דף הבית » קופירייטינג » כך תשתמשו בקופירייטינג שמביא לתוצאות

כך תשתמשו בקופירייטינג שמביא לתוצאות

יצירתיות

רוב העסקים והארגונים שמעוניינים להעביר מסרים מכווני מטרה – פונים לשירותי חברת קופירייטינג (כתיבה שיווקית) שמבצעת כתיבת תוכן יצירתית. ברוב המקרים החברה מציעה שירותים מגוונים ועובדים בה קופירייטרים מוכשרים ויצירתיים. קופירייטר או רעיונאי בעברית, חייב להבין את מטרות הלקוח היושב מולו ועליו לאפיין אותו ולהגדיר את קהל היעד אליו יש לפנות.

שירותי קופירייטינג הינם מגוונים וכוללים בין היתר כתיבת סלוגנים, ניסוח מודעות לעיתונים, ניסוח טקסטים לפליירים וקטלוגים של חברות, יצירת תוכן אטרקטיבי לאתרים באינטרנט, כתיבה לבלוגים רלוונטיים, טקסטים לג’ינגלים המשודרים ברדיו ועוד הרבה. את הטקסט יש להכין בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח ולכן חשוב לבחור קופירייטר מקצועי ומוכשר בעל ניסיון רב ולא פחות חשוב, מישהו י-צ-י-ר-ת-י.

דרכים רבות ומגוונות להעברת המסר

כדאי לדעת כי לכל קופירייטר סגנון כתיבה ייחודי משלו ויש הרבה דרכים להעברת מסר מסוים. לכן, על הקופירייטר להפגין יצירתיות גבוהה ולהעביר מסרים באופן מדויק בהתאמה לצרכי הלקוח ומטרותיו. כאמור, שירותי קופירייטינג כוללים מגוון תחומים כמו –

  • כתיבת סלוגן לחברות וארגונים
  • קופירייטינג שמות לעסקים, מוצרים ושירותים
  • כתיבה לאתרי אינטרנט
  • קופירייטינג למוצרי דפוס (פליירים, כרטיסי ביקור, קטלוג ועוד)
  • טקסטים לג’ינגלים
  • כתיבה של מודעות פרסום ותוכן שיווקי לעיתונים ומגזינים
  • כתיבה לפורומים ובלוגים
  • כתיבת תכנים שיווקיים בעלי מסר מניע לפעולה

תוכן בעל מסר שיווקי

שירותי קופירייטינג מתמקדים במוצרי הפרינט (דפוס), וכיום בעידן המודרני בו האינטרנט שולט, נדרשים הקופירייטרים גם ליצירת תכנים בעלי מסר שיווקי ומניע לפעולה עבור אתרים, לפרסום ברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש, ולניסוח תכנים בעלי ערך מוסף עבור הלקוח.

כאשר כותבים תכנים לעולמות התוכן באינטרנט נדרשת חברת הקופירייטינג לבצע חקר שוק מעמיק כדי לשלב מילות מפתח הנדרשות לקידום אורגני ולקידום ממומן במנועי החיפוש, במיוחד בגוגל. כמו כן, קופירייטינג של עולמות התוכן באינטרנט כולל הגדרה מדויקת של קהלי יעד רלוונטיים ללקוח ולכן יש להגדיר מטרות מראש, לבדוק את המתחרים כדי ליצור בידול ועל מנת למצב ולמתג את העסק.

תוכן בעל מסר שיווקי המנוסח בקפידה תורם לתוצאות הרצויות עבור הלקוח כמו הנעת הגולש להירשם לניוזלטר, לרכוש מוצר מהחנות המקוונת, להשאיר פרטים באתר של העסק וכדומה.

כתיבה תכנים שיווקיים ומניעים לפעולה אינה משימה של מה בכך ועל הקופירייטר לשלב באופן מושלם בין יכולות ניסוח וכתיבה ברמה הגבוהה ביותר, שילוב ביטויי מפתח והנעה לפעולה של הגולש כך שישהה זמן רב באתר – נושא חשוב לקידום אתרים אורגני בגוגל.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה שיווקית, קופירייטינג, קידום אתרים

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן