דף הבית » כתיבה לפייסבוק » סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”

סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”

אלי מאנע, מנכ”ל קורטיקו בע”מ, מספר מדוע חוויית העבודה שלו איתנו זכורה לו לטוב במיוחד.

שגשוג וצמיחה עסקיים תלויים כיום במידה רבה ביכולתו של העסק לשווק עצמו באופן אפקטיבי באינטרנט ובמדיה החברתית. על מנת לעשות זאת, עליו להעלות בתדירות קבועה סטטוסים לפייסבוק ולרשתות נוספות ומאמרי קידום לאתר החברה, ולשלוח עדכונים סדירים ללקוחות פוטנציאליים. כדי שכל אותם סוגי תוכן ימשכו את קהל היעד, עליהם להיות כתובים באופן חד, מדויק ומהוקצע, לשמור על רמה גבוהה של לשון וניסוח ולשדר לקוראים איכות, רצינות ומקצועיות. רוב בעלי העסקים שקועים בעבודה עצמה ואין להם לא את הפנאי ולא את הידע המקצועי בכתיבה על מנת לוודא שהטקסטים שהם מפרסמים בפלטפורמות השיווק השונות ישיגו את התוצאה המיטבית מבחינתם. האפשרות העדיפה עבורם היא להיעזר בשירותיה של חברת תוכן מקצועית. באופן זה הם יחסכו לעצמם זמן יקר, יימנעו מלחץ מיותר ויקבלו תוכן איכותי, מרשים ואפקטיבי יותר מזה שהיו יוצרים בעצמם.

מתוקתקת - אלי מאנע

“התחלנו לעבוד עם כתבנית – ופתאום הקיר שלנו התחיל לחיות”, מספר אלי מאנע, מנכ”ל קורטיקו בע”מ – חברה המתמחה בפיתוח, ייצור, יבוא, שיווק והפצה של מוצרי פלסטיק איכותיים. “אנשים מגיבים ואוהבים. אם פעם היינו יכולים לא לכתוב פוסט בפייסבוק במשך חודשיים-שלושה כי פשוט לא היינו מגיעים לזה, עכשיו אני מזמין עשרה-חמישה עשר פוסטים, מתזמן מראש את הפרסום שלהם לפעם או פעמיים בשבוע, ויש לי חודשיים-שלושה של שקט. אני לא צריך להיזכר כל פעם מחדש בזה שצריך לכתוב פוסט ולטרוח לנסח אותו, אלא מקדיש שלוש דקות כדי להזמין את הפוסטים מכתבנית, עוד עשרים דקות לתזמן את העלאתם לפייסבוק ובזה נפתרה הבעיה. העבודה עם כתבנית חסכה לנו המון המון זמן”.

את חוויית העבודה עם כתבנית מתאר מאנע במלים חמות במיוחד. “העבודה עם כתבנית הייתה נהדרת. באמת נהדרת. הכול מאוד מהיר ויעיל – התוצרת איכותית וכתובה מצוין, אתה מקבל אותה תוך זמן קצר מאוד מרגע ההזמנה והמחירים סבירים לחלוטין. גם העבודה עם חשבוניות נוחה עבורי במיוחד כמנהל של חברה בע”מ”.

חברת קורטיקו נוסדה לפני למעלה מעשרים שנה והפכה לאחת החברות המובילות בארץ בתחום מוצרי פלסטיק לעסקים, לתעשייה ולמגזר הפרטי. בין מוצריה המוכרים ניתן למנות את כיסא דוד, כיסא יונתן והקופסה המתוקתקת – קופסת אחסון מעוצבת למטבח המיוצרת מפלסטיק איכותי ועמיד במיוחד. כמו רוב מוצרי החברה, גם קופסה זו היא תוצרת הארץ ואריזתה מתבצעת במפעלי שיקום במגדל העמק, מה שהופך את תהליך ייצורה לבעל משמעות ערכית, חברתית וציונית.

“עד היום הזמנתי מכתבנית מאמרי קידום אורגני לאתר, פוסטים לפייסבוק וניוזלטר למשקיעים”, מספר מאנע. לאור שביעות רצונו הרבה מהתוצרים והשירות שקיבל, בכוונתו להיעזר בכתבנית גם לגיבוש וכתיבה שוטפת של ניוזלטר ללקוחות ולכתיבת מאמרי קידום נוספים בעתיד.

אם בעבר כדי לנהל עסק מצליח מספיק היה לגבש תכנית כלכלית, לנהל צוות מקצועי של עובדים או לדאוג לבקרת איכות קפדנית של המוצר או השירות שהחברה מספקת, בשלהי העשור השני של המאה העשרים ואחת, המצב שונה בתכלית. כפי שממחישים דבריו של מאנע, בעידן שלאחר מהפכות האינטרנט והמובייל, חברות המובילות בתחומן מודעות היטב לחשיבותה של התנהלות נכונה ברשת ובמדיה החברתית. שירותי כתיבה מקצועיים, איכותיים ומהירים הם לעתים קרובות מה שעושה את ההבדל בכל הנוגע להגעה לקהל יעד צעיר שחי, נושם ומעצב רשתות חברתיות ללא הפסקה.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבה לרשתות חברתיות, סיפור לקוח

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן