דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן לאתרים – הטרנדים הצפויים ב-2017

כתיבת תוכן לאתרים – הטרנדים הצפויים ב-2017

אנחנו כבר יודעים שבחורף 2017 כולנו נלבש גרביונים מחוררים (אולי חוץ מהגברים) וחולצות מודפסות, נמרח ליפסטיק בצבע בורדו ונפזר נצנצים על כל חלקת עור פנויה. אבל מה לגבי הטרנדים לשנת 2017 אותם צופן עבורנו עולם כתיבת התוכן לאתרים?

שולחן עץ

טרנד #1 – מדריכים רבותי מדריכים

הגולשים של היום מחפשים קצת יותר ממאמרים כלליים, הם מעוניינים גם במדריכים, בטיפים, בעצות שימושיות ובתכנים שהם גם מעניינים, גם רלוונטיים וגם בעלי ערך מוסף.

כותרות כמו “עשרת הטרנדים החדשים בעולם הריהוט” או “מדריך: איך לקנות רהיטים בתקציב נמוך” בהחלט נשמעות מבטיחות ומושכות – כמובן, צריך לדאוג שהתוכן מתחת לכותרות יקיים את מה שהן הבטיחו.

טרנד #2 – האורך כן קובע

המגמה של תכנים ארוכים, מעניינים ומעמיקים תימשך גם בשנת 2017 – גוגל אוהב את זה ככה ואנחנו חייבים להסכים אתו.
כמובן שגם אם החלטתם לכתוב תכנים ארוכים, הם לא אמורים להיות כתובים כפסקה אחת בלתי נגמרת אשר תעייף את הגולשים – יש לשבץ בהם כותרות משנה מושכות ורלוונטיות.

אז אם לדוגמא, יש לכם חנות רהיטים בחולון ואתם מעוניינים לפתוח אתר שייצג אותה נאמנה וכמובן, יככב במקומות הגבוהים ביותר בגוגל במילות המפתח הרלוונטיות, חשוב שתפרטו כמה שיותר על כל מוצר שאתם מציעים. מעבר לכך, חשוב להוסיף מדריכים לבחירת רהיטים, טיפים רלוונטיים ויישומיים ומאמרי תוכן מעניינים שהינם בעלי ערך מוסף לגולשים שלכם.

טרנד #3 – בווידאו זה נראה יותר טוב

טרנד נוסף, שיככב ב-2017 יבוא לידי ביטוי בהוספה של סרטוני וידאו לתכנים.

אומנם טקסט שכתוב ברמה גבוהה, בהחלט יכול להעביר את המסר. אבל, וידאו רלוונטי קצבי ומעניין, יגרום לגולשים שלכם להישאר באתר לזמן ארוך יותר. כמובן, שהווידאו חייב להיות רלוונטי וקשור למאמר אליו החלטתם לצרף אותו – יש לציין שוידאו יכול לעמוד גם בפני עצמו ואותו תוכלו לקחת מיוטיוב, וימאו, להזמין אחד בפייבר או אפילו ליצור אותו בעצמכם.

אנחנו חיים בעידן שבכדי להכין סרטון שיווקי טוב, לא חייבים להוציא אלפים רבים של שקלים. מספיק מכשיר טלפון חכם עם מצלמת וידאו טובה, תסריט מעניין ואדם ייצוגי (ורצוי גם כריזמטי) שיודע לדבר בצורה ברורה ורהוטה – כמובן, שאם התקציב מאפשר, אפשר להשתולל הרבה יותר…

טרנד #4 – “דברי בציונים גברת, דברי במספרים”

נתונים, ציטוטים ומספרים היוו טרנד חם בתוכן של 2016 וזה צפוי להמשיך גם בשנה הבאה. הגולשים שלכם, רוצים לדעת שאתם מספקים להם מידע אמין ואין דרך טובה יותר להוכיח זאת מאשר להוסיף נתונים מדויקים, קישורים למקורות מידע אמינים ומספרים רלוונטיים.

אם נחזור לאותו אתר של חנות רהיטים בחולון: נניח שבעלי האתר מעוניין במאמר בנושא “בחירת שולחן אוכל”. מאמר אשר מסביר ששולחן אוכל ל-6 אנשים אמור להיות בגודל 240X240, יכול להיות בעל ערך רב עבור הקוראים ועבור הקונים המתלבטים.

סיכום

כבודם של טרנדים במקומם מונח ויש לקחת אותם בחשבון בהליך תכנון התכנים לאתר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלא כל מה שמתאים ונכון לאתר מסוים יתאים בהכרח גם לאתר שלכם. לצד כל הטרנדים בעולם כתיבת התוכן, ישנו גם טרנד נצחי – התאמת התכנים לצרכי האתר ולדרישות הבעלים. בזה אנחנו מומחים.

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות: | | | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן