דף הבית » כתיבת תוכן » למה לא כדאי לעבוד בכתבנית

למה לא כדאי לעבוד בכתבנית

בעקבות הפוסט “איך אנחנו כותבים תכנים מעניינים לעסקים משעממים” החלטתי לחשוף את האמת ולגלות לכם את הצד הפחות זוהר שיש בעבודה בכתיבת תוכן לאתרים, או במילים אחרות – המחיר. לא, אני לא מדברת על המשכורת (מצוינת אגב, תודה ששאלתם) אלא על המחיר הכספי שכרוך בעבודה בחברה הזו. והנה כמה דוגמאות קטנות,כמו שאומרים, “על בשרי” ועל איך שכתיבת תוכן משכנע גורמת גם לסנדלר לקנות נעליים.

אשה וקוף

בקיץ שעבר כתבתי על טיולים בנורבגיה והחלטתי לבדוק שלא כתבתי שטויות. זה נגמר בטיול של שבוע בנורבגיה והנזק הסתכם ב-8775 ₪. מה שנקרא – חוויה חד פעמית תרתי משמע. זה המשיך עם חיפוי זכוכית למטבח אחרי שכתבתי פוסטים לפייסבוק בנושא והגעתי להחלטה – זה בדיוק מה שהמטבח שלי צריך. הפעם הנזק היה רק 1500 ₪ וזה רק בגלל שהמטבח שלי קטן. מצד שני, במטבח שגולת הכותרת שלו היא חביתה וסלט זה הרבה מאוד כסף…

אבל זה לא הכל, כשכתבתי תיאורי מוצר לארנקים הגעתי למסקנה שהארנק שלי עשה את שלו. הפעם יצאתי בזול – רק 50 ₪ כי היה מבצע. אבל הבעיה הרצינית הייתה כשכתבתי תוכן לאתרים בתחום הקוסמטיקה שמתמחים בהסרת שיער בגבות. אמנם פה לא שילמתי כלום כי עשיתי גבות לבד ובחינם אבל התוצאה – אללה יוסתור. כנראה שגם על זה לא הייתי צריכה להתפשר.

= פאוזה קטנה =

עכשיו אתם חושבים לעצמכם “אוי, נו, מה זה הקשקוש הזה, היא פשוט בזבזנית כרונית”. אז זהו שממש לא – אתם מדברים עם מישהי שמביאה אוכל מהבית למרות שיש כאן אחלה אוכל, עם מישהי שהמתנות שהיא קנתה בטיול שלה לנורבגיה מסתכמות בסימניה, 3 מגנטים ושקית דגים מיובשים (את האחרונים ביקשו ממני להביא). זהו. פרקתי.

= סוף פאוזה קטנה =

ועכשיו כשאני כותבת על רכישת דירות בפראג להשקעה אני כבר ממש נכנסת לחרדות. אמנם כאמור המשכורת שלי מצוינת אבל היי, היא לא עד כדי כך גבוהה… מזל שיש יש פה כותבים אחרים שכותבים תוכן למבוגרים, כי השכן הקרוב אלי שטוען שעוד כוחו במותניו תכף בן 87.

אמנם המקרים שציינתי פה נדירים (מהסוג שקורה רק פעם-פעמיים בשבוע), אבל אצלנו אי אפשר לדעת מה יילד יום, על מה אתבקש לכתוב מחר ובעיקר – כמה זה יעלה לי.

ולכן, אם זה לא היה ברור עד עכשיו, אז אם מציעים לכם לעבוד כאן – תסרבו.

אבל אם אתם ממש בעניין של לבזבז כסף – כאן שווה לכם להתחיל 🙂

נעה, כותבת תוכן בכתבנית

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן