נמאס לכן שאנחנו פונות אליכן בלשון זכר?*

נמאס לכן שאנחנו פונות אליכן בלשון זכר?*

*הפוסט הזה מיועד לגברים ולנשים כאחד עברית שפה קשה, בשונה משפות לועזיות כמו אנגלית, בהן הפנייה הישירה בגוף שני יחיד,

המשך
אתם מוכרחים להפוך את העסק שלכם לבית חרושת לתוכן

אתם מוכרחים להפוך את העסק שלכם לבית חרושת לתוכן

כבר היום חלק מהמאמץ השיווקי של מרבית העסקים מתרכז במרחב הווירטואלי. יש להניח שבעוד עשור או שניים שיטות שיווק מסורתיות

המשך
למה לא כדאי לעבוד בכַּתְבָנִית

למה לא כדאי לעבוד בכַּתְבָנִית

בעקבות הפוסט “איך אנחנו כותבים תכנים מעניינים לעסקים משעממים” החלטתי לחשוף את האמת ולגלות לכם את הצד הפחות זוהר שיש בעבודה

המשך
טכניקות כתיבה מקצועיות שגורמות להמרות

טכניקות כתיבה מקצועיות שגורמות להמרות

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הפכה לדבר מוזר בימינו כי יש בה 3 סגנונות. תוכן שיווקי מקצועי (קופי), תוכן אינפורמטיבי ותוכן

המשך
שיווק באמצעות תוכן – הגודל לא קובע (או שאולי בעצם כן?)?

שיווק באמצעות תוכן – הגודל לא קובע (או שאולי בעצם כן?)?

אחת הבדיחות מהילדות שלנו שואלת “מה תנין יותר – יותר ארוך או יותר ירוק?”. עכשיו, אמנם, הבדיחה הזו משעשעת, אבל

המשך
איך לכתוב מאמר מעולה גם אם אתם… איך לומר? לא משהו בכתיבה…

איך לכתוב מאמר מעולה גם אם אתם… איך לומר? לא משהו בכתיבה…

אני יודע מה המשמעות של להיות תקוע בכתיבה ואני רוצה לשתף מנסיוני כדי לעזור כמה שניתן. אני יודע שכתיבה היא

המשך
מדריך לכתיבת ערכים בויקיפדיה

מדריך לכתיבת ערכים בויקיפדיה

  כמו כל דבר, גם כתיבת ערכים בוויקיפדיה נראית קלי קלות, אבל זה – רק כשמישהו אחר עושה את העבודה!

המשך
מדריך פרקטי לכתיבת פוסטים לפייסבוק

מדריך פרקטי לכתיבת פוסטים לפייסבוק

כולם כבר יודעים שפייסבוק הוא נקודת מפגש מרכזית בין עסקים ללקוחות. במשרדי הפרסום הגדולים כבר פועלות מחלקות “סושיאל’ שמתחזקות את

המשך
6 טיפים לכתיבת תוכן שידביקו את הקוראים שלכם למסך

6 טיפים לכתיבת תוכן שידביקו את הקוראים שלכם למסך

55% מאתרי האינטרנט נצפים למשך שניות בודדות בלבד. מה זה אומר מבחינתכם? שאתם צריכים לתפוס את הגולשים חזק ומהר –

המשך
‘כתיבת מעמרים’

‘כתיבת מעמרים’

בטח שמתם לב, שלא כל כותרת בולטת שתופסת את העין, היא תמיד כותרת טובה שעושה חשק לצלול לתוך המאמר ולקחת

המשך