כל העסקים המבקשים לקדם נוכחות מקוונת מוצלחת ולהמיר את הגולש לקונה צריכים תוכן משובח לאתר שלהם. כתיבת תוכן טובה חיונית מאוד מכיוון והיא נותנת לגולשים בכל השלבים של משפך המכירה, החל מאלו שרק מצאו אתכם וכלה בגולשים שמוכנים לקנות, חוויה טובה באתר האינטרנט שלכם. לקוחות עושים מחקרים לפני הקנייה הראשונה, כך שאם יש לכם רק תוכן אינטרנטי הממוקד בקונים, אתם מפספסים הזדמנות אדירה.

ריכזנו עבורכם רשימה של עמודי תוכן שאתם חייבים באתר שלכם. אם אתם שוקלים לוותר על אחד מהם – תנו לעצמכם סיבה מספיק טובה לעשות זאת והתייעצו רק עם אנשי מקצוע.

1. עמוד בית

המטרה של דף הבית היא לגרום לאנשים לזוז ממנו הלאה!

בחירת אתר אינטרנט

במקום להפציץ את הגולשים עם תוכן ארוך ומתיש השתמשו בדף הבית כצומת דרכים משולטת היטב שתאפשר לגולשים להתקדם לכיוון הנכון. כדי לעשות רושם ראשוני טוב על ידי הגולש הפנו אותו ישר לנקודה אותה הוא צריך והסבירו לו באופן ברור מה מצופה ממנו לעשות עכשיו. זכרו: אנשים סורקים תוכן אינטרנטי, הם לא קוראים.

פתחו מודעות גבוהה

שילוט רע אומר שגולש לחץ על כפתור החזרה בדפדפן הישר אל תוצאות מנוע החיפוש ובחר באחד המתחרים שלכם. אחוז נטישה גבוה באתר שלכם עלול להוריד את דירוג החיפוש שלך ואת ההצגה של האתר שלכם כל ידי מנועי החיפוש.

דוגמה לעמוד בית

2. עמוד שירותים / מוצרים

עמוד מוצר או שירות שכתוב טוב הוא ההזדמנות שלכם לספר לאנשים מה אתם עושים, ואולי, למכור גם את מה שאתה עושים. ודאו שלכל מוצר או שירות עמוד משלו, כדי לאפשר לכם לפרט מספיק, אבל בו בזמן שימו לב לא להעיק על הגולש. עדיין, אנשים סורקים תוכן אינטרנטי, הם לא קוראים אותו.

דוגמה לעמוד שירותים

3. עמוד המלצות / לקוחות

עמוד ובו המלצות מלקוחות אמיתיים יכלול גם קישורים לאתרי החברות הממליצות. המגדילים לעשות גם יוסיפו סריקות של מכתבי המלצה. מטרת העמוד היא לספק לגולש הוכחה חברתית שאתם יכולים לעמוד בהבטחות שלכם. בלעדי ההמלצות, המצג שלכם יכול להראות טוב מכדי להיות אמיתי.

דוגמה לעמוד המלצות

4. עמוד שאלות נפוצות / FAQ

עמוד שאלות נפוצות ממוקם באופן שהגולש יכול למצוא אותו במהירות. חישבו על עמוד כזה באופן של חיסכון בשעות העבודה של שירות הלקוחות שלכם. דפי שאלות נפוצות מכילים שאלות אמיתיות של גולשים ולקוחות.

דוגמה לעמוד שאלות נפוצות

5. בלוג

כתיבת בלוג טוב באופן קבוע מציגה את העובדה שאתם שחקני מפתח בענף שלכם. אתם יודעים מה קורה ויכולים לפרש את זה בצורה חכמה. בנוסף, הוכח שבלוגים עם יותר מ-52 פוסטים, הגבירו את התנועה לאתר המקושר אליהם בכ-70%. בלוגים הם דחיפה מסיבית למאמצי ה-SEO שלכם.

דוגמה לבלוג

6. עמוד אודות

עמוד אודות טוב יתן לגולש את כל המידע החיוני על החברה ועל פעילויותיה. בדומה לכתיבה עיתונאית נהוג בעמוד האודות לענות על חמש הממי"ם:

מי? מה? מתי? מקום? מדוע?

דוגמה לעמוד אודות

7. עמוד יצירת קשר

עמוד זה יכלול פרטי יצירת קשר: טלפון, דוא"ל, פקס, כתובת, מפה וטופס השארת פרטים. המהדרין יכניסו לעמוד גם את שם החברה, ח.פ. ואת תאריך ההקמה שלה.

דוגמה לעמוד יצירת קשר

האתר הטוב ביותר בעולם חסר תועלת אם אף אחד לא רואה אותו. ודאו שאתם מפרסמים את התוכן שלכם במדיה החברתית ומשווקים בדואר אלקטרוני כדי לקדם אותו. אם עדיין לא עשיתם זאת,  שקלו לשלם עבור קידום תוכן, למשל בפייסבוק. זכרו, אתם צריך להיות במקום בו אנשים מחפשים תוכן שעונה על צרכיהם. היו שם.

עמודי תוכן זה לא הכל. אתם חייבים גם בלוג לעסק שלכם.