5 מיתוסים בנוגע לכתיבת תוכן שהגיע הזמן לנפץ

5 מיתוסים בנוגע לכתיבת תוכן שהגיע הזמן לנפץ

כתיבת תוכן לאתרים, כמו תחומי עיסוק אחרים, אף היא תחום שבו מתפתחים מיתוסים. חלק מהם מוכרים וידועים, חלק מהם מעודנים

המשך
כך אנחנו מזהים בדיוק מה אתם צריכים!

כך אנחנו מזהים בדיוק מה אתם צריכים!

תחום כתיבת התוכן מזמן לנו אתגרים רבים. אנחנו מתמודדים כל יום עם שיקולי ניסוח, תוהים על אמינות מקורות המידע, מצליבים

המשך
מחקר: תוכן דיגיטלי משפיע על גברים ונשים באופן שונה

מחקר: תוכן דיגיטלי משפיע על גברים ונשים באופן שונה

בעולם הצרכנות הדיגיטלי של היום, מרכיבים אנושיים רבים משפיעים על צורת השיווק של בעלי אתרים. לטובתם עומדים היום כלים רבים

המשך
חסרונות העבודה מול חברת כתיבת תוכן

חסרונות העבודה מול חברת כתיבת תוכן

בואו נתחיל מהסוף: אנחנו יודעים שאנחנו יורים לעצמנו במאמר הזה ברגל, אנחנו יודעים שנקומם עלינו חצי מחברות כתיבת התוכן בארץ

המשך
מהגיגיה של כותבת תוכן

מהגיגיה של כותבת תוכן

אחרי שסיפרתי לכם בפוסט הקודם שלי על המחיר אותו אני משלמת ככותבת תוכן, חשבתי לספר לכם גם על התכונות שנדרשות

המשך
[ראיון] עם מקס פרידמן על השקעה בתוכן מסוג אחר

[ראיון] עם מקס פרידמן על השקעה בתוכן מסוג אחר

בראיון בלעדי ל"כתבנית" מספר מקס פרידמן, מייסד ומנהל קהילת השקעות הנדל"ן בחו"ל "INVEST2GO", כיצד גילה שסוד התוכן השיווקי המושלם –

המשך
כתיבה של כותרות מתאימות ל"פירורי לחם"

כתיבה של כותרות מתאימות ל"פירורי לחם"

מאז 2009 בערך, כמעט בכל תחזית שנתית לטרנדים הלוהטים של השנה הבאה מופיעים ה-Breadcrumbs. אותם "פירורי לחם", כעין סרגל ניווט

המשך
האם עסקים קטנים ובינוניים נמצאים בעמדת נחיתות בעולם השיווק באמצעות תוכן?

האם עסקים קטנים ובינוניים נמצאים בעמדת נחיתות בעולם השיווק באמצעות תוכן?

כל עסק יכול לשווק את עצמו בהצלחה באמצעות תוכן. אבל אם יש לכם עסק קטן והמתחרים שלכם הרבה יותר גדולים

המשך
דגשים לכתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה טבעית

דגשים לכתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה טבעית

בשנים האחרונות העולם מאמץ לחיקו אלמנטים יותר ידידותיים לסביבה וביניהם מוצרי קוסמטיקה טבעית. מוצרים אלו מבוססים על חומרי גלם טבעיים

המשך
איפה שמתי את המפתחות? 3 הדברים שאסור לכותב תוכן לשכוח

איפה שמתי את המפתחות? 3 הדברים שאסור לכותב תוכן לשכוח

לפעמים, לאנשים מבחוץ, כאלה שאינם מצויים בענייני התוכן והאתרים, נדמה שכתיבת תוכן היא עבודה ככל עבודה אחרת. אבל, למעשה, אם

המשך