רקע צבעוני

כתיבת תוכן למשווקי שותפים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם משווקי שותפים בתחילת דרכם וגם כאלה שבעניינים…)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

אנחנו חוסכים לכם זמן וכסף

חלק גדול מעבודתו של משווק השותפים היא להביא טראפיק לנכסים שלו. אפשר לעשות זאת באמצעות קמפיינים ואפשר באמצעות תוכן שיביא גולשים בצורה אורגנית. בלי הרבה בלבולי מח, אנחנו כאן כדי לכתוב עבורכם תוכן לאתרים, לדפי נחיתה ולקמפיינים וגם – להפיק עבורכם סרטוני אנימציה שיהפכו גולשים לכאלו שבאמת מקליקים על לינקים ורוכשים שירותי ומוצרים מהם תרוויחו. צרו איתנו קשר כאן ונחסוך לכם ימבה זמן:

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

כתיבת תוכן לאפיליאייט מרקטינג

שיווק שותפים (Affiliate marketing) מהווה כיום, דרך פופולרית במיוחד להשלמת הכנסה ויש אף אנשים אשר מינפו את התחום הזה להכנסה העיקרית (והמכובדת) שלהם.

אין צורך בידע טכני מקיף או יכולות שיווקיות יוצאות דופן, בכדי לקצור את הפירות הטמונים בשיווק שותפים, כל מה שצריך, זה קצת זמן פנוי והרבה רצון וכוונה טובה, כאשר המטרה היא לקדם באינטרנט מוצר או שירות מסוים אשר איננו בבעלותכם.

כמו בכל תחום אחר, גם כאן, ככל שתשקיעו יותר זמן ויותר משאבים, כך הסיכוי שלכם לאתר קונים לאותו המוצר או השירות יהיו יותר גבוהים – ובהתאם, גם הרווחים שלכם יהיו גבוהים יותר וכאן, בדיוק נכנסת למשוואה כתיבת תוכן לשיווק שותפים.

למה צריך את זה?

גם אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם שיווק השותפים את גוגל אתם ודאי מכירים וסביר להניח שאתם גם מבינים את הפוטנציאל שלו לסייע לכם לאתר קונים לאותו מוצר או שירות אותו אתם משווקים.

תוכן רלוונטי אשר נכתב בצורה מקצועית, הוא כלי חשוב אשר יסייע לכם להגיע לקהל היעד הרלוונטי שהוא כמובן, קהל הלקוחות הפוטנציאלי ועל ידי כך, להגדיל את המכירות ובהתאם, גם את הרווחים. אבל לא רק המשווקים השותפים יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של כתיבת תוכן לשיווק שותפים.

גם הצד השני, הלוא הוא הצד של בעלי העסקים אשר מעוניינים לגייס את אותם שותפים עתיד ליהנות מהיתרונות הטמונים בתוכן איכותי.  בכדי לגייס משווקים שותפים, יש צורך לקדם ולשווק ברשת את פרויקט שיווק השותפים ולדאוג שהוא יגיע אל משווקים פוטנציאליים מתאימים – והדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה היא כאמור, על ידי כתיבת תוכן מקצועית.

אצלנו תקבלו:

  •  תוכן למשווקי שותפים נקי מטעויות כתיב.
  •  תוכן שישמור על אחוזי נטישה נמוכים וזמן שהייה גבוה באתר.
  •  תוכן סמכותי רצוף במונחים ספציפיים המתאימים לתחום ומילות מפתח מתאימות.

כשהנוכחות מורגשת ברשת

אם החלטתם להיכנס לעולם שיווק השותפים, אתם עתידים לגלות שקיימת רשימה ארוכה של כלים אשר בכוחם לסייע לכם לבצע את השיווק בצורה אפקטיבית – על קצה המזלג: עמודי פייסבוק, בלוגים, אתרי אינטרנט ועוד..

המשותף לכל הכלים הללו טמון בצורך בתוכן איכותי ומקצועי, אשר פונה אל קהלי היעד הרלוונטיים לאותו מוצר או שירות אותו אתם משווקים. תוכן איכותי יגדיל בצורה משמעותית את הנוכחות שלכם ברשת, את הבאזז אשר ייווצר סביבכם וכמובן, את “מטרת העל” שהיא כמובן, רכישות של המוצרים או הקורסים שאותם אתם משווקים ו-הגדלת ההכנסות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן