דף הבית » כתיבת תוכן » עד כאן! למה האתר שלכם לא מעודכן?

עד כאן! למה האתר שלכם לא מעודכן?

מיד או מאוחר יותר

“בקרוב בוש יבקש ערבויות מאולמרט!” זועקת כותרת בעיתון “הארץ”, “חוויית הנהיגה בקינרוד רפטור 250 ופרו 650 החדש, שני מיני-באגי סיניים שהובאו לישראל, מזמנת חוויה לא שגרתית. האיכות שלהם עדיין נמוכה, אבל הם מספקים כיף נגיש וזול” טוענת כותרת נוספת שלהם, “מפלס הכנרת נותר ללא שינוי ביממה האחרונה” אומרים האנשים של אתר YNET, “אחרי עשרים שנות נישואים יובל בנאי ואורלי זילברשץ נפרדים.” מלחששים לנו בדיסקרטיות ב-NRG

אם שאלתם את עצמכם “רגע, מה קורה כאן? נדמה לי שכבר קראתי את זה פעם!”, אתם צודקים בהחלט. אלה הן החדשות שכיכבו בעיתונים ובאתרים בדיוק היום לפני עשור, בתאריך 26.04.2007.

הייתם קוראים היום עיתון מלפני עשור?

כנראה שלא. הוא איננו מעודכן, חצי מהאנשים שמוזכרים שם הלכו לעולמם, רבע מהם אינם רלוונטיים יותר והשאר? מי זוכר בכלל מי הם. אבל משום מה, הגישה שלנו כלפי אתרים שאינם מעודכנים היא הרבה יותר סלחנית, בעיקר כאשר אנחנו בעלי האתר ואנחנו הם “אלה” שצריכים לעדכן את התוכן שבו. אז אנחנו דוחים את זה ל”מחר”, ממחר זה הופך ל”בשבוע הבא”, הופך ל”אבל חגים!”, משם נודד ל”אולי בפסח, כשיהיה לי זמן”, ומתגלגל בקלות ל”מה, כבר יולי? איך שהזמן עבר! נחכה לסוף החופש הגדול, אז בטוח יהיה לי זמן לכתוב משהו…”. בקיצור, עברה שנה, לא העליתם ולו מאמר אחד לאתר שלכם ואתם עוד מתפלאים למה האתר שלכם מדשדש אי שם בבית הקברות לאתרים. זה שנמצא אחרי דף תוצאות החיפוש השני של גוגל…

למה אתם חייבים להתחיל לכתוב תוכן לאתר שלכם כבר היום?

כי הגולשים

נכנסתם לבלוג (של מישהו אחר, לא שלכם) וראיתם שהפוסט האחרון שם הוא מ-2013. עם יד על הלב, מה הסיכויים שתשמרו אותו במועדפים? שתשובו לשם בכלל, אי פעם? קלושים ביותר, נכון? יש מיליון בלוגים ואתרים ברשת, וזה עתה העברתם במוחכם קו ומחקתם את הספציפי הזה. כי כך עובד המוח שלנו. רוצים לנחש כמה אנשים העבירו קו דמיוני כזה במוחם על האתר שלכם מאז עדכנתם אותו לאחרונה?

כי גוגל

לא נכנס להסבר הארוך והמייגע על האלגוריתם של גוגל, רק נקצר ונאמר שככל שאתר מתעדכן ומתחדש, עכבישוני האינדוקס של גוגל שבים לבקר אותו בתדירות גבוהה יותר, מה שמגדיל את סיכויו לזכות (במידה, כמובן, שהכל מתנהל באתר כשורה) בדירוג טוב יותר. יתרה מכך, האתר יתחיל לעלות גם במילות חיפוש שלא חשבתם עליהם. בדגש על אלה עם הזנב הארוך.

כי מיתוג וכי קידום

בעיני העכבישונים והגולשים האנושיים גם יחד, תכנים מקוריים, איכותיים ומעודכנים בונים לכם תדמית רצינית, תדמית של מישהו שכדאי להקשיב לו, מישהו שכדאי לצטט אותו, כזה שכדאי לשלוח אחרים להתייעץ איתו (דרך מתן קישור ברשת חברתית למשל). ככה בדיוק יוצרים קידום אורגני, מבלי לעשות באמת קידום, ואפילו מבלי לדעת מה זה אורגני.

בשורה התחתונה

לא נחזור על הקלישאה הנדושה “התוכן הוא המלך”, כי כולנו כבר יודעים ומשוכנעים בזה, אבל בצד המקוריות והאיכות, כתיבת תוכן ועדכון קבוע ותדיר של האתר אף הם נחשבים לגורמים הכרחיים לביסוס מעמדו של אתר. ואם עדיין לא מתחשק לכם לכתוב ולעדכן, הכותבים המקצועיים שלנו יכולים לעשות זאת במקומכם, אנחנו מזדהים עם דחיינים כרוניים הרבה יותר ממה שאנחנו מוכנים להודות בכך :).

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן