4 דרכים לכתוב טוב יותר תיאור מוצר

4 דרכים לכתוב טוב יותר תיאור מוצר

  לתיאור מוצר כתוב היטב יש את הכוח להעביר את לקוחותיכם דרך משפך המכירות שלכם. נקודה. על ידי שילוב בין

המשך
כמה מהתנועה מגוגל עוברת לאתרים שלא שייכים לגוגל? ולמה זה חייב לעניין אתכם?

כמה מהתנועה מגוגל עוברת לאתרים שלא שייכים לגוגל? ולמה זה חייב לעניין אתכם?

בדצמבר 2018, מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, נשאל על ידי הקונגרס האמריקאי מספר שאלות. תגובותיו היו, איך לומר… לא ממש מספקות.

המשך
3 טיפים חשובים לכתיבת תוכן לעסקים

3 טיפים חשובים לכתיבת תוכן לעסקים

כיום, קשה להעלות על הדעת אדם שלא שמע את המנטרה "התוכן הוא המלך", והדבר נכון במיוחד בכל הנוגע לכתיבת תוכן

המשך
מחדשים אתר? אל תשכחו להתייחס לתוכן הישן שלו בכבוד

מחדשים אתר? אל תשכחו להתייחס לתוכן הישן שלו בכבוד

עיצוב כולל מחודש של אתר הוא דבר מסובך, אבל, בעקבות עדכונים טכנולוגיים או השגעונות של גוגל, מגיעים אליו תוך לקיחת

המשך
סיפור לקוח: "הכול פשוט מושלם – בדיוק לפי הדרישות שלנו"

סיפור לקוח: "הכול פשוט מושלם – בדיוק לפי הדרישות שלנו"

אבירם אדר, CTO בחברת אול-אין בידור, מספר שחוויית העבודה הממושכת שלו עם "כתבנית" היא נפלאה ומסביר מדוע הוא ממליץ עליה לרבים

המשך
15 מחקרים קובעים חד משמעית: תוכן איכותי מגדיל הכנסות !

15 מחקרים קובעים חד משמעית: תוכן איכותי מגדיל הכנסות !

שיווק באמצעות תוכן הוא מושג רחב הכולל בתוכו מגוון שיטות וטכניקות שונות, אך המשותף לכל שיטות אלו הוא שימוש בתוכן

המשך
3 דרכים אפקטיביות לעשות שיווק באמצעות תוכן

3 דרכים אפקטיביות לעשות שיווק באמצעות תוכן

הבלוג של אתר WorldoMeters, שנחשב לאחד מהמקורות המוסמכים ביותר בנוגע לנתונים ברשת, מעריך כי קרוב ל-3 מיליון פוסטים מתפרסמים מדי

המשך
מחיר של כתיבת תוכן לאתרים

מחיר של כתיבת תוכן לאתרים

אם אתם חושבים שכתיבת תוכן לאתרים היא בזבוז זמן וכסף – אתם לצערנו טועים ומטעים. למעשה, כאשר מחשבים את העלות

המשך
נימוסים והליכות בכתיבת תוכן דיגיטלי

נימוסים והליכות בכתיבת תוכן דיגיטלי

הווירטואליה יוצרת רושם מוטעה של אנונימיות, שמאחוריה, קל למרבית האנשים להסתתר. אנחנו רואים את התוצאות של אותם אנונימיות וריחוק ברשתות

המשך
כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

בעידן של ימינו כתיבת תוכן היא מרכיב שיווקי מרכזי במיוחד בתחומים תחרותיים כמו קוסמטיקה. הסיבה לכך כפולה: מצד אחד התוכן

המשך