דף הבית » כתיבת תוכן » מפחדים מניתוחים? את אנליטיקס אתם חייבים לאתר שלכם

מפחדים מניתוחים? את אנליטיקס אתם חייבים לאתר שלכם

הוא יושב בבית, או שהוא בכלל בנסיעה ברכבת… זה לקוח פוטנציאלי שמזין כעת בשורת החיפוש את המוצר שהוא מחפש. האזור בארץ הוא בדיוק המיקום הפיסי של העסק שלכם על פני הגלובוס. הוא מקיש אנטר, ומערכת החיפוש של גוגל ללא שהיות מבצעת עבורו את החיפוש. כ- 0.45 שניות מספיקות בשביל להעלות את דף התוצאות.

ואתם? עיניכם כלות. מי כמוכם יודע כמה בעלי עסקים מתמודדים אתכם על אותה מרצפת צפופה ומוגבלת. אילו רק הייתם יכולים ללחוץ עבור האדם הזה, ולכוון אותו לאתר שלכם – שכמה חבל – נמצא בשולי הדף השלישי. בינינו, אתם הייתם טורחים לדפדף עד לשם בשביל למצוא את האתר שלכם? בסתר לבכם אתה יודע שגם המתחרים שלכם, אלו שהצליחו להשתחל לדף הראשון, מציעים שירות מצוין. אז מה, הקרב אבוד מראש? לסגור את הבאסטה…?

כלים של חדר ניתוח

קדימה, לחדר הניתוחים

יש היום כלים פשוטים שיוכלו לקדם אתכם ואף להכניס את האתר שלכם לדף התוצאות הראשון. כך תוכלו להפוך את האתר שלכם לשוקק חיים, למכונת לידים. זהו שלב חקר מילות המפתח. בעל העסק בסיוע אנשי מקצוע בתחום קידום האתרים, מנתח את פלח השוק בו הוא פעיל, ומאתר את מילות המפתח הנכונות. זה הצעד ראשון וההכרחי לשם הפחת רוח חיים באתר. כיוון שרק כך יש סיכוי שמחפשים ימצאו את האתר, ייכנסו ויתרשמו מהשרות ומהמוצרים, ויקנו את המרכולת המוצעת. אז איך מוצאים את מילות המפתח הנכונות?

מה יזין הלקוח שמחפש את השרות שלי בשורת החיפוש?

בשלב זה כדאי להכנס לנעליו של הלקוח הפוטנציאלי, ולנחש: מה הוא עשוי להקליד שם בשורה הגורלית הזו? הניחושים הללו יניבו רשימה של מילים ואפשרויות. אך אין די ברשימה זו. יש להרחיב את הרשימה – להוסיף את אותה מילה גם באנגלית, להטות אותה בלשון יחיד ורבים, להוסיף לה את אותיות השימוש. זו רשימת ווריאציות שהלקוח עשוי לבצע עבורן חיפוש.

באילו מילות מפתח בחרו המתחרים?

בשביל לשכלל את רשימת התוצאות שלכם רצוי שתכנסו לאתרים מתחרים ועקבו אחר מילות המפתח שנבחרו לאתרים הללו. כמו כן כדאי לכם לבדוק באתרים באנגלית המציעים שרות דומה. יתכן כי תמצאו מילות מפתח באנגלית שמתאימות גם לכם, לאחר תרגום לעברית, כמובן.

מילון ואגרון למען החיפוש

בשביל למצוא מילים נרדפות או מילים השייכות לאותו שדה סמנטי, כדאי לעלעל במילון או באגרון (תזאורוס). שם ניתן למצוא מילים נוספות שעשויות לשמש את המחפש. ייתכן כי גם מילים אלו מתאימות להיות מילות מפתח באתר שלכם.

ניתוח לוגים וסטטיסטיקות

מעקב אחר הסטטיסטיקות של האתר שלכם בעזרת אנליטיקס תוכל לתת לכם רעיונות חדשים לבחירת מילות מפתח. אך אין די בכך, כיוון שהסטטיסטיקה מציגה רק את מילות החיפוש הנפוצות ביותר. לשם איתור מילות מפתח נדירות יותר יש לערוך בדיקת לוגים יסודית.

מערכת גוגל אדוורדס

ניתן להיעזר בכלי מילות המפתח של מערכת גוגל אדוורדס, להזין מילות חיפוש כלליות ולראות מה עוד אנשים הקלידו במהלך החיפוש.

והמלצה חמה: השאירו את העבודה למקצועני SEO

בתכל’ס, כמו שכל אחד יכול לכתוב תוכן עבור האתר שלו אבל כולם מבינים שאין תחליף לכתיבת תוכן שמבוצעת על ידי אנשי מקצוע. כך גם בתחום קידום האתרים – בשביל להיות בטוחים שהניתוח בוצע בהצלחה, השאירו את מלאכת המחקר הזו לאנשי מקצוע. הללו ידעו לכוון אתכם לבחירת מילות מפתח נכונות ומדויקות. כאלו שאכן יעלו אתכם לראש דפי התוצאות, ויזרימו הרבה לקוחות לעסק שלכם.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן