בלוגים משפיעים יותר מחברים

בלוגים משפיעים יותר מחברים

אם אתם קוראים את הבלוג של עומרי חיון לדוגמה כדי להתעדכן ברכילות האחרונה, אתם לא לבד. כיום בלוגים הם הדרך המקובלת

המשך
כשמדובר בהפצת תוכן, במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה?

כשמדובר בהפצת תוכן, במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה?

אחת הדרכים היעילות ביותר היום לשווק באינטרנט היא באמצעות תוכן. אם להיות מדויקים יותר אז הכוונה היא בעצם לשווק באמצעות

המשך
המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן ויראלי

המדריך האולטימטיבי לכתיבת תוכן ויראלי

בטח קראתם את המשפט האלמותי במושגי אינטרנט "התוכן הוא המלך" בעבר. המשמעות היא שכדי להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלכם,

המשך
כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים

אם אתם חושבים שכתיבת מאמרים מוגבלת לאוניברסיטה והיא סוג של מטלה אקדמית ותו לא – הגיע הזמן לעשות ריאליטי צ'ק

המשך
7 טריקים לכתיבת מיילים שאשכרה ממירים

7 טריקים לכתיבת מיילים שאשכרה ממירים

שיווק מוצלח באמצעות דואר אלקטרוני כולל מספר שלבים. שלב ראשון – כדאי שתפתו את הגולשים להצטרף לרשימת התפוצה שלכם. שלב שני –

המשך
נמאס לכן שאנחנו פונות אליכן בלשון זכר?*

נמאס לכן שאנחנו פונות אליכן בלשון זכר?*

*הפוסט הזה מיועד לגברים ולנשים כאחד עברית שפה קשה, בשונה משפות לועזיות כמו אנגלית, בהן הפנייה הישירה בגוף שני יחיד,

המשך
אתם מוכרחים להפוך את העסק שלכם לבית חרושת לתוכן

אתם מוכרחים להפוך את העסק שלכם לבית חרושת לתוכן

כבר היום חלק מהמאמץ השיווקי של מרבית העסקים מתרכז במרחב הווירטואלי. יש להניח שבעוד עשור או שניים שיטות שיווק מסורתיות

המשך
למה לא כדאי לעבוד בכַּתְבָנִית

למה לא כדאי לעבוד בכַּתְבָנִית

בעקבות הפוסט "איך אנחנו כותבים תכנים מעניינים לעסקים משעממים" החלטתי לחשוף את האמת ולגלות לכם את הצד הפחות זוהר שיש בעבודה

המשך
טכניקות כתיבה מקצועיות שגורמות להמרות

טכניקות כתיבה מקצועיות שגורמות להמרות

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הפכה לדבר מוזר בימינו כי יש בה 3 סגנונות. תוכן שיווקי מקצועי (קופי), תוכן אינפורמטיבי ותוכן

המשך
שיווק באמצעות תוכן – הגודל לא קובע (או שאולי בעצם כן?)?

שיווק באמצעות תוכן – הגודל לא קובע (או שאולי בעצם כן?)?

אחת הבדיחות מהילדות שלנו שואלת "מה תנין יותר – יותר ארוך או יותר ירוק?". עכשיו, אמנם, הבדיחה הזו משעשעת, אבל

המשך