דף הבית » כתיבה ללינקדאין » המדריך המלא לקידום תוכן העסק שלכם בלינקדאין

המדריך המלא לקידום תוכן העסק שלכם בלינקדאין

לינקדאין

על אף שמדובר בפלטפורמה החברתית הרחבה והעוצמתית ביותר לבניית שיתופי פעולה וקשרים עסקיים, נראה שעסקים רבים אינם מקדישים את אותו היקף משאבים ותשומת לב ללינקדאין בהשוואה לפייסבוק וטוויטר כשמדובר בקידום המתבסס על כתיבת תוכן. בישראל, יש ללינקדאין נוכחות קצת יותר גדולה מטוויטר. שיתוף תוכן בלינקדאין לעיתים קרובות יכול ליצור תוצאות מצוינות, במיוחד כשזה נוגע לעסק שלכם ואם עוד לא יצא לכם לעשות שימוש בלינקדאין ולכתוב ולשתף בה תוכן, זה הזמן לחשוב על כך שוב.

Linkedin היא רשת חברתית מקצועית בה משתמשים יכולים לבנות קשרים עסקיים. החברה נוסדה בשנת 2002 ויש לה היום מעל חצי מיליארד חברים המתפרשים על מעל 200 מדינות.

למה לקדם תוכן בלינקדאין?

אם אתם רוצים להגיע לאנשי מקצוע בתחום שלכם, לינקדאין הוא המקום האידיאלי לחלוק בו את הידע שלכם עם קולגות, לרקום שיתופי פעולה חדשים ולבסס נוכחות דיגיטלית משמעותית למותג שלכם בפלטפורמה מקצועית ויוקרתית המושכת אליה משתמשים עשירים ומשכילים יותר מכל רשת חברתית אחרת. רק באנגליה לבדה משתמשים מעל 20 מיליון עסקים בפלטפורמה…

כיצד לקדם תוכן בלינקדאין?

בלינקדאין, ניתן לשתף תוכן אודות העסק שלך, אופי הפעילות שלו ומידע חיוני על מוצרים, שירותים ויוזמות שהוא מקדם במגוון מוקדים שונים. האסטרטגיה הטובה ביותר היא לשלב את כולם יחד ולפעול בכל החזיתות.

קידום הפרופיל האישי

בשלב הראשוני ביותר, נקדם את פרופיל העסק בדיוק כפי שהיינו מקדמים דף או פרופיל בפייסבוק. כדי להגיע לתפוצה רחבה ומתמשכת, חשוב שנקפיד על כמה נקודות קריטיות.

בניית רשת קשרים צפופה

חשוב שנצרף כמה שיותר קולגות אל הרשת שלנו ונרחיב אותה ללא הפסקה. ככל שיהיו לנו יותר קשרים, כך החשיפה שלנו תגבר. חשוב שנבחר בקשרים שיהוו קוראים אידיאליים לתוכן שלך – לקוחות פוטנציאליים לשירותים והמוצרים שלך, מתחרים ושותפים פוטנציאליים ובעלי עניין נוספים.

הזמנה מטוויטר ופייסבוק

שליחת הודעה קצרה לחברי טוויטר ופייסבוק להתחבר בלינקדאין יכולה להגביר את התפוצה בצורה אדירה. אנשים נענים הרבה יותר בקלות להצעות חברות ברשתות החברתיות החמות הללו וניתן להשתמש בהן כגורם מתווך להרחבת רשת הקשרים בלינקדאין.

להישאר רלוונטיים

מומלץ לכתוב ולפרסם פוסטים מדי יום. חשוב שנשמור על פוסט ארוך מספיק (75 תווים לפחות) אך לא ארוך מדי (עד 300 תווים מקסימום) ולשלב בו מדיה וקישורים, המקדמים הנעה לפעולה.

שימוש בדפי חברה

עסקים יכולים להקים דף ייעודי עבור העסק ולשתף את התוכן שלהם עם העוקבים של הדף העסקי. תכונה נוספת של דפי חברה היא “חלונות ראווה”, בהם אתם יכולים לקבץ יחד תוכן באותם נושאים.

שימוש בקבוצות

הצטרפות לקבוצות רלוונטיות בתחום שלכם ושיתוף של המחשבות שלכם כאשר זה רלוונטי ומועיל לקבוצה. לפני שיתוף, העבירו קצת זמן בקבוצה וגלו איך היא עובדת. חפשו הזדמנויות לשתף את התוכן שלכם בתגובה לשאלות של חברי הקבוצה. שילוב קישורים לתוכן קונקרטי בתגובות יגייס יותר משתמשים לעקוב אחריך.

האם שווה לעבור לפרימיום?

LinkedIn Premium מספקת בתוספת תשלום לא מעט מידע חיוני שיכול לסייע לך משמעותית לקדם את התוכן שלך וללמוד לא מעט על העוקבים שלך ואלו שצפו בפרופיל העסק והתכנים הפרסומיים בדפים ובקבוצות. מעבר לעובדה שתקבלו גישה לכמויות אדירות של תכני הדרכה שיוכלו לשפר את המיומנויות העסקיות שלכם, המערכת תאפשר לך לדייק את התכנים הפרסומיים שלך, ללמוד מי צפה בפרופיל שלך ולקבל שלל נתונים סטטיסטיים וחתכים יעילים שיאפשרו לך לנתח את מאמצי השיווק שלך בפלטפורמה באופן יעיל.

פרסום ישיר עם מערכת הפרסום של Linkedin

ב-2017, לינקדאין נרכשה על ידי מיקרוסופט והוספו אליה רכיבים פרסומיים חדשים המאפשרים לקדם בה תוכן באופן יעיל ולטרגט מודעות לקהלי יעד ספציפיים. הכלים הללו יכולים לייעל את מאמצי השיווק שלך באופן משמעותי ולסייע לך לחסוך הון על קידום בדיגיטל. מעבר למודעות טקסט בצדי הדף, יש עוד לא מעט דרכים יעילות בהרבה לעשות זאת.

פרסום בדיוור ישיר

הודעות מטורגטות הפונות למשתמשים פוטנציאליים ומזמינות אותם לשירות ייעודי. הרצאה חינם, מידע נוסף אודות מוצר משתלם או הזמנה לרשימת דיוור המכילה מידע שימושי יכולה לגייס עוקבים חדשים ולהניע אותם לפעולות רצויות.

מתן חסות

זיהית פוסטים שזוכים לצפיות רבות? ניתן פשוט ללחוץ על הכפתור Sponsor Now ולספק חסות לפוסטים קיימים ברחבי הרשת שיקושרו לתכנים שלך.

שידורים חיים

כעת, ניתן לסקר אירועים בלייב ולשתף אנשים בפעילות החברה שלך בזמן אמת. אירועי זמן אמת ו”מאחורי הקלעים” הוכחו כמניעים לפעולה יותר מכל תוכן קידומי אחר. הטיזר הנכון בפרסום התוכן יכול לעשות את כל ההבדל.

והכי חשוב אם אין לכם הרבה זמן פנוי – להיעזר במקצוענים

שירותים מקצועיים של כתיבה. יסייעו לכם לפרסם תוכן מושך, בעל ערך מוסף ומניע לפעולה, כזה שיגייס את חברי לינקדאין לשמור על קשר איתכם ולהמשיך לעקוב אחריכם. כאן תוכלו להזמין בקלות מאמרי תוכן מקצועי אותם נכתוב עבורכם או תוכן עיתונאי (כזה שמבוסס על ראיון איתכם). אנו די בטוחים שהעלאה של התכנים הללו לפרופיל שלכם בלינקדאין כפוסטים או כמאמרים, תסייע לכם להזניק את החשיפה של העסק שלכם ברשת החברתית העסקית הגדולה בעולם!

פורסם ב: כתיבה לטוויטר, כתיבה ללינקדאין, כתיבה לפייסבוק, כתיבה לרשתות חברתיות

תגיות: | | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן