איך כותבים פוסטים מתאימים לאינסטגרם ולפייסבוק

אי שם בשנת 2004, במדינה עם השם הבלתי אפשרי: “מסצ’וסטס”, מקים מארק צוקרברג את פייסבוק, שבאמת אין צורך להכביר עליה

איך להרוויח כסף מכתיבת בלוגים על טיולים?

חולמים לצאת לטיולים ולקבל על זה כסף אבל לא מאמינים שהחלום יכול להפוך למציאות? בואו נודה בזה. רוב האנשים שעוקבים

מה ההבדל בין קופירייטינג לכתיבת תוכן?

קופירייטר וכותב תוכן מתיישבים בבית קפה. שניהם חמושים במחשב נייד, מוח יצירתי ועברית מצוחצחת, שניהם אוהבים את הקפה שלהם בלי

על מכונות כביסה ומילים מלוכלכות

  מכונת הכביסה שלי התקלקלה. נוזלת. לכולם אני אומרת שיש לה נזלת של מכונות כביסה, אבל כל מי שהיה בסרט

תחזוקת תוכן – כך תבטיחו שמאמרים ישנים שלכם ישארו מעודכנים

שיווק באמצעות תוכן הוא כלי שכל אחד יכול להשתמש בו. הוא יכול להתאים למוצרי נישה, הוא יכול להיות בכל פורמט

שכפול תוכן – באנו לשבור כמה מיתוסים

רבים שואלים אותנו לגבי שכפול תוכן, למשל האם שימוש בתוכן שבפוסט בפייסבוק בבבלוג שבאתר שלכם יגרום לגוגל לסמן את התוכן

להגיע לעמוד הראשון של גוגל בלי לשלם על קידום אתרים

אולי תופתעו לדעת אבל גם האתר שלכם יכול להגיע לעמוד התוצאות הראשון בגוגל. יותר מזה, אתם בהחלט יכולים לעשות את

כתיבת תוכן לאתרי מסחר בתחום האופנה

איך אנחנו בכתבנית יודעים שהגיע הרמדאן או חג המולד? אנחנו מקבלים הרבה יותר פניות מאתרי מסחר בתחום האופנה לכתיבת פוסטים

5 דוגמאות לדמיון בריא של כותב תוכן

1. “חשוב לדמיין, להתפרע עם הדמיון, זה עדיף מלהתפרע בחצר ולהיפגע”, כך הייתה אומרת לנו דורית, מנחת חוג הדמיון המודרך

כתיבה תחת השפעה

“אני לא סופר שיש לו בעיה של שתייה, אני שתיין שיש לו בעיה של כתיבה” – טרומן קפוטה כתיבה היא