אז מה עדיף לאתר שלך – 20 מאמרים של 2,000 מילים בחודש או 10 של 4,000?

אז מה עדיף לאתר שלך – 20 מאמרים של 2,000 מילים בחודש או 10 של 4,000?

ישבנו הבוקר בישיבת צוות, ויחד עם הקפה והעוגיות, שב ועלה הוויכוח הנצחי בין אנשי ה-SEO לבין כותבי התוכן. מאחר ומדובר

המשך
ויקיפדיה – מקפצה לילדים גדולים

ויקיפדיה – מקפצה לילדים גדולים

“ויקיפדיה” – שם שמוכר לכולנו. כולנו השתמשנו, משתמשים ונמשיך להשתמש כנראה בויקיפדיה. יש כאלה שנעזרים בה יותר, יש כאלה שפחות

המשך
מתי כדאי לך להשתמש בקופירייטר ומתי בכותב תוכן?

מתי כדאי לך להשתמש בקופירייטר ומתי בכותב תוכן?

כולנו יודעים להשתמש באנשי מקצוע במידת הצורך. כשכואב לנו, אנו ניגשים לרופא. כשיש לנו נזילה בבית, אנחנו מזמינים אינסטלטור. אנו

המשך
יציאה מעבדות לחירות בעזרת תוכן איכותי

יציאה מעבדות לחירות בעזרת תוכן איכותי

רבים רואים את החירות כחופש מוחלט ואת העבדות כשעבוד מוחלט: חירות היא חופש ללא גבולות בו נשכב כל היום באי

המשך
איך לענות על תגובות פח ולבצע מהפך 

איך לענות על תגובות פח ולבצע מהפך 

אנחנו כבר בשלהי 2018 והטרנדים שתפסו תאוצה בשנים האחרונות, ממשיכים לשלוט באינטרנט וברשתות החברתיות. תרבות הטוקבקים, השיימינג, הדירוגים והביקורות, הם

המשך
בלוגים משפיעים יותר מחברים

בלוגים משפיעים יותר מחברים

אם אתם קוראים את הבלוג של עומרי חיון לדוגמה כדי להתעדכן ברכילות האחרונה, אתם לא לבד. כיום בלוגים הם הדרך המקובלת

המשך
כשמדובר בהפצת תוכן, במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה?

כשמדובר בהפצת תוכן, במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה?

אחת הדרכים היעילות ביותר היום לשווק באינטרנט היא באמצעות תוכן. אם להיות מדויקים יותר אז הכוונה היא בעצם לשווק באמצעות

המשך
המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן ויראלי

המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן ויראלי

בטח קראתם את המשפט האלמותי במושגי אינטרנט “התוכן הוא המלך” בעבר. המשמעות היא שכדי להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלכם,

המשך
כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים

אם אתם חושבים שכתיבת מאמרים מוגבלת לאוניברסיטה והיא סוג של מטלה אקדמית ותו לא – הגיע הזמן לעשות ריאליטי צ’ק

המשך
7 טריקים לכתיבת מיילים שאשכרה ממירים

7 טריקים לכתיבת מיילים שאשכרה ממירים

שיווק מוצלח באמצעות דואר אלקטרוני כולל מספר שלבים. שלב ראשון – כדאי שתפתו את הגולשים להצטרף לרשימת התפוצה שלכם. שלב שני –

המשך