סטוריטלינג – זה כל הסיפור

סטוריטלינג – זה כל הסיפור

אם תשאלו כל סופר מתחיל או ותיק הוא יגיד לכם, שלכתוב סיפור זו לא הבעיה. לעומת זאת, לכתוב סיפור שאנשים

המשך
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

לפני שנים רבות בארץ רחוקה רחוקה נולד מנוע חיפוש, נסיך קטן בשם גוגל. אמנם היו לפניו מנועי חיפוש אחרים אבל

המשך
כך הסבירה לנו 2019 את ההבדל הפשוט בין קופי לכתיבה שיווקית

כך הסבירה לנו 2019 את ההבדל הפשוט בין קופי לכתיבה שיווקית

אנשים רבים עושים "לייק" לעמוד הפייסבוק של עיריית מגוריהם או לאלו של הערים הסמוכות, על מנת להתעדכן בפרטים לגבי אירועים

המשך
כך תשפרו את דירוג האתר שלכם בגוגל בעזרת תוכן איכותי

כך תשפרו את דירוג האתר שלכם בגוגל בעזרת תוכן איכותי

שיווק באמצעות תוכן נחשב לעמוד השדרה של כל מהלך שיווקי אינטרנטי. אם ברצונך לשפר את הדירוגים של האתר שלך בתוצאות

המשך
10 המאמרים של כַּתְבָנִית שהכי אהבתם ב-2018

10 המאמרים של כַּתְבָנִית שהכי אהבתם ב-2018

המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן ויראלי – 22/2/2018 טכניקות כתיבה מקצועיות שגורמות להמרות – 3/1/2018 כך תכתבו נאומים מעולים – 5/1/2016 איך כותבים מכתב

המשך
טיפים לכתיבת תוכן לקידום אתרים

טיפים לכתיבת תוכן לקידום אתרים

טיפים לכתיבת תוכן לקידום אתרים

המשך
טרנדים בעולם התוכן שכדאי ליישם ב-2019

טרנדים בעולם התוכן שכדאי ליישם ב-2019

השיווק הדיגיטלי עומד להשתנות ב-2019 ומה שעבד עד היום עומד להפוך לבלתי רלוונטי, בעיקר בתחום שיווק באמצעות תוכן והפצת התוכן.

המשך
כתיבת תוכן באנגלית

כתיבת תוכן באנגלית

אמנם כולנו למדנו אנגלית בבית ספר ברמה כזו או אחרת, אבל כתיבת תוכן באנגלית היא אופרה אחרת – ממש כמו

המשך
סיפור לקוח: "חיפשנו שירות שישתלם מבחינת זמן, איכות ומחיר – וכך היה"

סיפור לקוח: "חיפשנו שירות שישתלם מבחינת זמן, איכות ומחיר – וכך היה"

ניר אזולאי, מנכ"ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל Scotty ומיזם מועדוני הלקוחות Tismo, ועידית גל, מנהלת דיגיטל ב-Scotty, מספרים מדוע הם

המשך
[המלצה] איך נכון להזמין תכנים אפקטיביים?

[המלצה] איך נכון להזמין תכנים אפקטיביים?

ביטוי מפתח, אחוז צפיפות, מספר מילים, חימום מנועים ו – יוצאים לדרך. האצבעות מכוונות על מקשי המקלדת והמחשבות מתחילות לעוף

המשך