4 דרכים לשיפור תיאור המוצר שלכם

מוצרים על מדףלמרות שכתיבת תוכן של תיאור מוצר משכנע חיונית למכירה באינטרנט (ללא אחד כזה אף אחד לא יקנה את המוצר שלכם), לעתים קרובות יש שם עדיין מקום לשיפור. ודאו שאינכם מפספסים את הלקוחות הפוטנציאליים על ידי ישום של הטיפים הבאים.

1. הדגימו את היתרונות של המוצר שלכם

בעת רכישת מוצרים קונים מתעניינים יותר במה שהמוצר הולך לעשות להם, ולא בתכונותיו. זה לא אומר שאתם לא יכולים לכתוב גם על התכונות של המוצר, אלא שרצוי להתמקד ביתרונות המוצר וההשפעה שלו על הקונה. אחרי הכל, אף אחד לא קונה חבילת מאמרים לקידום האתר שלו בגלל שהיא מכילה 10 מאמרים עם 3000 מילים, הוא קונה את זה כי הוא רוצה שהאתר שלו יקודם במנועי החיפוש.

אם לא ברור לכם מה הם יתרונות המוצר שלכם, אתם בבעיה וכדאי שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מי הולך לקנות את המוצר הזה?
  • מה הכי חשוב לו?
  • מה מיוחד במוצר שלכם?
  • איזו יתרון ייחודי יש למוצר שלכם שיענה על הצורך של הקונה / חייו / העסק שלו?

חברת אפל היא אשפית בהדגשת היתרונות (ולא התכונות) של המוצרים שלה. כאשר ה-iPod הושק לראשונה, הם דיברו על "1,000 שירים בכיס שלך" ולא על "5 מגה-בייט של אחסון".

2. כיתבו ל א י נ ט ר נ ט

כמו שהסברנו במאמר שעסק בדרך כתיבת התוכן לאתרי אינטרנט, יש הבחנה ברורה בין כתיבה לאינטרנט לכתיבה על גיליון מודפס. נחזור על כך בקצרה. ודאו שתיאור המוצר שלכם יכול להסרק ולהקרא בקלות באינטרנט על ידי:

  • פירוק הטקסט שלכם לפסקאות עם כותרות משנה.
  • הדגשת מילות מפתח בבולד.
  • פירוט של תכונות ויתרונות המוצר באמצעות רשימה.

3. כתבו בנימה הייחודית לכם

נימת קולכם היא חלק ממה שמבדיל את העסק שלכם מעסקים דומים אחרים. אם זה בא בחשבון, כתבו את תיאורי המוצר שלכם בסגנון הייחודי לכם. אל תפחדו להיות שונים. הוספת ה"אישיות" של המותג שלכם לתיאורי המוצר תעזור לכם להתבדל מעסקים דומים אחרים.

4. אל תפספסו מידע חיוני

תיאורי מוצר רבים מחמיצים מידע קריטי. לא פעם חסרון מידע כזה עלול למנוע מרוכש פוטנציאלי ללחוץ על הכפתור "קנה עכשיו". בדקו מספר פעמים, בהפרשי זמן שונים את התיאור של המוצר וודאו שהוא כולל הכל. הגולש צריך להיות בטוח שהוא קונה את הדבר הנכון. לדוגמא: האם כללתם את כל היתרונות של המוצר? האם הכנסתם מידות? האם פירטתם בנוגע למשלוח?

מסקנה

למרות ששכתוב, מחזור תוכן או כתיבת תיאורי מוצר לאתר סחר אלקטרוני נראים כמו משימה מתישה, הרי שהמשפטים הקצרים הללו הם ללא ספק המילים החשובות ביותר באתר שלכם. כמה שיפורים קטנים יכולים להיות ההבדל בין יציאה של הגולש מהאתר או מכירה. נסו אותנו, אנחנו עובדים בזה.