נוספים באותו ענין שיש להם ערך לגולש – ההמלצה מתבצעת באמצעות מס’ תכנים נוספים לקריאה שמופיעים בתחתית הכתבה לרוב. התכנים הנוספים האלו הם תכנים אינפורמטיביים מטעם אתר מפרסם כלשהו. למעשה, אאוטבריין היא פלטפורמה פרסומית שמשתמשת בעניין שהביעו הגולשים בתכנים אורגניים כדי לקדם תוכן אינפורמטיבי אחר. לפרסום מסוג זה שני יתרונות:

  1. הגדלת התנועה לאתר המפרסם
  2. האתר המפרסם מתקבע עם הזמן כבר סמכא בתחומו

איך זה עובד?

המערכת  של אאוטבריין משתמשת בסדרה של אלגוריתמים כדי להתאים תכנים לגולשים בכל דף אינטרנט. כלומר, האלגוריתם מתאים תוכן לגולש באופן אישי בהתאם לפעולות שהוא מבצע (או ביצע בעבר) בדף אינטרנט כלשהו, למשל קריאת כתבה. אמנם אאוטבריין היא פלטפורמה פרסומית והפרסום בה הוא ככל פרסום אחר, אך פרסום זה נחשב לאפקטיבי יותר מאחרים כי הוא מבוסס על פעולות הגולשים בהווה ובעבר. באופן הזה מגיעים לאתר המפרסם גולשים שמראש הביעו עניין וערך במוצרים או בשירותים שלו.

מה אנחנו מציעים?

אנחנו מציעים שירות כתיבת מאמרים לעבודה עם הפלטפורמה של אאוטבריין. אנחנו כותבים כתבות אינפורמטיביות בעלות עניין ורלוונטיות לגולשים. הכתבות שאנחנו כותבים לאאוטבריין יגדילו תנועה לאתר שלכם ויהפכו את האתר שלכם לבר-סמכא בתחומכם. אנחנו כותבים כתבות שמותאמות לדרישות הפלטפורמה של אאוטבריין כך שהפרסום שלכם יהיה יעיל ורווחי.

אצלנו תקבלו:

  •  תוכן נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  •  תוכן שישמור על אחוזי נטישה נמוכים וזמן שהייה גבוה באתר.
  •  תוכן סמכותי רצוף במונחים ספציפיים המתאימים לתחום ומילות מפתח מתאימות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן