דף הבית » כתיבת תוכן » אתם מוכרחים להפוך את העסק שלכם לבית חרושת לתוכן

אתם מוכרחים להפוך את העסק שלכם לבית חרושת לתוכן

רתך

כבר היום חלק מהמאמץ השיווקי של מרבית העסקים מתרכז במרחב הווירטואלי. יש להניח שבעוד עשור או שניים שיטות שיווק מסורתיות במדיה מודפסת נפגוש רק במוזיאון לתולדות הפרסום. המציאות החברתית טכנולוגית הזו דווקא מייצרת הזדמנויות חדשות עבור עסקים קטנים. בשונה מפרסום רגיל, לשיווק באינטרנט אין ‘רף כניסה’. ברמה התיאורטית כל בעל עסק יכול, בעצמו, להגיע היום לקהלים גדולים בהשקעה קטנה יחסית.

עסקים רבים עשו ועושים את זה בהצלחה רבה כי הרעיון פשוט – למצוא את קהל היעד ולייצר איתו דיאלוג. כשעושים זאת בצורה חכמה אפשר למנף את זה להישגים שיווקיים. איך עושים את זה? במילה: תוכן.

האתר שלכם הוא הפרצוף שלכם

הרשת חסרה את הממד האנושי שמספקים המוכרן או היועץ בנקודת המכירה או בטלפון. התחליף לזה זו הנוכחות שלכם במרחב הווירטואלי. איך שהאתר שלכם ודף הפייסבוק העסקי שלכם נראים, כך אתם נתפסים. כמו בחיים, הרושם הראשוני קובע. אם האתר שלכם מעוצב ברישול וכתוב בעילגות, יחשבו שגם אתם מרושלים ועילגים. אף אחד לא רוצה להיות לקוח של עסק מרושל ועילג.

וזו רק נקודת הכניסה. מכאן הדיאלוג עם הצרכן צריך להתחיל. אבל כדי שזה יתקיים בעל העסק צריך להיות מיומן מספיק בייצור תוכן בעצמו, או להטיל את המשימה על גוף אחר בחברה, ולמעשה להקים ‘מחלקת תוכן’ פנימית בארגון. חברה שלא תדע להפוך ל’יצרנית תוכן’, תגלה מהר מאוד שהיא נמצאת בעמדת נחיתות מול המתחרים שלה.

איזה תוכן צריכה החברה לייצר?

כאמור, בעידן הנוכחי חברה צריכה לייצר תוכן שוטף בכמה פלטפורמות. זה מתחיל באתר האינטרנט שצריך להיות מזמין, בהיר ומקיף – רצוי שמעת לעת האתר גם יתעדכן – וממשיך בדף הפייסבוק העסקי שמשמש את החברה לדיאלוג שוטף עם ציבור ‘האוהדים’ ומאפשר הגעה לקהלי יעד רלוונטיים באמצעות קידום ממומן של תכנים מסויימים.

בנוסף, יש חברות שיפעלו בערוצי תוכן נוספים, כמו ניוזלטר חודשי, בלוג או סרטונים עתירי ידע ליו טיוב. כן, גם סרטוני וידאו הם ‘תוכן’ שיכול לשרת את הארגון. לפעמים, אפשר בדרך חכמה גם לייצר גם ערך בוויקיפדיה שעשוי להוסיף נדבך נוסף של תוכן חיובי על החברה ברשת.

כמעט כל הזירות האלה דורשות ייצור תוכן שוטף. דף פייסבוק או עמוד אינסטגרם וטיקטוק שלא מתעדכנים על בסיס יומי או לכל הפחות שבועי יהפכו ללא רלוונטיים. לכן, הפתרון בארגון לא יכול להיות אד הוק. חברה שפועלת במאה העשרים ואחת חייבת “מחלקת תוכן” שתיתן מענה שוטף לכל אתגר. כשאנחנו מדברים על ‘מחלקת תוכן’, הכוונה אינה בהכרח למחלקה ממשית. בעסק ‘רזה’ שמעסיק מספר קטן של עובדים זה לא תמיד ריאלי ומעט מאוד עסקים קטנים או בינוניים מסוגלים להחזיק מחלקה ייעודית כזו. הפתרון שאנחנו מציעים כאן הוא מיקור חוץ.

כתיבת תוכן זה מקצוע

אנחנו בכתבנית מתמחים בכתיבה והנגשה של תוכן לעסקים, ארגונים וחברות. אנחנו מעסיקים מספר גדול של כותבים מקצועיים באוריינטציה שיווקית, מחלקת מדיה עם תסריטאים, אנימטורים ובימאים בעלי רקע בתחומים ייעודיים כמו טכנולוגיה, בריאות, פיננסיים, תיירות, משפטים ועוד. אנחנו מציעים פתרונות במגוון מודלים משתלמים מותאמים במיוחד עבורכם. תוכן איכותי לאתרים, לבלוגים, לניוזלטרים, סרטוני פרסומת לפייסבוק ואפילו ערכים לוויקיפדיה.

גם אם אין לכם “מחלקת תוכן”, אין סיבה שלא תיהנו מתוכן איכותי. דברו איתנו

קישורים קשורים

פורסם ב: אנימציה, כתיבת ערכים בוויקיפדיה, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן