סביבון משחק

כתיבת תכנים לספינרים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם סוכנויות וגם בעלי אתרים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

אם יודעים להשתמש בספינר, השמים הם הגבול

ספינרים הם תוכנות בהם כמות מסויימת של טקסט הופכת לכמות גדולה פי 5 (או 15, תלוי כמה אתם מוכשרים טכנית). אם יש לכם את ההנחיות, אנו נכתוב עבורכם את הבסיס לספינר – ממנו תוכלו להכין אין ספור קטעים דומים לצרכי ה-SEO שלכם.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

כמו לכל תחום, גם בעולם כתיבת התוכן, ישנן דילמות פרקטיות ומוסריות. הגדולה בהן (לפחות כרגע), הוא השימוש בתוכנות ספינר. עבור כותבי התכנים באנגלית, עדכוני גוגל (בעיקר הפינגווין והפנדה) הפכו את השימוש בתוכנות ספינר למעט בלתי ישים, אבל, מאחר וכמו בשאר התחומים, העברית נמצאת בסוף סדר העדיפויות, מנוע החיפוש של גוגל עדיין איננו רגיש דיו, כדי לזהות תכנים מוספנים הכתובים בעברית. כך שלפחות כאן, השפה יוצאת הדופן בה אנחנו כותבים, משחקת לטובתנו.

למרות שתוכנות ספינר חוסכות למקדמי אתרים חלק ניכר מהעבודה, כתיבת תוכן לספינר באופן מדויק היוצר תבניות מאמר איכותיות היא הכרחית. בעיקר, מכיוון שלא משנה כמה תוכנת הספינר שלכם מוצלחת, כשאתם בונים מאמר חדש על בסיס מאמר גרוע, אין שום דרך בעולם שתהפוך את התוכן של המאמר הסופי לטוב.

איך כותבים תכנים לספינר בלי להעתיק?

בנקודה הזו חשוב לנו להדגיש כי למרות שכל התכנים שאנחנו, בכתבנית, מספקים ללקוחותינו, נכתבים על ידי כותבים בשר ודם, רק למקדמי אתרים שדורשים זאת אנחנו יכולים לספק תכנים המיועדים לספינרים השונים בהתבסס על תוכן מקורי שבבעלותם.

אנחנו גם מסוגלים לכתוב מאמרי-בסיס לכל תוכנת ספינר קיימת על פי הפורמט המוכתב על ידי התוכנה.

ההתמצאות בכל תחום עיסוק אפשרי, אוצר המילים הגדול, הכלים המתקדמים שבהם אנחנו משתמשים, והיכולת שלנו להתאים את מאמרי הבסיס לכל פורמט קיים, הופכת את כתיבת התוכן לספינר שנעשית על ידינו לבסיס לאינספור מאמרים ייחודיים, שיכולים לשמש אתכם לצורך קידום עשרות אתרים במקביל.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן