דף הבית » כתיבה שיווקית » 6 הנקודות שיעזרו לכם לכתוב דף נחיתה מנצח

6 הנקודות שיעזרו לכם לכתוב דף נחיתה מנצח

אל תנסו רק לשלוח תנועה לאתר האינטרנט שלכם. אתם צריכים גם להשקיע זמן בכתיבת תוכן לדפי הנחיתה שלכם כדי להבטיח שהם יהיו יעילים ככל האפשר.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט אליו שולחים תנועה ממוקדת במטרה ספציפית אחת. תנועה זו עשויה להגיע ממנועי חיפוש, PPC (מודעות אדוורדס), רשתות חברתיות או שיווק בדוא”ל. לכל אותם גולשים שיגיעו אל דף הנחיתה כדאי שתייעדו מטרה מוגדרת וברורה מראש. מטרה זו יכולה להיות כל דבר: הרשמה לניוזלטר, רכישה, הורדה של מסמך או מעבר לדף אחר באתר.

סמל של נחיתה

לא משנה מה המטרה, כל דפי הנחיתה צריכים:

להיות סופר ספציפיים

דפי הנחיתה היעילים ביותר הם דפים ממוקדים מאוד המתמקדים בעידוד קהל מסוים להשלים פעולה אחת. כך קל להשיג את המטרה הזו ולא לגרום לחלק מהגולשים “להתברבר” בדרך.

להיות כתובים לקהל מוגדר

סוג ואופי קהל היעד אליו מיועד דף הנחיתה צריכים להיות ברורים לכם כשמש כי בדרך זו אתם יכולים לכתוב ישירות אליהם. דוגמא טובה היא אחד המשפטים בהם השתמש פרסומאי שהכין דף נחיתה מוצלח מאוד למותג הרכב רולס-רויס: “במהירות 60 קמ”ש הרעש הכי חזק שתשמעו ברולס-רויס החדשה שלכם יגיע מתקתוק השעון היד שלכם”. משפט זה היה כל כך מוצלח מכיוון ואיש הפרסום עשה מחקר על רולס רויס ועל פרופיל הלקוחות שלה כך שהוא יכול היה לעורר לחיים את היתרונות של רולס רויס בשפה של קהל היעד הספציפי, קרי, בני העשירון העליון שברך כלל עונדים שעון יד עם מחוגים.

לתת דגש על יתרונות (לא על תכונות)

הדוגמא לעיל גם מדגימה נקודה זו בצורה מושלמת. אתם צריכים למצוא את היתרונות של השלמת הקריאה לפעולה שחשובה לקהל שלכם. איך הניוזלטר, המוצר או הלחיצה על הקישור שלכם ישפרו את חייהם? חברת אפל מעולה בזה. הביטו בכל אחד מדפי הנחיתה שלהם ותראו איך הם הופכים תכונות ליתרונות. לדוגמה, במקום “180 ג’יגה-בייט של אחסון” הם כותבים “אחסון של 10,000 שירים”.

להגיע עם כותרת מושכת

הכותרת של דף הנחיתה היא הדבר הראשון שהגולשים יראו כשהם נוחתים שם. כותרת טובה צריכה לסכם באופן מלא את מה שאתם מציעים לגולשים ובו בזמן גם לפתות אותם להמשיך לקרוא.

לשמור על מתח גבוה

על מנת שעמוד הנחיתה שלכם יצליח, אתם צריכים להיות מסוגלים להחזיק את תשומת הלב של הקוראים לאורך כל העמוד ולהוביל אותם אל הקריאה לפעולה שהגדרתם. זה אומר שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקשקש או לתת לגולש להבין דבר מתוך דבר.

להגיע עם קריאה ברורה לפעולה

בעת כתיבת הקריאה לפעולה, התמקדו והיו ברורים ובהירים. זה לא המקום להיות שנונים, אתם רוצים שהגולש שלכם יבין ב-100% מה יקרה ברגע שהוא ילחץ על הקישור. על ידי שינוי הקריאה לפעולה ממעורפלת מעט בסגנון “רוצה לראות את זה?” ל”נסה הדגמה עכשיו” באחד מדפי הנחיתה של לקוח שלנו – אותו לקוח חווה עלייה של 210% בהמרות באותו דף.

ברגע שדף הנחיתה שלכם כתוב, זו רק ההתחלה. באמצעות בדיקות A/B אתם יכולים להמשיך ולייעל את העמוד שלכם כדי לקבל את יחס ההמרה הטוב ביותר. טיפ קטן: זה אף פעם לא טוב ביותר.

להזמנת תכנים לדפי נחיתה

פורסם ב: כתיבה שיווקית, כתיבת דפי נחיתה

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן