דף הבית » קופירייטינג » קופירייטינג לדיגיטל – קוים לדמותו וכללי יסוד

קופירייטינג לדיגיטל – קוים לדמותו וכללי יסוד

מהו קופירייטינג מוצלח?

בחורה יושבת עם גיטרה

הרבה עסקים משתמשים בשירותי קופירייטינג (כתיבה שיווקית), אבל מה הופך קופירייטינג למוצלח – כלומר, כזה שבאמת מביא תוצאות (לקוחות)? לא באנו ללמד אתכם את כל התורה על רגל אחת אבל הנה לפחות כמה כללי יסוד עליהם יש להקפיד כאשר עושים קופירייטינג לעסק:

  • כותרת שתופסת את העין – המילים הראשונות שהלקוח הפוטנציאלי הרואה הן הקובעות. חשוב ללכת על כותרת מקורית, שנונה, מפתיעה – וכזו שמדברת אל קהל היעד בשפה שלו.
  • מסר חד ובהיר – בעולמנו רווי הפרעות הקשב, לאנשים אין זמן לפענח מסרים מעורפלים. הם רוצים להגיע אל השורה התחתונה עכשיו ומיד. ולכן בכתיבת התוכן יש חשיבות רבה למילים בהן בוחרים. חשבו היטב מה אתם רוצים “למכור”, ותמצתו את זה לכמה מילים בודדות שמשדרות מסר ברור.
  • עיצוב נכון – העיצוב של המסר שלכם הוא קריטי. לא רק מילים מסוימות מושכות אנשים לקרוא אותן אלא גם הצבעים שלהן, הגופן בו הן כתובות והאווירה שמשדרת המודעה. עיצוב נכון הוא כזה שאינו עמוס מדי ונותן למילים את כבודן הראוי, ובנוסף, כזה שהולם את קהל היעד.
  • הנעה לפעולה – הנעה לפעולה היא המטרה הסופית שלכם. אתם מעוניינים שהלקוח שצופה במסר שלכם, ישוכנע ויעשה פעולה כגון: להתקשר אליכם; לשתף את הפוסט שלכם בפייסבוק; להירשם לניוזלטר שלכם; או לרכוש את המוצר שלכם. לכן, את הפעולה המבוקשת חשוב לשתול במסר – אמרו ללקוח הפוטנציאלי שלכם מה לעשות: “התקשר עוד היום!”, “שתף את הפוסט כדי לזכות בהגרלה שלנו!”, “לחץ כאן לרכישה!” וכדומה.

זקוקים לקופירייטינג מעולה? לחצו כאן

לקריאה נוספת

פורסם ב: קופירייטינג

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן