המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן מעולה באינטרנט

המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן מעולה באינטרנט

נתחיל בעובדות שכולנו מכירים. יש יותר מדי תוכן רע באינטרנט. המשמעות היא שיש כל כך הרבה שטויות ברשת, שאנשים מתקשים

המשך
סיפור לקוח: "הפוסטים של כתבנית יחד עם האלגוריתם שלי מעיפים את הלקוח למקום 1 בגוגל"

סיפור לקוח: "הפוסטים של כתבנית יחד עם האלגוריתם שלי מעיפים את הלקוח למקום 1 בגוגל"

רמי מועלם, מייסד חברת רינגלס CEM, חברה חדשנית המתמחה באוטומציה של מערך שירות הלקוחות לעסקים קטנים ובינוניים, עובד עם כתבנית

המשך
יותר ויותר נוודים דיגיטליים כותבים תוכן בדרכים

יותר ויותר נוודים דיגיטליים כותבים תוכן בדרכים

נוודים דיגיטליים הם עובדים שמשתמשים ברשת האינטרנט כדי להתפרנס. נוודים דיגיטליים עובדים לרוב מרחוק, ממדינות אחרות, מבתי קפה ומסעדות, מספריות

המשך
5 טיפים קלים לכתיבת מסרים ברורים

5 טיפים קלים לכתיבת מסרים ברורים

בכתיבת תוכן הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לכם הוא תוכן שכתוב בלי מיקוד. חוסר מיקוד יכול להפוך רעיון נהדר לשום

המשך
רואים עולם גרסת כתבנית

רואים עולם גרסת כתבנית

לתגובה הזאת לא ציפיתי. מדריכת טיולים ישראלית שחיה ועובדת במדינה מסוימת בחו"ל כתבה "מה שנועה אומרת". היא התכוונה שהתשובה שלי

המשך
מחירון תוכן לאתרים

מחירון תוכן לאתרים

כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם התוכן לאתרים (אבל לא רק), עלול "ללכת לאיבוד" בין סוגי התוכן השונים והבדלי

המשך
כתיבת תוכן שיווקי לאתר

כתיבת תוכן שיווקי לאתר

אם אתם צריכים תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלכם שבאמת ימשוך את הגולשים המשיכו לקרוא וגלו איך לעשות את זה נכון.

המשך
4 דרכים קלות לשפר את התכנים שבאתר שלכם בלי לשנות תכניות

4 דרכים קלות לשפר את התכנים שבאתר שלכם בלי לשנות תכניות

אחת התופעות הפרדוקסאליות באופי האנושי, היא הרצון שלנו להשיג מקסימום אפקט במינימום השקעת משאבים. אנחנו בטוחים שאם תאמצו את מוחכם

המשך
מחקר: אתם משלמים הרבה יותר כסף לאדוורדס בגלל טעויות כתיב

מחקר: אתם משלמים הרבה יותר כסף לאדוורדס בגלל טעויות כתיב

טעויות הכתיב שלכם עולות לכם 12% יותר בגוגל אדוורדס בעידן בו טעויות כתיב הן חלק מהנורמה, זה לא לגמרי נדיר

המשך
איך לבחור שם לבלוג עסקי שיהיה מגניב וגם רציני?

איך לבחור שם לבלוג עסקי שיהיה מגניב וגם רציני?

אחד הצעדים החשובים ביותר בהקמת בלוג עסקי חדש הוא בחירת שם טוב. הבעיה מתחילה כשלעתים קרובות מידי, הבלוגרים בוחרים את

המשך