דף הבית » כתיבת תוכן » תנו לתוכן שלכם לספר סיפור

תנו לתוכן שלכם לספר סיפור

ענק

בוודאי מצאתם את עצמכם חושבים הרבה על המוצר או השירות שאתם מוכרים ועל כמה שהוא טוב ועל כמה שאתם יותר טובים מהמתחרים ועוד ועוד מחשבות חיוביות…

אבל… איפה אתם בסיפור?

אנחנו יוצרים סיפורים על העסק שלנו כל הזמן, ובכל פלטפורמה. באתר אינטרנט, בבלוג, בסרטוני וידאו, בפייסבוק ובטוויטר. לרוב, אנחנו לא באמת אומרים משהו שלא אמרו לפנינו ולא נותנים לגולשים נתח אמיתי מאיתנו. כשאתם משתפים פוסט בפרופיל האישי, אתם זוכים לעניין כפול מהפרסום שלו בדף העסקי מכיון שאנשים מתחברים לאנשים. אנשים סקרנים לשמוע על אחרים ורוצים להתעדכן במה שחדש איתם. זה עובד כך משחר הימים, הטכנולוגיה הצטרפה הרבה אחר כך. אנשים סקרניים לגלות על הדמויות שעומדות מאחורי העסק, מי המנוע שמניע את ההצלחה?

כתיבת תוכן מעורר השראה ברשת, כזה שמספר את הסיפור האמיתי שלכם לקהל הוא מה שאתם צריכים היום. עוד מאמר על הייחודיות של הלחם אותו אתם אופים לא יקדם אתכם הרבה. שוב, אתם כבר לא צריכים לוגו מ-ד-ה-י-ם עם השם של החברה שלכם כדי שיזכרו אתכם אלא תוכן חוויתי שיגרום לאחר לשבת ולהקשיב. סוג של, כן, ניחשתם נכון – סיפור.

אודות ה”אודות” – הקושי שבחשיפה

לכאורה, עולם הרשתות החברתיות אמור לחבר אתכם בקלות לאנשים אחרים ולגלות להם הרבה עליכם. בפועל, קל מאד להסתתר מאחורי מותג או פרופיל עסקי מבלי לגלות את הזהות האמיתית של מי שעומד מאחוריו. לרבים קשה עם החשיפה שמביאה איתה הרשת החברתית. אתם מתבקשים להעלות תמונה, תקציר על עצמכם, על החזון שלכם וזה באמת לא פשוט. עם זאת, בין אם תחליטו להסתתר או לטפח דמות רשת מוכרת זכרו את הסוד – כתבו פשוט.

ענו לעצמכם על כמה שאלות בסיסיות שיובילו אתכם להרכיב סיפור קצר על הדמות שמאחורי המותג, לאחר מכן ערכו אותו וראו זה פלא – השלמתם את פרק האודות.

  • במקרה של עסק אישי: מי אתם? שם, גיל, מצב משפחתי. במקרה של חברה: מי אתם? שם, ותק, גודל.
  • מה הרקע האישי והמקצועי שלכם או של החברה?
  • מהו סוג פעילות העסק?
  • מה הוביל אתכם להקים את העסק? שתפו באנקדוטה מעניינת.
  • איפה אתם רואים את העסק בעתיד?

אחת המטרות המרכזיות של שיווק באמצעות תוכן היא להביא צרכנים למודעות אשר תוביל עם הזמן לנאמנות ורכישה. האמצעי לכך הוא לספר את סיפור המותג בדרך שתעניין, תסקרן ותיגע בקהל המטרה.

דרקון

שותפים לדרך

צריכים לכתוב בלוג, מאמרים לאתר או פוסטים לפייסבוק? איך שלא תסובבו את זה, לאיזה כותב מקצועי שלא תפנו, בסופו של אנשים אוהבים כתיבה אישית ומזדהים איתה. במקרים מסוימים כדאי לשקול ניהול בלוג אישי של עובדי העסק. הם יודעים הכי טוב מה קורה ומה חדש, חיים את הדינמיות המשתנה, מכירים את הלקוחות ואת העדפותיהם. רצוי להקדיש פרק זמן משעות העבודה שלהם ולבקש שיכתבו ובפשטות, על נושאים שיעניינו את הגולשים שלכם.

נדיבות מקצועית

עסקים רבים צריכים להתמקד בהקשבה ללקוחות ובמה נחוץ להם במקום לנסות למכור להם. צרו ערך אמיתי למי שאתם פוגשים במרחב הדיגיטלי. אל תנסו לכתוב על מה שחשוב ובעל ערך עבורכם, כתבו על מה שחשוב ובעל ערך לקהל היעד שלכם. זכרו שלגולש הממוצע אין סבלנות ופנאי לקרוא מאמרים אינסוף. תתעניינו, תצחיקו, תרגשו ותתנו לו ערך של ממש.

פורסם ב: כתיבת סיפורים, כתיבת תוכן

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן