דף הבית » כתיבה לפייסבוק » מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?

מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?

בעבודה היום יומית כאן במשרדי כתבנית אנחנו כל הזמן מגלים דברים חדשים. זה לא סוד שכמעט על כל שאלה אפשר למצוא תשובה בגוגל אבל לפעמים אין כמו ניסיון אישי כדי להפריך או לאשש דעות קדומות. בכל מקרה, הניסיון הזה גורם לגלגלים בראש לעבוד שעות נוספות שבסופן אנחנו יוצאים עם תובנות ממש מעניינות. לאחרונה גילינו שיש זמנים מיוחדים בהם הפרסום של הפוסטים בעמודי הלקוחות ממש עובד ורצינו לשתף אתכם בתובנות הללו. בחינם.

פרח פייסבוק

לא נלאה אתכם. כדאי לכם לפרסם פוסטים בעיקר ביום שלישי בשעות הבוקר ואחה”צ. נראה שהסיבה לכך היא הפניות הרגשית שיש לגולשים בימים האלה. בתחילת השבוע כולם בעבודה, מנסים לתכנן את המשך השבוע. לקראת סוף השבוע מנסים להספיק כמה שיותר לפני היציאה למנוחה השבועית וחוזר חלילה. וכך אמצע השבוע הופך להיות הזמן האידיאלי בו הגולשים, ובכן, קצת יותר קשובים.

ואם ביום שלישי לא בא לי?

לפי מחקר אמריקאי שפורסם בוואלה! המועדים הטובים ביותר לפרסום פוסטים בפייסבוק הם אכן בשעות הבוקר, כאשר ביום שני (המקבילה הישראלית היא כמובן ראשון) השעה המועדפת היא 11:00 ובימים חמישי ושישי (רביעי וחמישי בהתאמה אצלנו) בשעות 10:00-11:00.

הם גם טוענים שהסיכוי לקבל לייקים ותגובות הוא הגבוה ביותר בשעות הבוקר (09:00-12:00) בימי חול, בעיקר ביום שלישי (שני שלנו). זה די צפוי, אבל לדעתם הפיק הוא בימי חול בשעה 3:00 לפנות בוקר. הסיבה לתופעה ההזויה הזו היא שיש פחות פרסומים בשעות האלה, אז כדאי שתשכימו קום לפרסם או שתתזמנו את הפרסום למועד הזה.

ואם כבר בפוסטים לפייסבוק עסקינן, קבלו עוד כמה עצות וטיפים לכל מי שמנהל בעצמו את העמוד שלו. הקפידו מאוד:

  • לתת לגולש ערך מוסף – כל פרסום שאין ממנו ללקוחות רווח או ערך מוסף לרוב יזכה להתעלמות. נסו לחשוב – האם הפרסום הזה היה מועיל לכם?
  • לכתוב תוכן טוב – כתבו או בקשו מאיתנו לכתוב לכם פוסטים מעניינים, מושכים, נכונים תחבירית בלי שגיאות ועם תיבול מתאים של מילות קסם.
  • להניע את הקורא לפעולה – כל פרסום ללא הנעה לפעולה אינו מדיד, ולכן אינו יכול להצביע על הצלחה או כשלון. אנחנו ממליצים בין היתר להפנות מהפוסט לדף נחיתה לטובת המשך קריאה ולהשתמש במספר ההקלקות או ההמרות בו כמדד.

אבל תמיד יש יוצאים מן הכלל

לעסקים חדשים (ולרוב לעסקים קטנים) – אנחנו ממליצים לגוון, למשל לפרסם בפייסבוק בשתי שעות שונות או לשלוח שני ניוזלטרים שונים לנרשמים שונים ולבצע על התוצאות מבחני A/B. כך תוכלו לדעת איזה טכניקת פרסום עובדת טוב יותר עבור הלקוחות שלכם.

פרסום של כנס, מבצע או אירוע מסחרי – במקרה כזה הזמן האידיאלי להתחיל ולפרסם באמצעים השונים הוא כ-10 ימים לפני הארוע. פרק זמן ארוך יותר לפרסום (מעל 10 ימים) אינו יעיל כי הלקוחות ישכחו ממנו. פרק זמן קצר יותר (פחות מ-10 ימים) אינו מספיק להיערכות מצד הלקוחות. בכל מקרה, מומלץ וכדאי לשלוח תזכורת יומיים – שלושה לפני האירוע.

פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבה לרשתות חברתיות, ניהול דפי פייסבוק

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן