דף הבית » כתיבת תוכן » כשמדובר בהפצת תוכן, במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה?

כשמדובר בהפצת תוכן, במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה?

אחת הדרכים היעילות ביותר היום לשווק באינטרנט היא באמצעות תוכן. אם להיות מדויקים יותר אז הכוונה היא בעצם לשווק באמצעות פלטפורמות להפצת תוכן וכשמדברים היום על הפלטפורמות הללו הרי שבראש הרשימה נמצאות טאבולה ואאוטבריין שמוצאן, ניחשתם יפה – ישראל.

‏‏הפצת תוכן

זה נכון שאתם יכולים לשלוח אל האתר שלכם תנועה באמצעות פרסום ממומן בגוגל, מיקומים טובים בתוצאות החיפוש ומודעות פייסבוק אבל יש כמה סיבות שבגללן אאוטבריין וטאבולה הפכו בשנים האחרונות לממש טובות עבור המפרסמים.

  • מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם משתמשים כיום בחוסמי מודעות ומספרם רק הולך ועולה. יתרה מכך, גוגל הכריזה לאחרונה כי היא תשלב חוסם פרסומות מובנה בדפדפן שלה.
  • עם אותו תקציב, לרוב, נכון להיום שיווק באמצעות תוכן מביא פי 8 יותר תנועה מאשר מודעות ממומנות.
  • שיווק באמצעות תוכן נעשה על גבי אתרים גדולים וידועים כך שהוא תורם בדיעבד לאמינות התוכן אליו נשלח הגולש.

כעיקרון, התהליך של הפצת התוכן הוא די פשוט (להרחבה קראו עליו כאן וכאן). אתם מטמיעים תוכן באתר שלכם. גולש אקראי שנחשף בכלל לכתבה אחרת באתר גלובס (למשל) רואה בתחתיתה או באמצע הכתבה אפשרות לקרוא תכנים נוספים שעשויים לעניין אותו. עם לחיצה על אחת הכתבות המומלצות הוא בעצם יוצא מגלובס ומגיע אליכם לאתר. המהדרין קונים כתבות מוזמנות במדורים פרסומיים באותם אתרים (נניח גלובס) ולשם מפנים את התנועה שמגיעה מאאוטבריין וטאבולה.

בפוסט הזה נבין את ההבדלים בין אאוטבריין לטאבולה – שתי הפלטפורמות העיקריות והראשונות להמלצות תוכן ונחשוב יחד איזו מהן כדאי לכם לאמץ.

באופן כללי

לוגו טאבולה

טאבולה נוסדה ב-2007 והיא פלטפורמה לגילוי תוכן שמחברת בין גולשים לתוכן באינטרנט. החברה מספקת יותר מ-200 מיליון המלצות תוכן ליותר מ-500 מיליון גולשים על בסיס חודשי למשל באתרים ידועים כמו YNET, גלובס ועוד…

לוגו אאוטבריין

אאוטבריין נוסדה ב-2006 והיא פלטפורמה להמלצות תוכן המספקת שירות קישור לאתרים מומלצים לשתי מטרות – הגדלת ההכנסות והגברת הטראפיק באתר. הפלטפורמה מאפשרת להגיע לרמת מעורבות גבוהה של קהל שמגיע לאתרים מובילים כמו הארץ, מעריב ועוד.

אז במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה

תמיכה טכנית

תמיכה טכנית היא בעלת חשיבות עליונה בתחום השיווק באמצעות תוכן. במקרים רבים (למשל עבודה במצב לא מקוון או קשיים טכניים) הלקוחות מעדיפים שירות שיביא לפתרון הבעיה. הפלטפורמה חייבת לכלול הדרכה באמצעות וידאו, בסיס ידע ומשאבים אחרים שיבטיחו שהתוכן שלכם יעשה את העבודה.

לוגו טאבולה

התמיכה הטכנית בטאבולה מגיבה לרוב תוך פרק זמן סביר. החברה אינה מציעה בסיס ידע רחב מאוד אך יש אפשרות לניהול החשבון האישי. יתרה מזאת, אנשי החברה נגישים וקל ליצור איתם קשר בכל שאלה של תמיכה כללית.

לוגו אאוטבריין

בנושא התמיכה הטכנית, באתר אאוטבריין יש עמוד שאלות נפוצות, תמיכה טלפונית ומקוונת וכן מדריכי וידאו. בנוסף, במהלך 30 הימים הראשונים פונה ללקוחות גדולים נציג מצוות התמיכה עם טיפים ועצות.

אז במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין

תמיכה בפלטפורמות שונות

כשמדובר בכסף כולם מחפשים את הטוב ביותר בכמה שפחות כסף אבל לא רק. אתם רוצים לטרגט את מסעות השיווק שלכם באמצעות תוכן ולהתאים אותם לגולשים בפלטפורמות השונות: מחשבים שולחניים, טלפונים ניידים וטאבלטים. אתם גם רוצים להתאים את המסרים שלכם לפלטפורמות הללו ולקבל את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלכם.

לוגו טאבולה

כפלטפורמה להמלצת תוכן טאבולה מספקת מודל של תמחור לפי קליק (CPC) שמשתנה לפי הפלטפורמה: מחיר אחיד למחשב שולחני, מחיר שני לטלפון נייד ומחיר שלישי לטאבלט. עם זאת, יתרונה טמון בכך שהיא מותאמת לכל 3 הפלטפורמות.

לוגו אאוטבריין

הפלטפורמה מציעה נסיון חינם ומודל תמחור שאף הוא לפי קליק. לפלטפורמה תמחור שונה לטלפונים ניידים ולמחשבים שולחניים, אך היא אינה מותאמת לטאבלטים ולכן אין תמחור לפלטפורמה זו.

אז במי כדאי לכם לבחור? בטאבולה

תקציב מינימלי חודשי

לוגו טאבולה

כדי להתחיל לפרסם בטאבולה אתם חייבים להקצות תקציב מינימלי של כ-1000 דולר בחודש.

לוגו אאוטבריין

באאוטבריין לעומת זאת, המערכת לא מחייבת אתכם להקצות תקציב מינימלי חודשי.

אז במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין

שיטות עבודה מומלצות

בכל מסע פרסום שמבוסס על שיווק באמצעות תוכן יש צורך להבין שני דברים: את פלטפורמת הפרסום ואת ההנחיות השימוש באותה פלטפורמה. לטאבולה ואאוטבריין יש כמה כללים שחשוב להכיר.

לוגו טאבולה

בטאבולה ממליצים לכתוב תוכן שהוא מהנה ומלמד בעת ובעונה אחת, כלומר לשלב בו נתונים, טבלאות ורשימות כדי להגיע לקהלי יעד גדולים. התוצאות מוכיחות ששימוש בנתונים (למשל מספרים בכותרות המאמרים) מביא לתנועת גולשים ממש גדולה.

לוגו אאוטבריין

הפלטפורמה של אאוטבריין מתנהגת אחרת וכותרות עם מילים שליליות מביאות לתוצאות הטובות ביותר. גם רשימות מספריות הן כמעט בגדר חובה, אבל מצד שני הפלטפורמה מקפידה על הכללים ודוחה תוכן שאינו מתאים לה במדויק.

אז במי כדאי לכם לבחור? באאוטבריין או בטאבולה

אז שורה תחתונה, במי לבחור?

באאוטבריין. ולו בגלל הנוחות שבפתיחת משתמש חדש ובלי הצורך להתחייב לתקציב מינימלי חודשי.

שיווק באמצעות תוכן הולך להיות איתנו עוד שנים רבות. זה אולי נשמע קצת מוזר למי שמפרסם באמצעות מודעות עד היום, אבל רוב הלקוחות מבצעים קניות של מוצרים או שירותים לאחר שנחשפו לתוכן משמעותי ומעניין.

מעניין אתכם לנסות את זה? הקליקו כאן והזמינו תוכן מותאם לאאוטבריין

פורסם ב: כתיבת מאמרים, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן