דף הבית » כתיבת תוכן » והם חיו באושר ובעושר לשוני עד עצם היום הזה

והם חיו באושר ובעושר לשוני עד עצם היום הזה

אם אתם חושבים שאושר ועושר יש רק באגדות ילדים אתם טועים ובגדול. במהלך עבודתנו בכתבנית גילינו שדווקא העושר הלשוני מביא את האושר העסקי. וכולם כבר יודעים שאושר עסקי בא לידי ביטוי גם בעושר כלכלי, נכון?

לנשק צפרדע - פסלון

אז איך זה עובד?

כחברת התוכן הגדולה בישראל, חרטנו על דגלנו כמה דברים אבל בעיקר – כתיבת תוכן מקורי, מעניין וכזה שיביא ערך מוסף ללקוחות שלנו.

אחד הדברים ששמנו לב אליו עם הזמן הוא שמאמרים עם עושר לשוני רב מתקדמים הרבה יותר מהר בגוגל. יכולות להיות לכך כמה סיבות אפשריות אבל נציין את העיקריות מביניהן.

  1. תוכן עשיר. תוכן עם מילים לא שגרתיות נתפס בעיני הגולשים כתוכן אינטליגנטי יותר והוא מוכיח התמצאות בתחום ספציפי.
  2. מנועי החיפוש האינטרנטיים ובראשם גוגל אוהבים מילים ספרותיות ונדירות כי לרוב הן נמצאות, איך לא, בכתבים אקדמיים. מה שמוכיח את רמת הכתיבה הגבוהה של הטקסט.

כמובן, ששימוש במילים עשירות לא מספיק והן צריכות להיות קשורות לתוכן. קחו דוגמה מתוכן שכתבנו לפורטל הטיולים אתיופיה לא מזמן. “כיום יער זה בסכנה בשל שימוש בעציו כעצי בעירה וביעורו לצורך חקלאות ומרעה.” שמתם לב? השתמשנו במילה “ביעור” שהיא מילה ספרותית ונדירה. אגב, גם המילה “מרעה” אינה כה שימושית כיום וגם היא תורמת לעניין.

מילים נרדפות?

שימוש בפונקציה של “מילים נרדפות” במעבד תמלילים לא יעשה את העבודה מסיבה פשוטה: פונקציה זו אינה לוקחת בחשבון את כל חלקי המשפט מבחינה לשונית ותוכנית. למעשה, זה כמו שתתרגמו תוכן משפטי באמצעות תוכנת תרגום אינטרנטית.

למעשה, כשאנחנו כותבים לכם תוכן אתם נהנים פעמיים. אתם גם מוכיחים את התמחותכם בתחום הידע הספציפי שלכם וגם מקדמים את האתר במנועי החיפוש. אם להיות מדוייקים יותר, אתם מרוויחים פי 3 כי אתם מקדישים את זמנכם לעבודה בה אתם מקצועיים יותר ולא מבזבזים אותו בכתיבה. וזמן כידוע שווה כסף, הרבה כסף.

רק תחשבו לרגע מה זה דורש מהכותבים שלנו? הם צריכים להיות משכילים, לדעת לכתוב תוכן מקצועי בתחומי מומחיות שונים ובו זמנית להשתמש בעברית עשירה וספרותית. פשוט זה בטח לא, אבל מי אמר שבחרנו בעבודה קלה? טוב, לפחות אנחנו נהנים ממנה

לקריאה נוספת…

פורסם ב: כתיבת תוכן, קידום אתרים

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן