דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן באנגלית

כתיבת תוכן באנגלית

אמנם כולנו למדנו אנגלית בבית ספר ברמה כזו או אחרת, אבל כתיבת תוכן באנגלית היא אופרה אחרת – ממש כמו שכתיבת תוכן דיגיטלי בעברית היא לא ה”הבעה” בכתב שלמדנו לבגרות, אלא כתיבה שמותאמת במיוחד לאינטרנט ולדרישות הספציפיות שלו.

כתיבה של תוכן באנגלית מיועדת להנגיש את הנכסים הדיגיטליים שלכם לקהל יעד מקומי דובר השפה או לספק מידע לקהל בינלאומי של גולשים ולא להסתפק רק בביצה המקומית.

כדור הארץ

מכיוון שאנגלית היא השפה השנייה הכי מדוברת בעולם (אחרי סינית), השפה השנייה ברוב מדינות העולם והשפה הבלתי רשמית של עולם העסקים, כתיבה בשפה הזו חייבת להיעשות על ידי דובר השפה אבל לא רק. הוא (או היא) חייב להכיר את הניואנסים הקטנים והתרבותיים של קהל היעד.

ברגע שהאתר שלכם עלה לאוויר באנגלית אין לכם אפשרות שנייה לעשות רושם ראשוני וכל מילה בהקשר הזה תקבע לשבט או לחסד. אם תכתבו אנגלית באופן לא נכון אתם תגלו כנראה באיחור רב שהאתר שלכם לא ממיר וכנראה שתצטרכו לכתוב את הכל מחדש, שוב, והפעם על ידי כותב מקצועי.

גוגל טרנסלייט?

אם זה לא היה ברור עד עכשיו אז ממש לא (!). אמנם גוגל תרגום היא המצאה מצוינת אבל מבחינתנו היא פתרון מעולה להבנת מילה אחת או רעיון מסויים של פסקה. תרגום בגוגל טרנסליט נעשה באופן מכני ואינו מתאים לשפת הדיבור והכתיבה האנושית. כלי התרגום של גוגל מתרגם, נכון לעכשיו, כמעט כל מילה בנפרד, כך שיש סיכוי רב שהתרגום אינו מתאים למשמעות של התוכן כולו, למבנה המשפט, לסגנון הכתיבה ולשאר ניואנסים שרק דובר השפה מכיר.

אנגליה או אוסטרליה? או אולי ארצות הברית…?

קיבלתם החלטה להעלות אתר באנגלית? בדקו היטב עם עצמכם מי הוא קהל היעד העיקרי אליו פונה התוכן. כדאי להתאים את הכתיבה לדיאלקט שנפוץ בכל מקום גם אם מדברים בו אנגלית. למשל, יש הבדל מהותי בין אנגלית אמריקאית לאנגלית בריטית ובין אנגלית בדרא”פ לאנגלית באוסטרליה. אמנם בכל המדינות האלו האנגלית היא שפה רשמית ועיקרית, אבל מספיקה מילה אחת שלא כתובה בהתאם לניב המקומי כדי לעשות לכם נזק תדמיתי. והאמינו לנו – כבר היו מקרים מעולם.

תוכן איכותי באנגלית מראה לעולם וללקוחות הפוטנציאלים שלכם שאתם מקצועיים, אבל אם תפספסו ותתנסחו שלא בצורה טבעית האתר שלכם יהיה בבעיה. השתמשו רק בשירותיו של כותב תוכן מקצועי דובר אנגלית שפת אם שיבין את מטרת הטקסט שלכם, ישים דגש בנקודות שחשובות לכם ובעיקר – יעביר את המסר שלכם בצורה הכי טובה שאפשר באנגלית.

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן