דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: “חיפשנו שירות שישתלם מבחינת זמן, איכות ומחיר – וכך היה”

סיפור לקוח: “חיפשנו שירות שישתלם מבחינת זמן, איכות ומחיר – וכך היה”

ניר, המנכ”ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל Scotty ומיזם מועדוני הלקוחות Tismo, ועידית גל, מנהלת דיגיטל ב-Scotty, מספרים מדוע הם מרוצים מחוויית העבודה מול “כתבנית”.

קצב הצמיחה המהיר וההשתנות המתמדת של עולם הדיגיטל והמדיה החברתית הופכת אספקה שוטפת ומהירה של תוכן מלוטש, מדויק ואיכותי לצורך קיומי עבור כמעט כל איש מקצוע העוסק בתחום. על מנת לספק את המוצר והשירות המיטביים ללקוחותיה, חברה המתמחה בכתיבת תוכן חייבת לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר בכל הנוגע לאיכות ומקצועיות הכתיבה, להקפדה על לוחות זמנים ולרמת שירות גבוהה. רק תמהיל של כל אלו יכול לספק מענה לצרכים המורכבים של סוכנות דיגיטל בעידן ה-Web 2.0.

“התחלנו לעבוד עם כתבנית כדי לקבל שירות שישתלם לנו מבחינת זמן, איכות ומחיר – ומנקודת המבט שלי בתור מנהל, אני יכול להעיד שכך היה” מספר ניר, מנכ”ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל Scotty ושל מיזם ניהול מועדוני הלקוחות Tismo, המבוסס על טכנולוגיה ייחודית.

סקוטי וטיסמו והצוות

שני העסקים שניר עומד בראשם מייצגים היטב את הדור הבא של מהפכות האינטרנט והמובייל. הראשון מביניהם, “סקוטי”, מתמחה בפיתוח תוכנה על כל היבטיו – מדפי נחיתה, דרך אתרי E-Commerce ועד מערכות Web פנים-ארגוניות, או במלים אחרות, ענן – ובכל מה שכרוך בהתנהלות בעולם הדיגיטל והסושיאל – מ-PPC ו-SEO, דרך ניהול עמודי פייסבוק ועד קמפיינים במדיה החברתית. “מדובר במשרד דיגיטל all in one שנותן פתרון מלא לכל צורכי הלקוח, מקצה לקצה”, הוא מסביר. היכרותו המעמיקה של ניר עם עולם הדיגיטל הולידה לפני כשלוש שנים את המיזם השני שאותו הוא מנהל, Tismo – סטארט-אפ ייחודי שבמרכזו מערכת טכנולוגית לניהול מועדוני לקוחות ומועדוני צרכנות המבוססת על טכנולוגיה שאין לה אח ורע בישראל.

ניר אומר כי נעזר בשירותיה של “כתבנית” לכתיבת תוכן קידומי, אינפורמטיבי ושיווקי במגוון רחב של תחומים, ביניהם קמעונאות ולייף סטייל, עבור לקוחות סוכנות הדיגיטל שבבעלותו. לדבריו, שביעות רצונו מהעבודה מול “כתבנית” נובעת הן מהרמה הגבוהה של התכנים שסיפקה עבורו והן מטווחי הזמן הקצרים שבהם עשתה זאת.

עידית גל, מנהלת דיגיטל ב”סקוטי” האחראית בין היתר על ניהול עמודי פייסבוק, תוכן וקריאייטיב, מספרת אף היא על חוויית העבודה החיובית שלה מול “כתבנית” וזוכרת לטוב במיוחד את העמידה המתמדת בזמנים, השירותיות, הקשב, הזמינות והיחס האישי הנעים והאדיב מצד הצוות. חשובה לא פחות בעיניה היא המחויבות של “כתבנית” להתאמת וליטוש התכנים לצרכיו הייחודיים של כל לקוח.

בדומה לניר, גם היא רואה בשילוב בלתי מתפשר בין איכות המוצר, מהירות אספקתו ורמת השירות את המפתח לעמידה מיטבית באתגרים שעולם הדיגיטל העכשווי מציב בפני הסוכנויות המתמחות בו.

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן