רקע צבעוני

כתיבה של עמוד אודות

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

אחד העמודים הכי נצפים באתרי אינטרנט הוא עמוד האודות

הידעתם? דף “אודות” קובע לרוב את הרושם הראשוני של לקוחות פוטנציאליים מכל אתר אינטרנט. בואו להבטיח רושם חיובי ובלתי נשכח עם שירות מקצועי לכתיבת עמוד “אודות”. הכותבים המנוסים שלנו בכתבנית יודעים לכתוב טקסט מושך ואותנטי, כזה שמציג את הזהות והערכים הייחודיים של המותג שלכם ופונה במדויק לקהל היעד שלכם. על ידי שימוש בשירות שלנו, תחסכו זמן וכסף ובמקביל תבטיחו שעמוד האודות שלכם ישקף אתכם במדויק. אל תישארו עם דף אודות חסר ברק – בואו לשדרג את העסק שלכם עם השירות שלנו.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

“שלום, אני X”, כך אנחנו מציגים את עצמנו כאשר אנחנו נפגשים עם אנשים פנים מול פנים. אבל איך תציגו את עצמכם ואת השירותים שלכם לאנשים שמעולם לא פגשתם? בשביל זה יש אתר, וליתר דיוק – עמוד אודות באתר.

בניגוד לכתיבת פרופיל חברה (שלו נזקקות חברות שצריכות ליצור רושם רשמי יותר, B2B לרוב), עמוד אודות הוא העמוד החשוב ביותר באתר, ולכן, יש להתייחס אל כתיבתו בכובד הראש הראוי. אין זה אומר שבכתיבת שאר עמודי האתר תוכלו להקל ראש, אבל עיון בעמוד האודות של אתרים המציעים שירותים או אתרי מכירה בהחלט נחשב לאחד משלבי ביסוס החלטת הרכישה/התקשרות. כך שהוא בהחלט זקוק לתשומת לב מיוחדת ולכתיבה מקצועית. כזו, שלא בהכרח יכולה להתבצע על ידכם, גם אם אתם הם אלה שמכירים את החברה מבפנים ומקרוב.

כתיבת עמוד אודות, כאשר היא מתבצעת בידי מקצוענים המתמחים בכתיבת תוכן לאתרים, מהווה חלק ביצירת התדמית הספציפית שחברה בונה לעצמה. כתיבת עמוד אודות נכונה שמה דגש על נתונים שנוגעים לקהל היעד של המוצרים או השירותים שהחברה מציעה, מתייחסת לניסוח מתאים, לתחביר מובנה ונכון מבחינה היררכית, הגיונית ושיווקית, ובאופן כללי – הופכת את מידע הרקע לו זקוק גולש-לקוח לצורך ביסוס האמון וביצוע ההתקשרות לזמין ולנגיש.

למקצועני התכנים של כתבנית, ידע רב והיכרות מעמיקה עם כל תחומי העיסוק במשק הישראלי, ולכן, ביכולתם לבצע כתיבת עמוד אודות עבור כל חברה, בית עסק או ארגון, באופן ספציפי לאתר, למטרתו ולנתוני הגוף העסקי העומד מאחוריו.

לצוות כותבי התכנים המקצועי שלנו ניסיון רב בכתיבת עמודי אודות, בכל סוגי האתרים ולכל סוגי הגופים העסקיים. איתנו תבנו עמוד אודות ייחודי, שמבדל אתכם ואת אתרכם מהמתחרים שלכם, שמספק את הנתונים הנדרשים, ובד בבד עם כך, גם בונה לכם את התדמית הרצויה, נרתמת למלאכה ומשרתת את מטרותיכם במלואן.

אצלנו תקבלו:

  •  תוכן נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  •  תוכן שישמור על אחוזי נטישה נמוכים וזמן שהייה גבוה באתר.
  •  תוכן סמכותי רצוף במונחים ספציפיים המתאימים לתחום ומילות מפתח מתאימות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן