דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: אביאל ג'אן, המנכ"ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית

סיפור לקוח: אביאל ג’אן, המנכ”ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית

תמונות של אור שיווק

“תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוח היא שם המשחק כיום”

בעולם שלאחר מהפכות האינטרנט, המובייל והמדיה החברתית, הצלחה עסקית תלויה יותר מתמיד בכתיבה מקצועית, מדויקת ואפקטיבית של סוגי תוכן שונים: ממאמרי קידום אתרים אורגני, דרך כתבות שיווקיות או אינפורמטיביות ועד סטטוסים ברשתות החברתיות.

על כל אחד מסוגי התוכן הללו ואחרים למלא באופן יעיל וממוקד את התכלית שלשמה נכתב, בין אם מדובר בהנעה לפעולה (כגון רכישת מוצר, יצירת קשר או כניסה לאתר), מתן מידע או יצירת התדמית הרצויה עבור הלקוח. חברה המספקת שירותי כתיבת תוכן מקצועיים חייבת להקפיד באופן בלתי מתפשר על כך שכל טקסט שהיא מייצרת יהיה איכותי, מלוטש מבחינה סגנונית ומותאם לאופי הז’אנר ולצרכי הלקוח מצד אחד, ועל מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר מצד שני. על בעל עסק המעוניין לקדם אותו לדעת בראש ובראשונה שהחברה המספקת לו שירותי כתיבת תוכן מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, מקצועיות ושירותיות.

“פנינו לכתבנית – כתיבת תוכן כחלק מהקידום האורגני שאנחנו עושים בגוגל”, מספר אביאל ג’אן, היזם המנכ”ל והבעלים של חברת אור שיווק, המתמחה במתן פתרונות מתקדמים למיזוג אוויר. “הזמנתי את התוכן הקידומי דרך האתר של כתבנית והשירות שקיבלתי היה יוצא מן הכלל, גם מבחינת הרמה הגבוהה של הכתיבה וגם מבחינת מהירות האספקה. סיפקו את המאמר תוך זמן קצר בהשוואה לחברות מתחרות, מה שאני יכול להעיד עליו מניסיון אישי. לדעתי ממש תוך עשרים וארבע שעות. התוכן עצמו היה כתוב מצוין. בקיצור, כתבנית עושה עבודה מעולה”.

אור שיווק, החברה שג’אן ייסד ומנהל, מספקת שירותי מיזוג אוויר, תכנון, הנדסה והתקנה למגוון רחב של חברות, גופים ומוסדות. בין לקוחותיה ניתן למנות את בית נשיא המדינה, גוגל ישראל, בית החולים בילינסון, חברת החשמל ורשת בתי הקפה רולדין. השירות שאותו מספקת החברה כולל מתן ייעוץ חינם ללקוח. שני היעדים המרכזיים לעתיד שג’אן מציב לעצמו מבחינת כתיבת תוכן הם הנגשת התכנים לאוכלוסיות שאינן דוברות עברית, והתמקצעות בכתיבת NLP – כתיבה מקצועית ואפקטיבית של ניוזלטרים.

“בעתיד אהיה מעוניין להיעזר בשירותי כתיבת התוכן של כתבנית על מנת לתרגם את תכני האתר של אור שיווק עבור ישראלים שאינם שולטים בשפה העברית אלא מדברים שפות אחרות, כמו למשל ערבית ורוסית”, אומר ג’אן. “בנוסף, יש לי עניין מיוחד בשירות אחר שכתבנית מספקת – כתיבת תוכן NLP, שמטרתו להניע את הלקוח לפעולה”.

אחד הצעדים הראשונים בדרך להצלחה עסקית בתקופתנו היא התמקצעות בכל אחת מהפלטפורמות שבאמצעותן יכול העסק לשווק עצמו לקהל היעד שלו, לבסס איתו קשר ולהרחיב את מעגל לקוחותיו. כפי שמסביר ג’אן, תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוח היא שם המשחק היום, וכל עסק צריך לקחת את זה בחשבון אם הוא לא מעוניין להישאר מאחור.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבת NLP, כתיבת תוכן לאתרים, סיפור לקוח

תגיות: | | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן