דף הבית » כתיבת תוכן » למה בחירת מילת מפתח נכונה היא מפתח להצלחה?

למה בחירת מילת מפתח נכונה היא מפתח להצלחה?

לאורך ההיסטוריה, כותבים וסופרים תמיד היו צריכים לקבל החלטות כמו איך לבחור את המילים הנכונות בקונטקסט הנכון. עם זאת, עבור הבלוגר או הקופירייטר של היום, בחירה במילה הנכונה הפכה לאפילו יותר קריטית מאשר אי פעם. פיטר נורבינג, מנהלת אגף המחקר בגוגל, אומרת כי יש היום יותר 200 טריליון מילים באינטרנט ומספר זה גדל מדי יום ביומו. כתוצאה מכך, מלאכת בחירת מילות המפתח הנכונות עבור כל קטע תוכן הופכת ונעשית קשה מיום ליום.

גוגל - עמוד תוצאות

למרבה המזל, אם עדיין לא זיהיתם את מילות המפתח הנכונות לכם, יש מספר כלים מקוונים זמינים ששימוש מושכל בהם יקרב אתכם אל התוצאה הנכונה. אם למשל אתם רוצים לכתוב בלוג פופולרי על כתיבת תוכן, אתם יכולים לעשות מחקר בכלים כמו:

כך תוכלו לחשב את מספר הפעמים שאנשים מחפשים את הביטוי “כתיבת תוכן” ונגזרותיו. אם אתם מתמקדים בנישה מסוימת של כתיבת תוכן כמו “כתיבה עיתונאית“, כדאי לקחת בחשבון יותר מילות מפתח עם ‘זנב ארוך’ שיביאו לבלוג הזה יותר תנועה. כמעט תמיד ביטוי כללי כמו “כתיבת תוכן” הוא יותר פופולארי מאשר ביטוי ספציפי יותר כמו “כתיבה עיתונאית“. אם נניח תנסו להיות ממש, אבל ממש ספציפיים ולכתוב תוכן על “כתיבת מאמרים בתשלום“, תהנו מתחרות מועטה אך מצד שני גם מכמות חיפושים קטנה יותר ולכן תצטרכו יותר לשלב ביטויי זנב ארוך בטקסט כדי שיביאו תנועה גם ממי שלא מחפש בהכרח את הביטוי המדוייק “כתיבת מאמרים בתשלום”.

בחירת מילות מפתח נכונה יכולה לעזור לכם לזהות את השוק שלכם, להתאים את התוכן שלכם לקוראים, לחשוב ולבצע תהליך נכון של כתיבת בלוג מעולה, ובסופו של דבר, להגיע לכמה שיותר גולשים שיכולים להתעניין במוצר או בשירות שלכם.

זקוקים לעזרה בהכנת דו”ח מילות המפתח שלכם? הקליקו פה

הכנתם דוח מילות מפתח? התמקדתם? צרו איתנו קשר ונכתוב לכם מאמרי תוכן מעולים.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה עיתונאית, כתיבת תוכן

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן