כתיבת תוכן לאתרי מסחר בתחום האופנה

איך אנחנו בכתבנית יודעים שהגיע הרמדאן או חג המולד? אנחנו מקבלים הרבה יותר פניות מאתרי מסחר בתחום האופנה לכתיבת פוסטים

5 דוגמאות לדמיון בריא של כותב תוכן

1. “חשוב לדמיין, להתפרע עם הדמיון, זה עדיף מלהתפרע בחצר ולהיפגע”, כך הייתה אומרת לנו דורית, מנחת חוג הדמיון המודרך

כתיבה תחת השפעה

“אני לא סופר שיש לו בעיה של שתייה, אני שתיין שיש לו בעיה של כתיבה” – טרומן קפוטה כתיבה היא

לחנויות וירטואליות: איך לכתוב תיאורי מוצר שאשכרה מוכרים?

עד כמה תיאורי מוצר משפיעים על המכירות בחנויות וירטואליות? אין היום מידע מספיק בנושא כך שקשה לדעת זאת בוודאות, אבל

אז מה עדיף לאתר שלך – 20 מאמרים של 2,000 מילים בחודש או 10 של 4,000?

ישבנו הבוקר בישיבת צוות, ויחד עם הקפה והעוגיות, שב ועלה הוויכוח הנצחי בין אנשי ה-SEO לבין כותבי התוכן. מאחר ומדובר

ויקיפדיה – מקפצה לילדים גדולים

“ויקיפדיה” – שם שמוכר לכולנו. כולנו השתמשנו, משתמשים ונמשיך להשתמש כנראה בויקיפדיה. יש כאלה שנעזרים בה יותר, יש כאלה שפחות

מתי כדאי לך להשתמש בקופירייטר ומתי בכותב תוכן?

כולנו יודעים להשתמש באנשי מקצוע במידת הצורך. כשכואב לנו, אנו ניגשים לרופא. כשיש לנו נזילה בבית, אנחנו מזמינים אינסטלטור. אנו

יציאה מעבדות לחירות בעזרת תוכן איכותי

רבים רואים את החירות כחופש מוחלט ואת העבדות כשעבוד מוחלט: חירות היא חופש ללא גבולות בו נשכב כל היום באי

איך לענות על תגובות פח ולבצע מהפך 

אנחנו כבר בשלהי 2018 והטרנדים שתפסו תאוצה בשנים האחרונות, ממשיכים לשלוט באינטרנט וברשתות החברתיות. תרבות הטוקבקים, השיימינג, הדירוגים והביקורות, הם

בלוגים משפיעים יותר מחברים

אם אתם קוראים את הבלוג של עומרי חיון לדוגמה כדי להתעדכן ברכילות האחרונה, אתם לא לבד. כיום בלוגים הם הדרך המקובלת