דף הבית » כתיבת תוכן » להגיע לעמוד הראשון של גוגל בלי לשלם על קידום אתרים

להגיע לעמוד הראשון של גוגל בלי לשלם על קידום אתרים

אולי תופתעו לדעת אבל גם האתר שלכם יכול להגיע לעמוד התוצאות הראשון בגוגל. יותר מזה, אתם בהחלט יכולים לעשות את זה לבד. כלומר, לעשות בעצמכם קידום אתרים בלי לשלם הון למקדם אתרים. בינינו – לפעמים מקדם אתרים טוב באמת יעשה אחלה עבודה ויקדם את האתר וזה אחלה, אבל הרבה שוכחים שגוגל אוהב תוכן עם תיבול של קישורים ושכל השאר זה רק תוספת…

אז מה עושים?

ראשית, אתם צריכים לכתוב תוכן איכותי. ואם אתם נמצאים בענף עם תחרות גבוהה אז נדייק ונאמר שאתם צריכים הרבה תוכן איכותי. אבל איך תדעו על מה לכתוב?

בואו נתחיל מזה שבבסיס אתם צריכים לכתוב על תחום העיסוק שלכם אבל כדאי גם שתתמקדו בנושאים שאותם מחפשים כמה שיותר גולשים בגוגל.

כדי לדעת את הנתונים הללו, אנחנו ממליצים לכם עוד לפני כתיבת התוכן לבצע מחקר מילות מפתח. הדו”ח שתקבלו יעזור לכם מאוד להבין מה הלקוחות מחפשים בגוגל וכתוצאה ממנו לכוון את התוכן שתכתבו או שנכתוב לכם.

צילום מסך של דוח מילות מפתח

לתפוס שתי ציפורים במכה אחת

אנחנו בכתבנית לא רק נבצע עבורכם מחקר מילות מפתח לצורך קידום אורגני אפקטיבי, אלא גם נעשה זאת בהתאם לשוק, לקהל היעד ולמתחרים שלכם. בהמשך תוכלו להזמין מאמרים לקידום אתרים ואנו נכתוב את התוכן בהתאם למילות המפתח שנבחרו כטובות ביותר ע”פ המחקר.

יתרה מזאת – אנחנו בכתבנית מתאימים את התוכן שנכתוב לאופן הקריאה באינטרנט, כך שמתקבל תוכן שהוא לא רק מתאים למנועי החיפוש אלא גם כזה שמתאים לקוראים. אמרנו כבר שתי ציפורים במכה אחת?

נסו אותנו

והזמינו לאתר שלכם דו”ח מילות מפתח כאן

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן