טרנדים בעולם התוכן שכדאי ליישם ב-2019

השיווק הדיגיטלי עומד להשתנות ב-2019 ומה שעבד עד היום עומד להפוך לבלתי רלוונטי, בעיקר בתחום שיווק באמצעות תוכן והפצת התוכן.

כתיבת תוכן באנגלית

אמנם כולנו למדנו אנגלית בבית ספר ברמה כזו או אחרת, אבל כתיבת תוכן באנגלית היא אופרה אחרת – ממש כמו

[המלצה] איך נכון להזמין תכנים אפקטיביים?

ביטוי מפתח, אחוז צפיפות, מספר מילים, חימום מנועים ו – יוצאים לדרך. האצבעות מכוונות על מקשי המקלדת והמחשבות מתחילות לעוף

כתיבת תוכן דיגיטלי בתקציב מינימלי

מיליוני גולשים ברחבי האינטרנט מחפשים משהו  בכל רגע נתון. בין אם מדובר על ידע, מוצר כלשהוא, שירות ועוד. תוכן מעניין

שימו לב: תוכן מגוון משפיע על SEO בצורה חיובית

כידוע, בכל מה שקשור לדירוג אתרים במנועי החיפוש הרי שתוכן הוא אחד הגורמים החשובים ביותר וזה מן הסתם לא חדש

סיפור לקוח: "כשמזמינים מכתבנית – יש אבא ואמא"

עודד בן סימון, מנהל "הקידום שלי", חברת פרסום באינטרנט, מסביר מדוע בכל פעם שהוא סוגר עסקה הוא נעזר בשירותי כתבנית.

האם כתיבת מאמרים משפרת את הדירוג במנועי החיפוש?

למנוע החיפוש הגדול ביותר, גוגל, יש יותר מ-200 גורמי דירוג, המאפשרים לו לדרג נכון אתרים בתוצאות החיפוש. למרות שהחבר'ה מאחורי

אז מה בא קודם? התוכן או התרנגולת?

כשחושבים על בניית אתר, אחת השאלות הראשונות שעולה היא – מה צריך להכין קודם? האם יש לכתוב את התוכן ואז

"ועתה כתבו לכם את השירה הזאת…" – על התרפיה שיש בכתיבה

הכתיבה כבר מזמן לא נחשבת רק כפעילות טכנית של העלאת דברים על גבי הכתב. אנחנו מוצאים היום כי הכתיבה מכילה

סיפור לקוח: "פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…"

אלי מאנע, מנכ"ל קורטיקו בע"מ, מספר מדוע חוויית העבודה שלו איתנו זכורה לו לטוב במיוחד. שגשוג וצמיחה עסקיים תלויים כיום