דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן לאתרי רפואה אסתטית

כתיבת תוכן לאתרי רפואה אסתטית

החיפושים הנפוצים ביותר באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט הם חיפושים בתחום הרפואה האסתטית. עם זאת, אנשי המקצוע בתחום עסוקים ואין להם פנאי, ידע ומומחיות לעסוק בכתיבת תוכן לאתרי האינטרנט שלהם. יתר על כן, כתיבת תוכן היא מקצוע ומומחיות לכל דבר וכמו שרופא פלסטי מומחה בתחומו ולא בתחומים אחרים, כך גם אנשי התוכן.

דוגמנית

למה זה כל כך חשוב?

כל אתר אינטרנט הוא חלון הראווה של העסק ובתחום תחרותי כמו רפואה אסתטית אתם רוצים שהחלון שלכם יהיה הכי אטרקטיבי וימשוך כמה שיותר גולשים. בנוסף, אתר אינטרנט איכותי הופך גולשים ללקוחות וכל אתר שלא עושה זאת מבזבז אנרגיה וכסף. כתיבת תוכן לאתר אינטרנט צריכה לא רק למשוך גולשים אלא גם לגרום להם להישאר באתר שלכם. כדאי לזכור שגולש ממוצע מחליט תוך מספר שניות האם להישאר באתר שלכם והחלטה זו תלויה לרוב בתוכן שיש באתר. בנוסף, כל אתר אינטרנט הוא המוקד של הפעילות האינטרנטית של העסק וגם אם יש לכם עמוד פייסבוק מצוין או ערוץ יוטיוב מצליח אתם עדיין חייבים דף אינטרנט עם תוכן ברור ובהיר.

איך כותבים תוכן בתחומים רפואיים בכלל ולתחום הרפואה האסתטית בפרט?

כותבי תוכן אינם אנשי מקצוע בתחומי הרפואה השונים אבל הם מומחים בתרגום השפה המקצועית הרפואית ללשון השגורה מבחינת ניסוח והבנה. התוכן הרפואי בכלל והאסתטי בפרט מיועד לקהל הרחב ולכן הוא צריך לדבר בשפתו ולהסביר את הנושאים החשובים מבחינתו: זמן הניתוח, תקופת ההחלמה, סיבוכים אפשריים, סיכונים ועוד. התוכן הרפואי שאותו כותב איש תוכן הוא ברור, בהיר ובעיקר ידידותי לקורא. הטקסט נועד להפיג את כל חששותיו של המטופל טרם הניתוח, מה שלא יכול לעשות טקסט שכתוב בשפה רפואית ומשפטית.

אמנם לפני כל ניתוח המנותח חותם על “טופס הסכמה לניתוח” אבל מעטים קוראים טופס זה טרם חתימה ומעטים עוד פחות מבינים על מה חתמו. חוזה זה הוא חוזה משפטי ולא רפואי ונועד בעיקר להבטיח את הרופא במקרים של תביעות בשל רשלנות רפואית. כותבי התוכן לרוב יתפסו ככאלה שנמצאים “בצד” של החולה – הטקסט שהם כותבים נועד ליצור אמון בין החולה לרופא ואינו מתייחס לחולה כתובע פוטנציאלי.

כמו כן, טקסט של כותב תוכן אינו מחליף את הרופא ונועד לתת מידע כללי בלבד. כדאי למטופל להגיע לרופא עם ידע מוקדם וכללי – בדיוק הידע שאותו כתב כותב התוכן. ידע זה מאפשר למטופל לשאול את הרופא שאלות מעמיקות יותר ואישיות יותר. למעשה, התוכן תורם לרופא ולמטופל: הרופא מתמקד בשאלות האישיות של המטופל ואילו המטופל מגיע רגוע ומוכן.

איך יידעו שאני קיים?

רוב האנשים מגיעים לרופאים אסתטיים שונים דרך חיפוש במנועי חיפוש ובראשם גוגל. כתיבת תוכן שמותאמת למנועי החיפוש היא תת-מקצוע בתחום כתיבת התוכן שדורש למידה, נסיון וידע. מרכיבים אלו אינם קיימים אצל אדם מן השורה ולא סביר שרופא שעסוק בתחום מומחיותו יבין גם בתחום זה. כאמור, רוב החיפושים כיום נעשים בתחום הרפואה האסתטית כך שהביקוש לתוכן עולה ואיתו גם הביקוש לרופאים אלו. כתוצאה מכך רופאים אסתטיים עסוקים כיום עוד יותר מאשר בעבר ופניותם למטלות אחרות היא נמוכה עד אפסית. בנוסף, כתיבה מצריכה הכרה של כללי לשון שונים ושל טכניקות דקדוקיות שונות. כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט היא עבודה קשה שמצריכה כתיבה, עריכה, מחיקה וחוזר חלילה. האם לכם כרופאים יש זמן לעשות את כל זה? מן הסתם לא…

לסיכום, שכירת אנשי תוכן תשלב בהצלחה כתיבה ואינטרנט ותספק לכם יתרונות חשובים על פני המתחרים:

  1. תוכן איכותי – התוכן יהיה כתוב בשפה של הלקוחות ולא בשפה רפואית. כך הלקוח ישוכנע לפנות אליכם ורק אליכם עם כל בעיה אסתטית.
  2. תוכן שבנוי נכון – רק אנשי מקצוע בתחום התוכן יודעים לכתוב בהתאם לאופן הקריאה של אנשים באינטרנט. אמנם רופאים כותבים וקוראים ויש להם אוצר מילים אבל אוצר מילים זה הוא לרוב מקצועי ואינו מכוון לקריאה באינטרנט.
  3. תוכן שמניע לפעולה – כתיבת תוכן אינה אפקטיבית אם היא אינה הופכת גולשים ללקוחות. רק אנשי תוכן מקצועיים יודעים איך להניע את הגולש לפעולה, הקלקה והשארת פרטים באתר.
  4. תוכן שמותאם לחיפוש אינטרנטי – אנשי תוכן מומחים בהתאמת התוכן לדרישות השונות והמשתנות של מנועי חיפוש, כך שהגולשים יגיעו אליכם בקלות.
  5. תוכן בעל מסר אחיד – כותב תוכן יאחד את כל התכנים באתר שלכם מבחינת המסר הרפואי והשיווקי. לצערנו, אתרים רבים כוללים מאמרים שונים בעלי מסרים שונים או סותרים. אתרים כאלה פשוט מזיקים ולא מועילים כי הם רק מבלבלים את הגולש ואינם הופכים אותו ללקוח פוטנציאלי.

דברו איתנו. אנחנו נעזור לכם.

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן