פרח צהוב על גלויה ישנה

תרגום מיידיש לעברית

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם סוכנויות וגם בעלי אתרים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

להבין שפה נשכחת…

זקוקים לשירותי תרגום מיידיש לעברית? אל תחפשו רחוק כי אנחנו פה בשבילכם עם שירות לתרגום מסמכים היסטוריים, יומנים, מכתבים, תעודות ואפילו תמלולים לבית המשפט! שירות התרגום המקצועי שלנו כאן בכתבנית יכול לחסוך לכם לך זמן וכסף. עם צוות המתרגמים המיומנים שלנו, אנחנו מבטיחים תרגומים מדויקים ורגישים מבחינה תרבותית הלוכדים את מהות הטקסט המקורי. לא עוד התחבטות עם מחסום השפה, בזבוז של שעות בניסיון לפענח מסמכים בכתב יד או הבנה של מושגים מלפני עשרות שנים. תנו לנו לטפל במשימת התרגום ולשבור את הראש לגבי הכתיב, ההגייה, הניבים ושאר האתגרים שהאידיש מציבה. לחצו על הכפתור למטה וגלו את ההיסטוריה של המשפחה שלכם בעברית.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה מחודשת של שפת היידיש. יידיש או אידיש אשר פירושה המילולי הוא יהודית, היא שפה אשר משתייכת למשפחת השפות הגרמניות אבל נכתבת באלפבית העברי. רוב העם היהודי בעולם מתאחד סביב השפה היהודית המשותפת, שפת האידיש. את הבנת חשיבותה של שפת היידיש גם כיום והרלוונטיות שלה ניתן ללמוד מהעובדה כי בארה”ב כל פרסום חשוב של גוף ציבורי מתורגם גם ליידיש עבור האוכלוסייה דוברת השפה. בישראל נדרש לעתים קרובות תרגום מאידיש לעברית של מסמכים אשר נכתבו במזרח אירופה בתקופות שונות וכן תרגום מיידיש לעברית של הקלטות של שיחות אשר נערכו בדיונים בבתי משפט כמו גם תרגום כתבי יד ומכתבים מתקופת השואה ועוד…

דיוק ונאמנות למקור

תרגום מקצועי מיידיש הוא חיוני להשגת תרגום מדויק ונאמן למקור, כלומר תרגום המבוצע בידי מתרגם שמכיר את השפה על בורייה ואת סגנון הכתיבה המאפיין את השפה. למעשה היסוד לתרגום אמין ומקצועי טמון בשילוב ייחודי: מצד אחד מתרגם שדובר את שפת היידיש כשפת אם ומצד שני מתרגם שמתמצא בעקרונות המקצועיים של מלאכת התרגום. כל תרגום מאידיש לעברית עובר אצלנו הגהה להבטחת אמינות התרגום ותקינותו. תרגום מיידיש לעברית כולל את שני הניבים העיקריים, הפולני והליטאי הנכתבים באופן זהה אך נהגים מעט אחרת.

מגוון שירותי תרגום מיידיש לעברית

תרגום מאידיש לעברית נותן מענה למגוון רחב של צרכים וייעודים ולרוב משמש בני משפחה כדי להבין את אשר כתבו אבות המשפחה בהיותם בארץ ניכר. אנו מתמחים ומספקים שירותי תרגום מיידיש לעברית מקצועיים, אמינים ומדויקים באופן מלא תוך הקפדה יתרה על דקדוק, סגנון ובהירות העברת המסר.

שירותי התרגום שלנו כוללים בין היתר

  • תרגום מכתבים אישיים – גם בכתב יד
  • תרגום יומנים
  • מאמרי עיתונות
  • שירים
  • עדויות ניצולי שואה
  • ספרי זיכרון
  • תרגום תורני
  • תמלול הרצאות ושיעורים
  • תמלול שיעורי תורה
  • תמלול ראיונות עם ניצולי שואה
  • תמלול שיחות

אגב, תרגום איכותי נמדד גם ביכולת להעביר את הסגנון המקורי של הטקסט ואת “המוזיקה” של המסמך. זאת ניתן להשיג באמצעות שירותי תרגום מיידיש לעברית מקצועיים המבוצעים בידי כותב בקיא ומיומן בז’אנר. אנו מספקים שירותי תרגום אשר יורדים לרזולוציות הללו תוך התמודדות עם כל אתגר כולל כתבי יד קשים לפענוח ומתוך הקפדה על דיוק ועמידה בלוחות זמנים.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

*שימו לב, יתכן והשירות ינתן דרך חברה קשורה שלנו – Trans-that שירותי תרגום.

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן