דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן לאתרים מניבים

כתיבת תוכן לאתרים מניבים

כתיבת תוכן לאתרים, היא אחת השיטות הבדוקות והטובות יותר לקדם אתרי אינטרנט, בין אם אלה חנויות למסחר אלקטרוני או כל אתר אחר. כעת נשאלת השאלה: מהו אתר מניב באינטרנט?

פרה חולבת

מהו אתר מניב?

אתר מניב כשמו כן הוא כאשר הכוונה היא לרווחים הכספיים הגבוהים מהם יוכל ליהנות בעל האתר. המציאות מצביעה על כך כי קיימים ברשת האינטרנט המוני אתרים מניבים, אולם בכדי להגיע לסטטוס זה, יש לעמול על כך. כמובן, בראש ובראשונה יש להקים אתר אטרקטיבי, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת התכנים הכתובים. מעבר לכך חשוב לבדוק כיצד משווקים אותו, לזהות את קהל היעד שלו, ליצור תנועה ערה של גולשים שיכנסו אליו, ויש להניע אותם לפעולה תוך כדי התמקדות מדויקת במוצרים אותם בעל האתר ירצה למכור.

הכוונת הגולשים לאתרכם

על מנת שקהל היעד הרלוונטי יגלוש באתר, ובכדי ליצור תנועת גולשים ערה, יש לעשות שימוש בביטויי מפתח רלוונטים לסוג ותוכן האתר. אם למשל זהו משרד של עו”ד בתל אביב, ביטוי המפתח יכול להיות “עו”ד תל אביב”. ביטויי המפתח חייבים להיות כמה שיותר ממוקדים ומכווני מטרה. כך גם בדיוק באשר לכתיבת התוכן.

חשוב להזין את האתר עם מאמרי תוכן ענייניים, כתובים בצורה נכונה וברורה, על פי חוקים מסוימים, אשר גם בהם מופיעים ביטויי מפתח. זוהי אחת השיטות לקדם את האתר במנועי החיפוש ואף ישנם הישגים לא מועטים. בזכות שיטת קידום זו, יש סיכוי שהאתר יופיע בדף תוצאות החיפוש הראשון של גוגל. זהו קידום אורגני במיטבו. אם מעוניינים לקדם כמה שיותר אתר אינטרנט, למשל כזה שרק עתה הוקם, קידום ממומן הכרוך בעלויות כספיות, שהוא סוג של קידום אינסטנט, בהחלט יכול לסייע רבות בחשיפתו לגולשים.

היכן נכנסת גוגל לתמונה?

חשוב לדעת, במהלך השנים מנוע חיפוש זה שינה לא מעט את פניו, והפך להיות יותר “קשוח”. בגוגל לא מייחסים חשיבות לאתרים שאינם מתחדשים בתכנים מעניינים, ואם הם סבורים כי אתר כלשהו איננו מציע שום ערך מוסף לגולש והתכנים הינם ירודים וחוטאים למטרה, הם פשוט יסננו אותו. תוכן איכותי ומאמרים מעניינים מוכנסים לאתר וישנם מאמרי תוכן המופצים ברשת. עוד טרם מתרכזים בפן השיווקי, יש ליצור אתר עם כמה שיותר אינפורמציה רלוונטית, מדויקת ויוצרת עניין.

חשיבותה של המילה הכתובה

בשל כל הנ”ל, ישנה חשיבות רבה לכל מילה ומילה הכתובה באתר. על התכנים להיות כתובים בצורה מקצועית על ידי אדם בעל ניסיון, הם חייבים להכיל בתוכם אלמנטים ומסרים שיווקיים על מנת להניע את הגולשים לפעולה. כאשר נעזרים בשירותיה של חברת קידום אתרים, אנשי המקצוע יוכלו לסייע לבעל האתר לאפיין את צרכי אתרו ומה עשוי להביא את הגולשים לפעולה. כלומר כתיבת התוכן היא לא פחות ממלאכת מחשבת, לכל מאמר חוקים משלו כאשר מטרת העל היא לקדם את האתר ולחשוף אותו בפני כמה שיותר גולשים שלבסוף גם יבצעו רכישות.

איזה סוג של כתיבת תוכן מתאים לאתרים?

לרוב חברות קידום האתרים נעזרות בחברות לכתיבת תוכן, הבקיאות לא רק בכתיבת מאמרים, הם אלה שכותבים את דף הבית, דף “אודות” האתר ואת שאר הדפים עם התייחסות למוצרים ותיאורם. כאמור, את המאמרים יש להכניס לאתר ולהפיץ ברשת, אך ניתן גם לשווקם בצורות אחרות, באמצעות רשתות חברתיות, בלוגים ועוד. גם שליחת ניוזלטר ללקוחות, היא דרך שיווק מצוינת, באמצעותה אנשים מגיעים לאתר ונחשפים לכל מה שיש לו להציע, ומכאן התרומה הרבה של כתיבת תוכן ליצירת אתר מניב.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן