5 קורסי העשרה [בחינם] לכותבי תוכן בתקופת הקורונה

5 קורסי העשרה [בחינם] לכותבי תוכן בתקופת הקורונה

תוכן העניינים הכל בסגר! נצלו את תקופת הקורונה כדי ללמוד משהו חדש…זקוקים לבסיס חזק? הכירו את עקרונות השיווקקורס מקיף בחינם

המשך
סיפור לקוח: "מאז שהתחלנו לעבוד עם כתבנית, מאגר הלקוחות שלנו רק הולך וגדל…"

סיפור לקוח: "מאז שהתחלנו לעבוד עם כתבנית, מאגר הלקוחות שלנו רק הולך וגדל…"

אחד הדברים שמאפיינים את 'ימי הקורונה' זו ההסתמכות על פלטפורמות דיגיטליות שמאפשרות התנהלות מרחוק, וטכנולוגיה היא שם המשחק. אחת החברות

המשך
איפה מוצאים תוכן ברמה גבוהה

איפה מוצאים תוכן ברמה גבוהה

כשאתם מחפשים בגוגל מישהו שיכתוב עבורכם תוכן ברמה גבוהה אתם צפויים להיתקל בבעיה. הסיבה היא שכל אחד מגדיר "רמה גבוהה"

המשך
[טכני] איך לכתוב שאלות ותשובות נכון כך שיופיעו ב"אנשים שואלים גם" בגוגל

[טכני] איך לכתוב שאלות ותשובות נכון כך שיופיעו ב"אנשים שואלים גם" בגוגל

כבר במשך תקופה ארוכה שבתוצאות החיפוש בגוגל מופיעה לעתים הרחבה באחת מהתוצאות או בסופן שמקבלת את הכותרת "אנשים שאלו גם

המשך
איך כותבים תוכן שיווקי לבני דור האיקס?

איך כותבים תוכן שיווקי לבני דור האיקס?

תוכן העניינים מי הוא דור ה-X ומה מאפיין אותו?דור האיקס בישראלהסטטוס של האיקסים והערכים החשובים להםאל תבלבלו להם בשכללסיכום: מי הוא

המשך
סיפור לקוח: "יש פעמים שאנחנו עומדים מול הכתיבה ומתמוגגים"

סיפור לקוח: "יש פעמים שאנחנו עומדים מול הכתיבה ומתמוגגים"

אושרית שיטה היא רכזת המדיה והנראות במחלקה לגיוס משאבים של מכללת תל חי. אחד התפקידים המרכזיים של המחלקה הוא לעמוד

המשך
תקועים בלי רעיונות לתוכן חדש? תקתקו אותם מהטיקטוק

תקועים בלי רעיונות לתוכן חדש? תקתקו אותם מהטיקטוק

תוכן העניינים קודם כל, נשבור מיתוס נפוץאז איך כל זה קשור לכתיבה?כל פרט בסרטונים של טיקטוק יכול להוות מקור השראהבקסם

המשך
זה הזמן של בעלי העסקים לעשות מהקורונה לימונדה

זה הזמן של בעלי העסקים לעשות מהקורונה לימונדה

התפרצות וירוס הקורונה בדצמבר 2019 בסין התחילה כאיום מרוחק ומפחיד כמו לקוח מסרט אסונות. כולנו ראינו סרטונים של סינים עם

המשך
קחו את הבסיס: יסודות כתיבת תוכן נכונה

קחו את הבסיס: יסודות כתיבת תוכן נכונה

לנו, כותבי התוכן יש ערימה של בעיות רציניות למדי – את מרבית החיים שלנו אנחנו משקיעים בכתיבה, שיפור וליטוש תכנים,

המשך