דף הבית » כתיבת תוכן » [המלצה] איך נכון להזמין תכנים אפקטיביים?

[המלצה] איך נכון להזמין תכנים אפקטיביים?

כותבת תוכן כתופרת

ביטוי מפתח, אחוז צפיפות, מספר מילים, חימום מנועים ו – יוצאים לדרך.

האצבעות מכוונות על מקשי המקלדת והמחשבות מתחילות לעוף בקצב הקלדה, זווית העין עוקבת אחר מספר המילים שוורד סופר בהתמדה, והמסמך מתחיל להתמלא באותיות, מילים, משפטים ופסקאות.

מה תהיה התוצאה?

אתם סבורים ששביעות הרצון שלכם מהטקסטים שתקבלו תלויה בכותב וביצירתיות שלו? בכישרון, בחשיבה הקריאטיבית או בידע המקצועי?

אני ככותבת סבורה דווקא להפך, האיכות של הטקסטים שלכם תלויה במידה רבה בכם. וחשוב לי להסביר לכם מדוע:

  • המסמך הריק שניצב מולי לקראת הכתיבה נראה בעיני לפעמים כמו יריעת בד גדולה ויפה. ברצותי אוכל לעצב שמלת חלומות וב(אי)רצוני אוכל לגזור בחוסר שימת לב, לחבר בזווית עקומה ולהוציא תחת ידי תוצאה בלתי לבישה… אבל אם לא התקבלו מידות גוף מדויקות, איך אוכל לתפור שמלה מפוארת ומחמיאה? ככל שההוראות שלכם תהיינה מדויקות יותר, ככל שתדייקו בהזמנה ותדגישו מה חשוב לכם ומה תרצו שהטקסט יכיל – כך יהיה ‘הבגד’ שלכם יפה, הולם ועונה על הדרישות.
  • האם אתם יודעים מה אתם רוצים לקבל? אתם חייבים לחשוב על מה שהאתר, הבלוג או הדף העסקי שלכם צריך עכשיו. אם אתם לא יודעים – מניין לי לנחש? לא תמיד חייבים לכתוב נושא מוגדר, מספיק לספר על השלב בו נמצאת החברה שלכם ועל העסק, על הצעדים של המתחרים, על הפעילות ועל המטרה לשמה אתם מזמינים את התוכן.
  • כתבתם איכותי, כתבתם ערך מוסף, כתבתם שיווקי. אחלה, הבנתי למה הכוונה, אבל כדי שאפגע במטרה שלכם דייקו עוד יותר ואל תשתמשו במילים כלליות. מהו המידע שיוגש לקורא? כמו איזה מאמר אתם רוצים שהמאמר יהיה? תיאור קצר (אפילו בשגיאות כתיב) יוכל לכוון אותי ולהועיל לכם. גם לינק למאמר שאהבתם ידייק את הכתיבה שלי ויעזור לי להבין לאיזו תוצאה אתם מכוונים.
  • גם אתם מחפשים זול? הלוואי שתמצאו. גם אני חיפשתי רהיטים זולים, בגדים וצעצועים בזול, אבל גיליתי מיד אחרי הניסיון הראשון שחבל על הכסף. חומרי הגלם הירודים לא שווים את האריזה המעוצבת… כאשר לקוח בוחר לרכוש טקסט בתעריף נמוך אני מסיקה כמה זמן הוא מתכוון שאשקיע בכתיבה עבורו וכמה ערך הוא מייחס למילים שאכתוב עבורו.
  • בפרוייקט הבא שלכם איתי, תנו משוב. אם אדע איזה משפט העלה לכם חיוך ואיזה סוג ניסוח דווקא מעצבן אתכם (כי זה מזכיר לכם את המורה ההיא בבית הספר) אדע מה ואיך לכתוב לכם.

ככלות הכול חשוב לי שהתכנים יענו על הדרישות שלכם ושתהיו מרוצים. אז, תעשו מאמץ קטן. עשינו עסק?

מלכה. כותבת תוכן בחברת כתבנית.

עוד בנושא

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן